2025-11-08, 19:47
Medlem
Har hon ingen bil kvar? Verkar behövt mycket skjuts sista tiden.
Citera
2025-11-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Har hon ingen bil kvar? Verkar behövt mycket skjuts sista tiden.

Hon har nog inte råd med drivmedel längre.
Citera
2025-11-08, 21:39
Medlem
MissTrisstesss avatar
Dröjer nog inte länge till innan " prinssan" ramlar ner från piedistalen med ett brak.
Att ha skulder hos fogden som privatperson, eller som bolag kostar pengar å reducerar möjligheter för framtiden.
Citera
2025-11-08, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Jag tror J har ADHD och det är därför alltid hon är den som sover borta hos mormor osv. För Linn orkar inte tre barn själv och verkligen inte när ett av dem har en diagnos.

Samt att hon uppenbarligen har sämst anknytning till J och hennes far.

Du sätter i regel inte diagnos på barn innan 5 års ålder samt att ADHD OFTAST visar sig senare på tjejer än killar/tjejer uppvisar mer otydliga symptom fram till tonåren (jobbar inom psykiatrin så vet vad jag talar om) de går däremot inte att sticka under stolen med att J helt klar är den av barnen med mest energi, är mest envis och mest ”busig” men de i sig är ju ingen diagnos, kan vara personlighets drag från henne pappa då G har en väldigt outgoing personlighet och har alltid haft
Jag tror dock J kommer bli den allra svåraste tonåringen av hennes barn att deala med, om J ens bor kvar hos Linn i den åldern hon känns som att om det är något av barnen som kommer välja sin pappa så är det J. Framförallt eftersom J hela tiden blir bortlämnad av Linn till släkt m.m så fort de är mammavecka
Citera
2025-11-08, 21:51
Medlem
Jag får 80-tals vibbar av hennes chark och frukt brickor 😂😂 typ när ananas var nytt och exotiskt i Sverige.
Citera
2025-11-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jejeje123
Kan bekräfta att L har känt ett visst agg/oror att J ska få adhd och även uttryckt de till G/runt G krets och gjort sig lite rolig över de typ. Men har svårt och se att hon skulle kunna hantera en dotter med ADHD, de hade aldrig gått
Såg just att Linn gjort flera inlägg på Snap om hennes egen "ADHD-hjärna".. Är hon helt tappad o fattar inte att det är en diagnos, och inget man slänger sig med bara sådär.. 🙄
Citera
2025-11-08, 23:15
Medlem
drinksareonmes avatar
Ännu en charkbricka och lite annat gotte. Sjukt.
Citera
2025-11-08, 23:42
Medlem
Hon har köpt ett EKOLOGISKT kaffefilter. Kan någon förklara vad det innebär? Hon vet nog inte det själv.
Citera
2025-11-09, 00:23
Medlem
Hennes nya bästa kompis är en flitig användare av korshalsband. Så där har vi nog anledningen till att Linn plötsligt börjat bära kors.
Citera
2025-11-09, 10:55
Medlem
Hon har kommenterat ett hjärta på en killes Instagram som jag följer🫣
Citera
2025-11-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrskens
Hennes nya bästa kompis är en flitig användare av korshalsband. Så där har vi nog anledningen till att Linn plötsligt börjat bära kors.
Hon är verkligen helt tom inuti, hon speglar sig i sina vänner och tar efter dom, hon lever på andras positiv kommentarer om hennes utseende...ingenting kommer från henne själv...det är väl därför hon inte klarar av att vara ensam mer än någon minut...
Citera
2025-11-09, 12:57
Medlem
Alltså Linns TT med vännen i bilen.. viben är så off. Linn ler mot kameran och gör slängkyss, vännen tittar in i kameran, ler inte och härmar en slängkyss men från hakan och inte munnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in