2025-10-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Är det nån som tror att nån kvinna gillar det?

Ja. Jag har inget intresse av det, men kvinnor har bett om det.
Citera
2025-10-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Ja. Jag har inget intresse av det, men kvinnor har bett om det.
Haha exakt! Många älskar det, majoriteten gillar det, några gillar det inte.
Citera
2025-10-30, 22:37
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Det kanske är lite skillnad på att SJÄLV inta alkohol och andra onyttigheter och stå för konsekvenserna - än att orsaka någon annans död eller skador för livet genom strypning? Då blir du gärningsman. Killen som misshandlat sin flickvän. Förstå skillnaden.

okey så bjuda någon på några shots ska vara olagligt menar du då ? bevisligen går ju folk och ramlar och slår i skallen rätt ofta.
Det har jag sett live TOM. Är bjudaren gärningsman då menar du? På samma sätt ger det ju bevisligen folk skador på hjärnan
Jag pratar om det i frivilligt samtycke både innan och exemplet nu.
På samma sätt ger du ju samtycke till bägge aktiviteter vem som utför aktiviteten är ganska oviktigt då jag tror på egenval och samtycke men det kanske inte du tror.
Amen de är ju skillnad duger inte de säger alla så de slipper debattera och acceptera vad deras åsikter faktiskt för med sig i andra sammanhang.
eller menar du att självstrypning ska vara lagligt då för det gör man själv? Eller vad.
begriper helt enkelt inte.

nu uppmanar jag inte att man ska ägna sig åt självstrypning, eller strypsex.
och försvarar någon aktivitet.
Jag diskuterar hurvida man ska hitta på lagar på lösa dåliga grunder som innefattar allt för mycket av andra aktiviteter. Och som dessutom inte går att upprätthålla på något meningsfullt sätt. Det blir i slutändan jäkligt dyra ord i en bok som skattebetalare rånas på för att nån politiker vill verka duktig.
Senast redigerad av acid_nation 2025-10-30 kl. 22:47.
Citera
2025-10-31, 00:57
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ja. Det är just kvinnor som gillar det. Vad jag vet så är inte män så intresserade av strypsex. Män gör det för att kvinnor ber om det.
Senast redigerad av Inkommer 2025-10-31 kl. 01:01.
Citera
2025-10-31, 01:05
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Vad får en man ut av å ta struptag på en kvinna, berätta för mig.
Inget. Det är kvinnan som ber om det och mannen ställer upp, mer eller mindre mot sin vilja.
Citera
2025-10-31, 08:43
Avslutad
Ett desperat parti, Liberalerna är nu inne och skramlar röster inför valet om strypsex, vad ska man säga.
Citera
2025-10-31, 13:03
Avstängd
OliverCromwells avatar
Det sjuka är att just dessa vänsterliberaler anklagar oss konservativa för att vilja bestämma vad folk gör i sängkammaren, sedan kommer de med det här.

Strypsex utan samtycke är redan kriminaliserad som allmänt våld och/eller våldtäkt.

Men i det här fallet vill alltså "liberalerna" komma åt den strypsex som sker MED samtycke.

Jag saknar ord för denna idioti.
Citera
2025-10-31, 13:48
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi är i princip redan där.

Det lustiga i sammanhanget är att många kvinnor njuter av att bli dominerade. I synnerhet feminister...
Vi har lagt märke till det...
Skall även det kriminaliseras?
Citera
2025-10-31, 14:03
Medlem
Citat:

Vi är många kvinnor som gillar det. Helt utan tvång eller påverkan från andra.
Citera
2025-10-31, 14:27
Medlem
Vållande till kroppsskada är redan förbjudet. Ska man gå utöver kriterierna för det brottet blir det en ohyggliga massa direkta och indirekta självskadebeteenden som är vida värre ur samhällssynpunkt.

Spontant all kampsport och även olika motorrelaterade fenomen som motorcyklar, fallskärm och äventyrsport som bergsklättring med mera.

Undras hur ett alla vanliga jävla amatörmaratonlopp står sig i jämförelse med strypsex som skaderisk hos allmänheten.

Eller för den delen att rösta på folkpartiet (eller vafan de finner för gott att kalla sig för närvarande..kukpartiet.......). Med tanke på alla skit de orsakat svenska folket

Ge fan i att rösta på det där jävla skitpartiet istället. Alternativt terrorklassa det och dra in alla bidrag.
Citera
2025-10-31, 14:58
Avstängd
Takpapps avatar
Var på höger-vänster-skalan placeras frågan om stypsex? Frågar åt en kompis. (Som jag inte strypt än)

Kan det vara så att "Liberalerna" äntligen hittat en fråga där de kommit på något som de andra inte redan tänkt på?

Insåg förövrigt att den stående kuken i deras logga ganska väl förklarar deras intresse i frågan. Centerpartiets logga, är det ett rövhål? Inte lika tydligt i alla fall. "Borgar" ändå för ett gott samarbete framöver...
Senast redigerad av Takpapp 2025-10-31 kl. 15:03.
Citera
2025-10-31, 15:58
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
När man var liten så blev tjejorna sura om man drog dem i håret, nu blir de sura om man inte gör det.

Förbjud allt! Extremt farligt med sex, folk kan råka avla nya människor och så fortsätter helvetet. Förbjud även sex med religiösa inslag eller med folk som har någon typ av nationalitet eller kultur, det blir bara fel. Någon blir sekundärkränkt för att de inte får vara med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in