2025-11-04, 16:21
  #16129
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jocke kommer vara med förstår inte riktigt vad detta kommer ifrån att han inte ska vara med.
Jockeboy kommer bara vara med om han får sitta och grina i offerkoftan, tveksamt om produktionen kommer tillåta hans krokodiltårar och skitsnack om brorsan.
Citera
2025-11-04, 16:31
  #16130
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jockeboy kommer bara vara med om han får sitta och grina i offerkoftan, tveksamt om produktionen kommer tillåta hans krokodiltårar och skitsnack om brorsan.

Jag tror många har missuppfattat vad denna miniserie ska handla om det är inte bara dramat eller kanske för C & L men inte dom andra.
Citera
2025-11-04, 16:42
  #16131
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror många har missuppfattat vad denna miniserie ska handla om det är inte bara dramat eller kanske för C & L men inte dom andra.
Men du vet?
Då kan ju du berätta eftersom du har insiderinformation.
Citera
2025-11-04, 16:50
  #16132
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror många har missuppfattat vad denna miniserie ska handla om det är inte bara dramat eller kanske för C & L men inte dom andra.
Den kommer handla om den mobbningskultur som råder på youtube, och det kommer synas tydligt vilka som är dom största svinen.
Citera
2025-11-04, 17:49
  #16133
Medlem
Crabby88s avatar
https://www.instagram.com/stories/joakimlundell/3757880154182526552?utm_source=ig_story_item_share &igsh=MXRmNm9pODRrdjRkbA==


"Jättegoda nyheter ni kommer bli jätteglada över"
Jockiboooi ( så som Olof K säger det) har verkligen en skev hjärna.

Han menar på fullast allvar att folk blir jätteglada över hans jättegoda nyhet, att hans socpapper som han släppte på voyd, kommer läggas uu på youtube.

Ja, det är verkligen jättegoda och gör oss alla jätteglad.

Sjuk! Han är riktigt sjuk i huvudet!
Citera
2025-11-04, 18:00
  #16134
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men du vet?
Då kan ju du berätta eftersom du har insiderinformation.

Deras liv som YouTubers och sociala medier, såklart blir det ju frågor om dramat men mycket annat också jag vet inte vart alla får det ifrån att det bara handlar om dramat.
Citera
2025-11-04, 18:04
  #16135
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Deras liv som YouTubers och sociala medier, såklart blir det ju frågor om dramat men mycket annat också jag vet inte vart alla får det ifrån att det bara handlar om dramat.
Ingen har sagt att det enbart handlar om dramat -- och ditt svar var ju helt intetsägande, vilket innebär att du inte heller vet upplägget..
Citera
2025-11-04, 18:54
  #16136
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ingen har sagt att det enbart handlar om dramat -- och ditt svar var ju helt intetsägande, vilket innebär att du inte heller vet upplägget..

Du får väl se i december hur upplägget är, säger bara att folk kan bli besvikna om dom tror att det enbart är dramat.
Och jo det finns folk som sagt att det kommer handla om dramat och där säger jag att det är fel.
Citera
2025-11-04, 18:55
  #16137
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du får väl se i december hur upplägget är, säger bara att folk kan bli besvikna om dom tror att det enbart är dramat.
Och jo det finns folk som sagt att det kommer handla om dramat och där säger jag att det är fel.
Ja det får du också december - så sitt inte och låtsas att du vet mer än andra.
Citera
2025-11-04, 18:58
  #16138
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja det får du också december - så sitt inte och låtsas att du vet mer än andra.

Mmm haha visst vi säger så återkom gärna i december så ska du se att det inte blir som många hoppats på.
Citera
2025-11-04, 22:02
  #16139
Medlem
Hela deras kommentarsfält på videosarna kryllar av WTs, det är helt sinnessjukt hur många sådana där skräpmänniskor det finns. Jag är ju lite Chrille Berg osv och tycker att jonglerare skapar oreda men att se deras och typ Anjos armé av urkorkade WTs gör en mörkrädd hur Sverige kommer se ut i framtiden när dessa förökar sig, många av dem som är mammor också och det känns som summorna av sjukersättning för dessa är högre än Jockes uppmärksamhetsbehov. Det är så mycket blå skruv i blå kloss, hur fan ska Sverige se ut om de arbetslösa blattarna är skitmånga och sen har vi dessa WTs också, herrejösses. Visst, sen finns det många skitungar också som står bakom dem, jag var 13 bast när jag genomsyrade/insåg vilken bluffmakare och skitstövel denna Jockiboi är och alltid varit.
__________________
Senast redigerad av skenninge 2025-11-04 kl. 22:04.
Citera
2025-11-04, 22:12
  #16140
Medlem
FruKrokodils avatar
Finns det på riktigt någon som är intresserad av Joakim Lundells socpapper från 90 talet?
Såpass intresserade så de har betalt för att lyssna på skiten?
Och nu släpps dom fria på YT.

Helt ärligt så finns det en miljon saker jag är mer intresserad av än att lyssna/läsa hans gamla skåpmat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in