2025-11-09, 17:08
Medlem
gotets avatar
Vad vet vi egentligen om Donny-Bonny-Ronny #682 och hans utstrålning? Han hade ju en så klen konfrontation där han inte fick skina alls. Hade denna gädda stor karisma och personlighet? Hur och var valde gäddan att avsluta det hela?
Citera
2025-11-09, 18:30
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Ny gädda
Iq 75-85. han tror art spelet bort dumpen. Fallhöjd liten. Han är redan freaket på jobbet.

https://dumpen.se/2025/11/09/bilgaragegaddan-sven-mjolby-stockholm-698/

Edit: mjölby. Förklarar ju en del iaf.

Söndagsbesvikelse. Även om jag gillar original, clowner är inte kul. Nu behöver jag tyvärr bli full istället.

Fallhöjd : låg
Självmordsrisk: 15%
Erfarenhet: Medium
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-11-09 kl. 18:36.
Citera
2025-11-09, 18:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Ny gädda
Iq 75-85. han tror art spelet bort dumpen. Fallhöjd liten. Han är redan freaket på jobbet.

Söndagsbesvikelse. Även om jag gillar original, clowner är inte kul. Nu behöver jag tyvärr bli full istället.

Bilgaragegäddan #698

Påstår som många andra gäddor att han stämt träff för att rädda barnet.

Påstår som en del andra gäddor att han misstänkte att det var Dumpen men vllle testa om det stämde att det var på så vis.

Tidigare dömd för barnsexbrott.

Vill skaka hand med fiskarna när konfrontationen är över (får nej).

Stämpel BYFÅNE i pannan på denna gädda.
Citera
2025-11-09, 18:52
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ny gädda

Denna konfrontation var faktiskt ganska underhållande att lyssna på. Utelåst från parkeringshuset, fiskarna vägrar handskak och han spelar så oberörd av Dumpen.

Det tråkiga är väl att han säkert inte kommer påverkas så mycket av Dumpen. Han är redan dömd = jobb och familj tar förmodligen redan avstånd. Han är säkert redan en skummis hemma i byn.
Senast redigerad av Adelaide 2025-11-09 kl. 18:57.
Citera
2025-11-09, 19:22
Medlem
Protonic75s avatar
Den här snuskpåsen var ju lite annorlunda är mer orolig över böter än uthägning

698
Citera
2025-11-09, 19:25
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Bilgaragegäddan #698

Påstår som många andra gäddor att han stämt träff för att rädda barnet.

Påstår som en del andra gäddor att han misstänkte att det var Dumpen men vllle testa om det stämde att det var på så vis.

Tidigare dömd för barnsexbrott.

Vill skaka hand med fiskarna när konfrontationen är över (får nej).

Stämpel BYFÅNE i pannan på denna gädda.

Han försöker spela oberörd och självsäker, men man ser paniken i hans ögon. Då han är dömd för sånt här innan så antar jag den sociala fallhöjden är rätt låg ändå.

Citera
2025-11-09, 19:26
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Denna konfrontation var faktiskt ganska underhållande att lyssna på. Utelåst från parkeringshuset, fiskarna vägrar handskak och han spelar så oberörd av Dumpen.

Det tråkiga är väl att han säkert inte kommer påverkas så mycket av Dumpen. Han är redan dömd = jobb och familj tar förmodligen redan avstånd. Han är säkert redan en skummis hemma i byn.

Han blir säkert ännu mer ”populär” i byn efter det här.
Han vill rädda barnet men ändå inte, vill typ bara kolla läget så det är okej med henne - sexualförbrytare som han är. Känns ju helt förståligt. Han får nog försöka skramla ihop pengar till en flyktresa om han får ut bilen ur parkeringshuset dom närmaste dagarna.
Citera
2025-11-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Han blir säkert ännu mer ”populär” i byn efter det här.
Han vill rädda barnet men ändå inte, vill typ bara kolla läget så det är okej med henne - sexualförbrytare som han är. Känns ju helt förståligt. Han får nog försöka skramla ihop pengar till en flyktresa om han får ut bilen ur parkeringshuset dom närmaste dagarna.

Plus att han svarade jakande på påståendet att han slapp våldta ett barn, som att det verkligen var hans intension. Märkligt hur blåst man kan vara att svara så och samtidigt tro att påståendet om att han bara var där för att rädda barnet ska vara trovärdigt.
Citera
2025-11-09, 20:13
Medlem
Rumpkorvens avatar

Parkeringsappen.. haha. Vad var det för försök till bortförklaring?
Citera
2025-11-09, 20:29
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide

Jag höll faktiskt på att få bilen inlåst över helgen i just det parkeringsgaraget för en jäkla massa år sedan. Han gjorde sig ju sig i alla fall unik på dumpen med sina parkerings nojor.
Citera
2025-11-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ny gädda

Han var en solklar narcissist. Han hade vart totalt livsfarlig för ett barn. Han saknar all form av empati eller ångest.
Citera
2025-11-10, 02:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Han var en solklar narcissist. Han hade vart totalt livsfarlig för ett barn. Han saknar all form av empati eller ångest.

Bilgaragegäddan Sven Mjölby/Stockholm #698

Han lär väl trakasseras rätt hårt där han bor nu och kanske förstå till slut att han bör söka vård och kastrera sig?

Hoppas att han inte möter mig på stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in