2025-11-08, 22:51
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Kvällen får 5 av 10 burkar i håret!

Tack och hej!
Vi syns inte nästa vecka, för då jobbar jag.
Men jag ska skänka en tanke till dig Tobiasbillstrom och din Ove-Love-Boy då! ❤️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Riggat deluxe. Nästa vecka åker en kille och en tjej ut, annars blir det anmälan till DO. Karl var ju en av de bästa.

Ff chockad . Hur fanken kan Nicolina vara kvar hon har hängt löst 3 ggr nu!
Trodde man skulle slippa se den jäkla pälsmössan igen o pappan som sitter med mörka solbrillor inne. Tror dom är kändisar nu 🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢
Citera
Medlem
Citat:
När det bara är två kvar som inte ropats upp, då är det alltid en av dem som hänger löst. Hade den som ropats upp innan dessa två hängt lös och alla fyra stolar är upptagna då är det ju två säkra till slut och båda går vidare, vilket aldrig sker.

Förstår du?
Jag förstår och blev lite förundrad. Dom skulle kunnat lösa det om två sprang till sofforna och den sista som hängde löst.
Citera
2025-11-08, 22:52
Medlem
Vad fan är det för fel på svenska folket, för i helvete...

Nicolina var sämst, hur fan kunde hon gå vidare... och Love B är klappkass rakt igenom, jävlar vad allt gick fel...
Citera
2025-11-08, 22:57
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Jag förstår och blev lite förundrad. Dom skulle kunnat lösa det om två sprang till sofforna och den sista som hängde löst.

Den som ropas upp först sitter alltid säkert. Nummer tre hänger löst, två säkra igen o.s.v. Man kan mönstret. Ju färre det blir, desto "tätare" mönster, men i princip samma upplägg med jämn intervall.
Citera
2025-11-08, 23:01
Medlem
Citat:
Den som ropas upp först sitter alltid säkert. Nummer tre hänger löst, två säkra igen o.s.v. Man kan mönstret. Ju färre det blir, desto "tätare" mönster, men i princip samma upplägg med jämn intervall.
Precis
Citera
2025-11-08, 23:02
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Varför fick man inte reda på alla duettpar?
Och varför just Ingrid, Love S och Jonas (som det förmodligen snackas mest om)?
Citera
2025-11-08, 23:02
Medlem
Katia är ju helt i slut i huvudet.
Citera
2025-11-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Skitsnack att det är lottning! 😂

Det hade varit roligt om Love S hade fått en duett med pappa Martin!
Ska inte alla sjunga duett?
Citera
2025-11-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Vad fan är det för fel på svenska folket, för i helvete...

Nicolina var sämst, hur fan kunde hon gå vidare... och Love B är klappkass rakt igenom, jävlar vad allt gick fel...
Med gratisröster i Tv4 play-appen röstar yngre tjejer och dom röstar mer på det dom känner igen sig i, t.e.x. Nicolina som jag också tror att en del äldre röstade gillar. Karl nådde helt enkelt inte ut helt enkelt.
Senast redigerad av flashbaker95 2025-11-08 kl. 23:06.
Citera
2025-11-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Ska inte alla sjunga duett?
Japp, dom avslöjar inte alla namnen nu. Dom släpps på Instagram snart. Men det är en bra ide(apostrof) att dom idoler får 3 sjunga och sen får dom 5 åka. Som den klassiska 2021 säsongen.
Citera
2025-11-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Ff chockad . Hur fanken kan Nicolina vara kvar hon har hängt löst 3 ggr nu!
Trodde man skulle slippa se den jäkla pälsmössan igen o pappan som sitter med mörka solbrillor inne. Tror dom är kändisar nu 🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢

Han såg cool ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in