Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Ingen har sagt att det enbart handlar om dramat -- och ditt svar var ju helt intetsägande, vilket innebär att du inte heller vet upplägget..
Du får väl se i december hur upplägget är, säger bara att folk kan bli besvikna om dom tror att det enbart är dramat.
Och jo det finns folk som sagt att det kommer handla om dramat och där säger jag att det är fel.