Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
I denna säsong finns alltså två bögar som båda säger sig ha ägnat sig åt sexuellt självskadebeteende tidigare. Detta är högst sannolikt falskt, enligt min initierade bedömning.
Dessa båda bögar har sannolikt knullat runt hej vilt, det är så det går till i deras kretsar. Men att knulla runt är inte självskadebeteende. Kanske skäms dom och vill bortförklara sitt promiskuös leverne. Men något självskadebeteende är det högst sannolikt inte frågan om.
Var och varannan promiskuös bög talar idag om sitt tidigare sexuella självskadebeteende. Det har blivit ett modeord.
Det är nog väldigt vedertaget att det finns folk som har sex som självskadebeteende. Och också att det tyvärr, verkar vanligt bland homosexuella- mycket för att de varit marginaliserade och burit på mycket skam och skuldkänslor.
Jag tyckte de hade ett ganska fint samtal om detta och det kändes som nåt fint kunde växa fram 😊
Sen kom gasögonsexologen och pajade allt med sitt sanning och konka-spel som gav dem ångest och pressade dem i fel riktning.
Jag tycker ärligt att hon är ansvarig för deras kollaps. Någon som håller med om detta, eller var det redan dödsdömt?