2025-10-27, 10:45
Medlem
Den som blev träffad är en kille som heter J*seff uppväxten på Öster i Gävle men har flyttat till Stockholm
Citera
2025-10-27, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Vem i G10/GNT är det som blivit släppt nyligen? AA?
Kommentar till Chihablilja skrev att dom hade firat med fyrverkerier igår.

Jag trodde GNT inte var aktiva längre…….
Citera
2025-10-27, 12:35
Medlem
Citat:

O*ama blev släppt i veckan också. AA har vart ute i några månader men håller sig i Uppsala
Citera
2025-10-27, 12:42
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen72
Hon har själv berättat det för mig, jag frågade vad som hänt då hon var blå i ansiktet och på armar.
Skulle INTE skriva om jag inte var 100% säker
Vilken trevlig herre är det då?
Citera
2025-10-27, 13:34
Medlem
Citat:
Finnes inget bekräftat att det varit fyrverkerier
Skriver någon till Chihablilja så publicerar hon det direkt
Ibland är det fel det hon skriver
Citera
2025-10-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Vilken trevlig herre är det då?

Det vill jag dessvärre inte nämna 🤨
Citera
2025-10-27, 17:01
Medlem
På lördagskvällen hittades en man skottskadad i Stenebergsparken på Brynäs i Gävle. Han fördes till sjukhus med ambulans.

Bara kort senare hittades en ihjälskjuten ung man knappt hundra meter från platsen.

En man i 25-årsåldern har anhållits på sannolika skäl misstänkt för mord och försök till mord.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/63pewz/fem-skjutna-pa-tre-dagar-tva-doda-risk-for-hamnd?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2025-10-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skept1sk
Du menar styvfarsa? I grund och botten är A*ex en "Bodén". Hans farsa Fredde va en tuff jävel men dog av överdos ..när A va runt 10.

Det finns tre personer som heter S*b*novs (a,a) i Sverige. Någon uppgav att mamman och Alex*nder har tagit mammans mans efternamn. Är den tredje som heter S*b*novs storebror till Alex*nder, eller har mamman gift sig med en hälften så gammal karl? Är de fortfarande ett par?

Enligt Mrkoll.se finns det en fjärde person också. 28 år. Har väl tagit bort sig från ratsit.se mm. Min undran är alltså om det är tre bröder? Var finns styvpappan isåfall, om han också har tagit bort sig från nätet. Utvandrad? Närvarande far (som slår mor?) Inlåst? Lever styvpappan?
Senast redigerad av Angeliqa 2025-10-27 kl. 18:55.
Citera
2025-10-27, 21:12
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skept1sk
Du menar styvfarsa? I grund och botten är A*ex en "Bodén". Hans farsa Fredde va en tuff jävel men dog av överdos ..när A va runt 10.

Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Det finns tre personer som heter S*b*novs (a,a) i Sverige. Någon uppgav att mamman och Alex*nder har tagit mammans mans efternamn. Är den tredje som heter S*b*novs storebror till Alex*nder, eller har mamman gift sig med en hälften så gammal karl? Är de fortfarande ett par?

Enligt Mrkoll.se finns det en fjärde person också. 28 år. Har väl tagit bort sig från ratsit.se mm. Min undran är alltså om det är tre bröder? Var finns styvpappan isåfall, om han också har tagit bort sig från nätet. Utvandrad? Närvarande far (som slår mor?) Inlåst? Lever styvpappan?

Nej han har ingen storebror,lillebror och lillasyster(halvsyskon) däremot. Nu var det flera år sen jag hörde nått om hennes ex man Sabanovs.Han åkte fast för nått i estland eller lettland och fick sitta ett par år bakom galler där.
Citera
2025-10-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa

Närvarande styvfarsa som misshandlat al*x mor sågs senast idag med al*x mor
Citera
2025-10-27, 21:46
Medlem
VEm är styvfarsan, kände hans biologiska pappa, men länge sedan nu!
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen72
Närvarande styvfarsa som misshandlat al*x mor sågs senast idag med al*x mor
Citera
2025-10-28, 07:59
Medlem
jugbandbluess avatar
någon svensk skadad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto