2025-11-04, 06:18
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mm domen och dokumentären lär väl komma typ samtidigt då?
Ja det ska bli intressant.
Hobbyverksamhet jaja kör på det. Har han fått sina skor sålda?

Domen lär väl dröja, ska väl överklagas o jävlas

Vore roligt om dokumentären blir opartisk, vilket liv det kommer bli

Dom där skorna skulle inte ens jag tagit emot gratis, så förbenat lortiga rackare. Tvättar dom aldrig sina saker?
Citera
2025-11-04, 06:24
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken

Dom där skorna skulle inte ens jag tagit emot gratis, så förbenat lortiga rackare. Tvättar dom aldrig sina saker?

Vissa saker är ju lite äckligt att köpa begagnat. Som tex underkläder, sängkläder, sängar, soffor mm
man vet ju inte vad som hänt i dom? Tänk om han har fotsvamp?
Citera
2025-11-04, 06:29
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vissa saker är ju lite äckligt att köpa begagnat. Som tex underkläder, sängkläder, sängar, soffor mm
man vet ju inte vad som hänt i dom? Tänk om han har fotsvamp?

Tror inte hans fothygien är den bästa. Det viktigaste är bara hur han ser ut, inte hur han luktar.
Citera
2025-11-04, 06:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Tror inte hans fothygien är den bästa. Det viktigaste är bara hur han ser ut, inte hur han luktar.

Jag tänker på svettiga fötter i Dubai typ så.. Han brukar täcka sitt flottiga hår med keps.
Naja.. nu ska vi inte vara sådana men nej dom där skorna skulle man inte vilja ha om dom så kosta 10 kronor. Har lite bacillskräck ja.
Citera
2025-11-04, 07:11
Medlem
Christofer mår bra och äntligen börjar lugnet komma tillbaka...

Rättegången kommer nog toppa all form av komik som någonsin utspelat sig i en förhandlingssal.

#Can't wait!

https://postimg.cc/3kpQR4KC
Citera
2025-11-04, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Christofer mår bra och äntligen börjar lugnet komma tillbaka...

Rättegången kommer nog toppa all form av komik som någonsin utspelat sig i en förhandlingssal.

#Can't wait!

https://postimg.cc/3kpQR4KC

Det är ju en AI bot som svarat honom.
Citera
2025-11-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det spelar ingen roll vad du säger. Det är uppenbart för de allra flesta att Chrippa omger sig med personer som inte har förmågan att hjälpa honom utan pushar på istället. Det finns flera här som stryker honom medhårs och försvarar och fokusförflyttar till andra för att de är förblindad av total avsky mot en annan person.

Linnéa pushar på och är medbrottsling. Jacke ska vi inte tala om.
Thomas hjälper Chrippa att begå brott.
Julia har också gjort det men hon verkar faktiskt varit rädd för Chrippa.

Nu går Pallal igång på att Linnéa påstår att en mamma med 3 barn har hotat henne. Pallal är otroligt hotfull mot Lisen, Jonna och Therese vilket är ett vansinne för jag har inte sett något bevis. Linnéa anklagar 1 mamma med 3 barn. Pallal går bärsärkargång och ger sig på 3 olika mammor. Linnéa är gift med Chrippa och förmodligen kokade de ihop detta.

Medviktarna och Skilleras är ett mycket bra exempel. Den senare tar dessutom Anjos barn i sin äckliga mun och uttalar något som inte är trevligt och den är väl för sjutton bästis med Chrippa.

Osv.

Nu vet du min ståndpunkt i detta och inget, absolut inget kan få mig att ändra mig

BTW hoppas jag att bla Skilleras får stå inför rätta för grova förtal och hot.

Vart har detta skett? För det har inte skett här iaf.

Din ståndpunkt verkar en aning skev faktiskt.
Citera
2025-11-04, 09:30
Medlem
En intressant frågeställning måste ändå vara..

Kräftan och fru Kräfta vill ha uppmärksamhet detta har lett till dom anklagat och anmält 2 kreatörer som är större än dom båda för att dom skall framställd dessa 2 klandervärdigt då dom refererat till deras egna kanaler och vad dom själva sagt om varandra.

Detta vet dom troligen inte kommer leda till åtal alt. fällande dom men dom får en fokus förflyttning trodde dom samt uppmärksamhet då dom lever efter devisen om man är omtalad är man stor.

Men varför gör dom inte det enkla och anmäler varandra för samma sak där har dom kanon bevis på att dom verkligen förtalat varandra i sina egna videos och båda skulle bli dömda för detta då får dom ju det dom vill ha uppmärksamhet.
Citera
2025-11-04, 09:45
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Ingen av dom har någon publik, snea har köpt sina följare så nu har hon inte råd med nya bröst eller analblekning längre.

Citat:
Ursprungligen postat av nizy
En intressant frågeställning måste ändå vara..

Kräftan och fru Kräfta vill ha uppmärksamhet detta har lett till dom anklagat och anmält 2 kreatörer som är större än dom båda för att dom skall framställd dessa 2 klandervärdigt då dom refererat till deras egna kanaler och vad dom själva sagt om varandra.

Detta vet dom troligen inte kommer leda till åtal alt. fällande dom men dom får en fokus förflyttning trodde dom samt uppmärksamhet då dom lever efter devisen om man är omtalad är man stor.

Men varför gör dom inte det enkla och anmäler varandra för samma sak där har dom kanon bevis på att dom verkligen förtalat varandra i sina egna videos och båda skulle bli dömda för detta då får dom ju det dom vill ha uppmärksamhet.
Citera
2025-11-04, 09:48
Avslutad
Citat:

Många kommer nog bli besvikna, det kommer inte vara som dom tror.
Citera
2025-11-04, 09:48
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Det enda dom klarar av, clickbait. Tragiska människor.
Dom vill fokusförflytta varenda gång.
Och ni går på dessa click bait varje gång, pratar om honom varje dag och ger honom uppmärksamhet
Citera
2025-11-04, 09:49
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Många kommer nog bli besvikna, det kommer inte vara som dom tror.
Har du sett dokumentären?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in