2025-11-06, 19:34
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Kul att celtic ligger under, men den där straffmissen i malmö retar mig.
2025-11-06, 19:36
Medlem
mishimas avatar
Började och avslutade bra. Blir bättre när vi vågar hålla i bollen offensivt.
2025-11-06, 19:38
Medlem
baggebo1s avatar
Celtic verkar ha tappat allt den senaste tiden. Och Rangers är i upplösningstillstånd. Synd att det är Hearts och inte Aberdeen som tar chansen på hemmaplan...
2025-11-06, 19:41
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Celtic verkar ha tappat allt den senaste tiden. Och Rangers är i upplösningstillstånd. Synd att det är Hearts och inte Aberdeen som tar chansen på hemmaplan...

Rangers är verkligen på dekis det är bara otur för Aberdeen att dom har Jonas Thelin som tränare under detta drömläge….
2025-11-06, 19:42
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Rangers är verkligen på dekis det är bara otur för Aberdeen att dom har Jonas Thelin som tränare under detta drömläge….
Johnny Thelin heter han. Annars har du rätt. Sveriges mest överskattade tränare. Ett enda stort skämt.
2025-11-06, 19:43
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Johnny Thelin heter han. Annars har du rätt. Sveriges mest överskattade tränare. Ett enda stort skämt.

Jag vet ändå har någon snubbe skapat en hel hyllningstråd där han strör massa superlativ över Jonas haha! Sjuka personer de finns.
2025-11-06, 19:44
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jag vet ändå har någon snubbe skapat en hel hyllningstråd där han strör massa superlativ över Jonas haha! Sjuka personer de finns.
Helt klart.
2025-11-06, 19:46
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Började och avslutade bra. Blir bättre när vi vågar hålla i bollen offensivt.

Ja, vi är som sämst nära eget straffområde, och det samma kan man väl säga om grekerna.
2025-11-06, 19:46
Medlem
Citat:

Dom är ofta väldigt dåliga på bortaplan när det kommer till europaspel.
2025-11-06, 19:48
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Dom är ofta väldigt dåliga på bortaplan när det kommer till europaspel.
Det är möjligt, men förra året var de väl i Champions League, och gjorde det bra har jag för mig. Nu är man ju nästan en slagpåse på MFF-nivå i EL.
Medlem
Citat:

Uhm Jimmy heter han, kul att du inte kan namnet på han du säger är sveriges bästa tränare.
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Jag tycker att tränarbytet i Rangers känns ganska lovande. Danny Röhl ska t ex ha bidragit till tifofixet inför kvällens match. Vem gör det liksom? Han har en helt annan närhet till supportrarna än vad som brukar vara fallet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in