2025-11-05, 11:54
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Tror ni hinken kommer släppa i väg kräftstjärten till Polen med stjärtslickare eller kommer hon att följa med?
Citera
2025-11-05, 11:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Undrar vilka som är parasiter för samhället? Du tror på allvar alla långa jävla A4 papper från häktet var skitsnack? Han satt där och hittade på alla dessa sjuka saker L hade gjort? Husse?

Finns nog ingen här som tycker du är normal helt ärligt talat. Skaffa dig ett liv och sluta lev på soc din jävla parasit.
Hur fick de ut pappren när han satt häktad med restriktioner?
Citera
2025-11-05, 11:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Undrar vilka som är parasiter för samhället? Du tror på allvar alla långa jävla A4 papper från häktet var skitsnack? Han satt där och hittade på alla dessa sjuka saker L hade gjort? Husse?

Finns nog ingen här som tycker du är normal helt ärligt talat. Skaffa dig ett liv och sluta lev på soc din jävla parasit.
Absolut, för mycket av det som står -- vem som än skrivit det -- är så osannolikt så det fungerar möjligen som spökhistoria.

Alla och ingen är inga jag bryr mig om så du kan sluta med det tvåringsargumentet.
Jag utgår ifrån att du lever på socialbidrag eftersom du förutsätter att andra måste göra det. Jag gör det inte och har aldrig gjort ... och nej, du behöver inte skicka bilder på fejkade kort om inte de punkter jag tog upp också är med. (så slipper jag det tramset igen)
Citera
2025-11-05, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Pallal borde fokusera på ovan....
Jag saxade bort länkarna för du måste ha uppfattat det hela helt fel, jag pratar om att Anjo och Jocke fejkat bevis för att en stämpling ägt rum. Att ljuga om en stämpling som skulle resultera i att två pappor nästan dör, är next level och allt annat Anjo undrar om blir oviktigt innan han adresserar sanningen om stämplingen och varför Jocke inte bara för falska anmälningar utan också verkar ljuga om det till Stefan också.

Vem ljög? Anjo-ras, jocki eller båda?

Jag skrev
Varför fejkade Anjo transkriberingen av sitt polisförhör gällande stämpling?

Och varför pratar Stefan Hallgren om att Jocke anmält en påstådd händelse i mitten av mars som inte verkar vara anmäld?”

Håller du med om att Anjo och Jocke kan ha gjort detta?
Citera
2025-11-05, 12:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Var har du fått ifrån att papprena kom ut under tiden han satt häktad?
Citera
2025-11-05, 12:20
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag saxade bort länkarna för du måste ha uppfattat det hela helt fel, jag pratar om att Anjo och Jocke fejkat bevis för att en stämpling ägt rum. Att ljuga om en stämpling som skulle resultera i att två pappor nästan dör, är next level och allt annat Anjo undrar om blir oviktigt innan han adresserar sanningen om stämplingen och varför Jocke inte bara för falska anmälningar utan också verkar ljuga om det till Stefan också.

Vem ljög? Anjo-ras, jocki eller båda?

Jag skrev
Varför fejkade Anjo transkriberingen av sitt polisförhör gällande stämpling?

Och varför pratar Stefan Hallgren om att Jocke anmält en påstådd händelse i mitten av mars som inte verkar vara anmäld?”

Håller du med om att Anjo och Jocke kan ha gjort detta?

Var är bevisen att det är fejkat?
Citera
2025-11-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Var är bevisen att det är fejkat?
Det är fejk för att det som står i transkriberingen inte står i Anjos förhör.
Citera
2025-11-05, 12:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är fejk för att det som står i transkriberingen inte står i Anjos förhör.

Finns båda länkade här?
Citera
2025-11-05, 12:29
Avslutad
Citat:

Ännu en gång har du noll koll.

"Med fulla restriktioner får den häktade inte skicka brev, telefonera eller ta emot besök utan att åklagaren har granskat dem först"

Så jo han kan få tillåtelse av åklare att skicka brev men självklart läser dom breven innan.
Citera
2025-11-05, 12:30
Avslutad
Citat:
Absolut, för mycket av det som står -- vem som än skrivit det -- är så osannolikt så det fungerar möjligen som spökhistoria.

Alla och ingen är inga jag bryr mig om så du kan sluta med det tvåringsargumentet.
Jag utgår ifrån att du lever på socialbidrag eftersom du förutsätter att andra måste göra det. Jag gör det inte och har aldrig gjort ... och nej, du behöver inte skicka bilder på fejkade kort om inte de punkter jag tog upp också är med. (så slipper jag det tramset igen)

Han har ju sagt att det var han som skrev dom, eller tog han tillbaka det som allt annat? Fejkade kort hahahahah!
Citera
2025-11-05, 12:35
Avstängd
Citat:

Chrippa skriker till Julia i ett telefonsamtal "det är mina jävla papper". Det finns uppladdat på diverse ställen, t om Axel har spelat upp det i en stream, så du kan ju verkligen inte ha undgått det.
Vilka papper tänker du att han menar istället där?
Citera
2025-11-05, 12:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ännu en gång har du noll koll.

"Med fulla restriktioner får den häktade inte skicka brev, telefonera eller ta emot besök utan att åklagaren har granskat dem först"

Så jo han kan få tillåtelse av åklare att skicka brev men självklart läser dom breven innan.
Det vet jag. men han får INTE skriva om målet som han sitter häktad för. Han får alltså inte skriva om Linne om misstanken är att han begått brott mot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in