Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Det var inte vad jag menade, direkt, men varför inte - eller, menar du att de är för korkade för att komma undan? Jag menar att de är bättre på att dölja sin tillhörighet, eller är det så att myndigheterna är dem som underlättar detta...?
Bättre på att dölja sin tillhörighet? Det tror jag inte ett smack på.
Av alla mord som varje år klaras upp så är ju motivet utrett i typ alla fall utom kanske max 1 om året. Det är män som slår ihjäl sin partner, det är ett fyllebråk eller två, något spektakulärt vansinnesdåd (typ Örebro eller Visby), ett par rånmord och kanske en överfallsvåldtäkt som går för långt. Och så då en jävla massa kriminella dårar som tar livet av varandra, varandras morsor och någon stackars jävel som befinner sig på fel plats. Av dessa säger jag att noll utförts av vänsterpolitiska motiv. Det skulle inte gå att mörka.
Och därför blir bara de icke lösta morden kvar. Och där är ju en förkrossande majoritet återigen gängrelaterade. Och med det också uteslutet att det är vänsterextrema som är skyldiga. För varför skulle en AFA-aktivist skjuta ihjäl Einar? Eller tortera och mörda Kens polare Rene Akofely?
Så, om AFA-aktivister enligt dig kan ligga bakom mord som vi inte känner till, vore det kul med iaf ett exempel.