2025-10-28, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Var vädjar han? Till vem? Kan du vara snäll och länka för jag har missat det helt.

Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Kolla själv!

Här och han är inte särskilt orolig.

http://youtube.com/post/Ugkx97LoC6QbVqdrBYdRqUpDkO5o4g07MZWy?si=5hiJ7hTLFI l113y_
Citera
2025-10-28, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Jag tror inte det gjorts någon anmälan och ifall Jocke sagt så, så ljög han isf...

Det tror jag också.
Citera
2025-10-28, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Tanken kan ju vara att dom var oroliga för vad dom såg på Youtube och anmälde vad dom såg. Men du klarar verkligen inte av att se något utan din ägares glasögon på dig va?

Om man anmäler efter en uppmaning på sociala medier så anmäler man inte pga egen oro.
Citera
2025-10-28, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Var har du underlagen för det?

Det är allmänt känt nu på bägge sidor.
Citera
2025-10-28, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Om Chrippa har ett hjärta, så borde det eventuella skadeståndet gå till hans dotter. Som plåster på de själsliga såren.

Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Fast nu är det ju tänkt att skadeståndet ska ha en reaparativ funktion.

Här i Sverige har vi dock på tok för låga skadestånd så de täcker aldrig skadan.
Jag håller med. Skadestånden kommer aldrig täcka den skada Anjo och Rask har gjort Lillen. Det är hjärtskärande.

Det absolut värsta är att deras barn förmodligen kommer lida hela livet för vad dom gjort andra barn.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-28 kl. 17:31.
Citera
2025-10-28, 17:29
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Håller tummarna för att tomtens YouTube stängs ner vars ska då alla chrippakrigare här inne ta vägen då om hans kanal försvinner ?
Citera
2025-10-28, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Såg precis Bölmans video med Herr och Fru Lundström.
Linnea som avbryter konstant, Chrippa som försöker låta som jordens mest stabila människa – och så de andra två… ja, mindre sagt desto bättre.

Två saker jag tänkte på (såg inte klart, min hjärna höll på explodera)
1.Deras version om häktningen håller inte ihop. Linnea skrev själv att han höll henne fången, men nu skylls allt på att en kompis “hörde bråk” och ringde polisen. Inte ens nu kan dom hålla sig till sanningen.
2.Och hur hon säger coleslaw… jag skrattade mer än jag borde.

Och jag har lyssnat på Å*A när hon har diskussion med Anjo & Rask ang att hon sålde bilder till C jag blev traumatiserad 😅
Citera
2025-10-28, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Håller tummarna för att tomtens YouTube stängs ner vars ska då alla chrippakrigare här inne ta vägen då om hans kanal försvinner ?

Vilken av dom?

Båda har nu två strikes så isf är oron lika stor för bägge.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja hundra procent att han har men jag tror att hans följare kommer göra allt för att hjälpa honom lite extra.
Jag tycker vi ska starta en insamling för att hjälpa Chrippa betala sina skadestånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det innebär att Julia å sin sida har fått en uppmaning om att komplettera annars riskerar hennes ansökan att avvisas .
Det innebär att Chrippa å sin sida fått en uppmaning att komplettera annars riskerar hans ansökan att avvisas.

Båda har fått samma uppmaning.

Rätten har ju fått d till sig och du tänker att julia drog en chansning och tro att rätten skulle gå på det utan bevis, det innebär att du tror att Julias advokat skulle tillåta det?
Citera
2025-10-28, 17:34
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vilken av dom?

Båda har nu två strikes så isf är oron lika stor för bägge.

Ska vara med tydlig, sorry. Chokladtomten såklart.
Citera
2025-10-28, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag tycker vi ska starta en insamling för att hjälpa Chrippa betala sina skadestånd.

Undrar om Anjos följare har tänkt på att deras sjukpension går direkt till Chrippa och Linnéa om de bidrar till skadestånden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in