Citat:
I det långa loppet håller jag med. Problemet i dagsläget är bara att det inte går att lita på visselblåsarna, min instinkt med t.ex. David Grusch var redan från början, CIA hållhake. Samma med regissören Dan Farah, uppenbar CIA puppet. Politiker är ju enkla att manipulera som Rubio. The dark journalist var inne på något viktigt med Dan och hans plötsliga tillblivelse från ingenstans och koppling till Spielberg. Den kommande storfilmen av Steven Spielberg är av samma skrot och korn tyvärr. Det är plågsamt uppenbart att man vill forma ett narrativ, och sedan anpassa verkligheten till sin berättelse om Disclosure. Det läskiga är att människor kommer svälja det fullt ut bara tillräckligt med betydande personer ställer sig bakom, utan att ifrågasätta. Det spås ju ske någon gång mellan 2027-2030. Som att en ny världsreligion formas, mycket obehagligt faktiskt när man tänker efter.
Det fanns en bra bild på Age of Disclosure gänget vid någon biograf tidigare i år , den enda på den bilden som inte hade kopplingar till CIA var i princip Tim och en till av alla nio på fotot. Jay Stratton är utan tvekan väldigt suspekt. Elizondo t.ex mantlar rollen av en klåpare.
För att verkligen få svar som människor förtjänar kommer de förmodligen inte att komma från "världens bästa professionella. lögnare, CIA". Först måste lögnerna sållas bort och det kan ta mycket lång tid. Kanske en generation till eller mera. Hittills har varje Disclosure act misslyckats, som Richard Doland talade om. Nästa Disclosure cykel kan vara mer hoppfull. Det bästa just nu kommer från personer som Beatriz Villaroel, sånt behöver vi se mer av. Färre Gruschs som inte kan prata ordentligt utan en scif etc.
Det fanns en bra bild på Age of Disclosure gänget vid någon biograf tidigare i år , den enda på den bilden som inte hade kopplingar till CIA var i princip Tim och en till av alla nio på fotot. Jay Stratton är utan tvekan väldigt suspekt. Elizondo t.ex mantlar rollen av en klåpare.
För att verkligen få svar som människor förtjänar kommer de förmodligen inte att komma från "världens bästa professionella. lögnare, CIA". Först måste lögnerna sållas bort och det kan ta mycket lång tid. Kanske en generation till eller mera. Hittills har varje Disclosure act misslyckats, som Richard Doland talade om. Nästa Disclosure cykel kan vara mer hoppfull. Det bästa just nu kommer från personer som Beatriz Villaroel, sånt behöver vi se mer av. Färre Gruschs som inte kan prata ordentligt utan en scif etc.
Det var bland det första jag skrev i tråden. Att det finns tydlig CIA koppling nu betyder dessvärre inte att UFO realiteten är osann. Den är då förmodat Betydligt mörkare än vad optimister vill påskina. Därför måste dom pytsa ut det i små steg. Efter egen agenda givetvis. Det där ”informationsmässiga fönstret” igen..2017-27. UFO ämnet fick en rejäl nystart med Nimitzincidenten - To the stars academy - Grusch - Elizondo - John Ramirez and so on. Fram till nu
Jag har lite svårt att koppla det mer än 20 år gamla disclosure project till CIA. Eller Bob Lazar och Co. Någon annan får gärna fylla i här i så fall
Sen verkar vi ha lite olika falanger
att göra med här. Inget tillkänna givande från Glenn Gaffney ex, Eller Amiral Bobby Ray Inman som råkade erkänna på inspelning att dom aldrig kommer släppa på det. inget från Bush Sr eller Kissinger innan dom dog. Dick Cheney., igen. Och inte ett skit från deras närstående. Oftast till dom spåren leder när man rotar lite.
Det enda var från Pippa Malmgren och fadern som jobbade nära Bushes
Vidare har jag funderar en del om inte den här senare uppmjukningen nog har med 3I Atlas att göra, trots allt. Om den kanske utlöser något som gör att det helt enkelt inte går att hålla hemligt.
__________________
Senast redigerad av Viktor79x 2025-10-30 kl. 19:47.
Senast redigerad av Viktor79x 2025-10-30 kl. 19:47.