2025-11-09, 18:50
Medlem
Svar ja.

Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Är det nån sunkig häst snubbe?
Citera
2025-11-10, 13:39
Medlem
Det verkar vara dags för Tobbe Lincon Larsson, fikusen mest känd ifrån jude-kontrollerade SVT som våldtog en annan man i rumpan, att sälja gården: https://www.maklarnaekstrom.se/bostad/hastgard/sjorupsvagen-281-17-ystad-cmlantbruk5kqqdhsjh4j1n6ic

Citat:
Aktuella brott:
Grov våldtäkt, misshandel
2024-05-19 -> 2024-05-20

Sägs ha drogat en anställd ukrainsk kille med Rohypnol och sedan våldtagit honom.
Efter händelsen uppgav den anställa att övergreppet skedde på en fest för personalen.
"Han hällde ett vitt pulver i mitt glas och sedan minns jag ingenting förrän jag vaknade. Då hade jag chefens kalsonger på mig, uppger anmälaren."
(Obekräftat om brottsoffret är man och från Ukraina)

Här är fikusen med Carolina Gynning: https://www.instagram.com/p/CFm9m6kF7ac/?hl=sv&img_index=1
Senast redigerad av Avalancheking 2025-11-10 kl. 13:56.
Citera
2025-11-21, 00:56
Medlem
Har han blivit dömd än?
Sitter han fortfarande häktad?
Citera
2025-11-21, 01:26
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitIbotanik
Undra om han tänkt dra till Dubai med tanke på att gården lades ut för försäljning dagar innan han anhölls.

Btw LÄS FUPen det är tydligt vem det handlar om!!!
Finns dock ingen Fup ännu.
Citera
2025-11-21, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetectiveSnide
Har han blivit dömd än?
Sitter han fortfarande häktad?

Han sitter fortfarande häktad. Blev omhäktad nyligen. Det måste väl finnas väldigt starka bevis så länge som han varit inlåst.
Citera
2025-11-29, 20:42
Medlem
Har Carola köpt gården?
Citera
2025-11-29, 21:51
Medlem
Jag gissar på att det inte blir något åtal.
Mäklaren som själv ringde ambulansen är borttagen / avförd från förundersökningen.
Det två brasilianska ”offren” som jobbade som volontärer anmälde en månad efter den påstådda våldtäkten ägt rum.
Detta var bara en ”hämdanmälan” för att dom fått sparken efter att ha supit / knarkat och inte skött sitt jobb. De har även skickat hotbrev med krav på att få pengar. Därefter har dom flytt landet och kommer inte komma tillbaks då dom själva insett att dom kommer bli åtalade. Så dom kommer också bli avskrivna. Det tredje ”offret” är även det en hämdanmälan pga av en tvist där offret inte betalade sin hyra varpå han blev vräkt. Inte helt säker på det sista offret. Någon som kan fylla på?
Citera
2025-11-30, 02:25
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motcancerfonden
Mäklaren som själv ringde ambulansen är borttagen / avförd från förundersökningen.
Det två brasilianska ”offren” som jobbade som volontärer anmälde en månad efter den påstådda våldtäkten ägt rum.
Detta var bara en ”hämdanmälan” för att dom fått sparken efter att ha supit / knarkat och inte skött sitt jobb. De har även skickat hotbrev med krav på att få pengar. Därefter har dom flytt landet och kommer inte komma tillbaks då dom själva insett att dom kommer bli åtalade. Så dom kommer också bli avskrivna. Det tredje ”offret” är även det en hämdanmälan pga av en tvist där offret inte betalade sin hyra varpå han blev vräkt. Inte helt säker på det sista offret. Någon som kan fylla på?

Vart har du källinformationen till allt detta?
Citera
2025-11-30, 16:01
Medlem
Citat:

Man sitter inte häktad 6 månader om det bara är lite hämdanmälan. Domstolen tar inte beslut om kvarstad om man inte tror det blir stora skadestånd som kommer behöva betalas. Och mäklaren är inte avförd från undersökningen.
Citera
2025-11-30, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadat gods
Vart har du källinformationen till allt detta?
Bygg på istället för tramsiga frågor.
Citera
2025-11-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraAnonymt
Man sitter inte häktad 6 månader om det bara är lite hämdanmälan. Domstolen tar inte beslut om kvarstad om man inte tror det blir stora skadestånd som kommer behöva betalas. Och mäklaren är inte avförd från undersökningen.
Så vem är det enligt dig som är avförd? Är det inte mäklaren enligt dig som är pundare så är det ju ännu bättre i din teori. Då är ju pundaren kvar och kommer då även att bli avförd.
Låt höra!
Åklagaren är en toppstyrd pajas som påstår att utredningen är så pass komplex som gör så att det drar ut på tiden. Det är såklart en lögn då det inte utretts speciellt mycket.
Åklagaren använder samma grunder inför varje omhäktningsförhandling och framför inget nytt på bevisfronten. Inga bevis finns på att någon våldtäkt överhuvudtaget ägt rum i någon av fallen, inga tekniska bevis, inga bilder, inga vittnen. Allt åklagaren lägger fram till domstolen ”stämplas” och ”godkänns”. Tramset om kvarstad är bara rekvisita som för att det ska se ut som att det som är påhittat har hänt.
Citera
2025-12-01, 07:36
Medlem
Citat:
Bygg på istället för tramsiga frågor.

Tramsig fråga? Du ställde exakt samma fråga lite bakåt här i tråden så chilla lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in