2025-11-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan

Alla vet vem Hinken är och hur jävla rövknullad hon kommer se till att få bli mot en femma när maken hamnar på kåken.
Becknaren får gärna bjuda med några kompisar till särandet om han vill; 'en miljon är en miljon'.
Är du kränkt och pressad älskade vän?

Linnea har mer förtroendekapital än Jonna.
Citera
2025-11-03, 22:03
Medlem
Kul att chrippa pratar så nedvärderande om andra farsor när han inte ens träffar sitt eget barn. Finns flera inspelningar där han skriker sjuka saker framför sitt barn och sen säger han att någon skrikit på honom framför deras barn. Som sagt han ser bara andras brister aldrig sina egna. Och att han ska vara med I en dokumentär om hat ser han som en ingång i tv-branchen. 😂😂 Som sagt han måste trolla
Citera
2025-11-03, 22:04
Medlem
Motvikt gav kvällens garv.
Han undrade hur folk tror att dokumentären kommer bli. Om den kommer vara vuxen och saklig 🥴
Citera
2025-11-03, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Och att han ska vara med I en dokumentär om hat ser han som en ingång i tv-branchen. 😂😂 Som sagt han måste trolla

Tror inte han trollar. De där två lever i en egen bubbla, där bara de existerar och är störst osv. Självklart kommer han bli jagad till att vara med i alla tv-program framöver. För att inte tala om alla morgonsoffor han kommer sitta i. Nästa år är han programledare för något insamlingsprogram. Minst.
Citera
2025-11-03, 22:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Precis, inget nytt om den där 3-barns morsan som hotat hinken.

Det skulle vara en BANGER sades det.. 🤨
Nu blev jag besviken... Blabla 3 barns Mamman. Han ska på polisförhör.
Sedan inget mer. Jajust.. Tv kändis ska han bli.
Jaja Ok. - Clickbait.
Citera
2025-11-03, 22:13
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Haha, just det. Det kommer bli citat - "mååånga videos" - av stjärtslickaren Jacke under december. Det återstår att se hur många videos det faktiskt blir. Jag menar, han vill väl inte fara med osanning?

Den här jävla familjen är så jävla dysfunktionell. Samtliga bör omyndigförklaras och sättas under förvaltarskap. Det skulle inte förvåna mig om Jacke åker dit för mened under rättegången.

Exakt. https://www.youtube.com/shorts/VyfCN1-5ri4
Senast redigerad av kajnus 2025-11-03 kl. 22:26.
Citera
2025-11-03, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Det är vad han o hinken vill att folk ska tro.

Dagens bästa exakt så är det.
Citera
2025-11-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det verkar som att Lisen, Tess eller Jonna gått full on psycho och hotat Linnea med grov misshandel.

Frisk och fräsch hagga.

Vem är mannen som skrikit och hotat Chrippa när hans små barn hört på?

Mutemute123 tycker det är ett fruktsansvärt beteende.

Eftersom att Chrippas trovärdighet är 0 så ställer jag mig avvaktande till dessa anklagelser.
Citera
2025-11-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror det handlar om någon random följare till hinken som gått lite bananas.
Tror inte hinken är rädd men viktigt att anmäla allt för att se ut som ett offer.
Sen försöka spinna det som att det vore jonna lisen eller tess. Så jävla fult beteende.
Citera
2025-11-03, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ivrigt påhejad av Pallal med bihang.
Citera
2025-11-03, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Haha, just det. Det kommer bli citat - "mååånga videos" - av stjärtslickaren Jacke under december. Det återstår att se hur många videos det faktiskt blir. Jag menar, han vill väl inte fara med osanning?

Den här jävla familjen är så jävla dysfunktionell. Samtliga bör omyndigförklaras och sättas under förvaltarskap. Det skulle inte förvåna mig om Jacke åker dit för mened under rättegången.

Hahah!
Citera
2025-11-03, 22:50
Medlem
jösses. killen har 41.5 i skor. det hade man ju i mellanstadiet. men det är ju sant, killen är fast i 5:e klass. det är fan sorgligt att folk faktiskt kan både fysiskt och mentalt kan fastna där. och därifrån får han barn med en annan efterbliven tjej. sen skiter han i sitt faderskap och träffar ytterligare en efterbliven tjej på hans nivå. snacka om köping tobbe. eller mjöllby kristååfer som vi pratar om här. här måste vi göra något i vårat samhälle, kanske kastrering eller tvångsvård? dessa lågnivå ska dom fortsätta få fortplanta sig hur som helst?

eller ska mellanstadie barn få fortplanta sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in