2025-10-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stinki
Absolut! Alla backade direkt! Han har hållit allt väldigt hemligt! Är helt säker på att ingen av hans döttrar eller exfru har någon kontakt med honom!
Tittar man på Google maps där läkargäddan #690 bor. Då ser man att han har en lekstuga på tomten. Men den kanske va där när han köpte huset.
https://imgur.com/iCdvU7k
Senast redigerad av Berraperra1975 2025-10-25 kl. 21:42.
Citera
2025-10-25, 23:24
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Njae, fy vilken äcklig dick!

Jag föredrar det milda och fängslande dramat med Pekka, i filmen "Nu går det åt helvete" från 2022. En riktig klassiker med små komiska inslag, som jag avnjuter med ett glas mandarinsaft med 10cl vodka.

Pekka hade kunnat bli skådespelare på riktigt tycker jag.

https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/

En annan gädda som når hög komisk nivå är dansgäddan #153.
Citera
2025-10-26, 08:03
Medlem
Det finns en rolig snubbe som jag inte kommer på vad han heter eller kallar sig nu men han har ringt upp både hank och raketmannen och uppgett sig för att vara en journalist som vill fälla dumpen typ och dom går ju på detta och gladeligen pratar med honom..

Finns det några mer sådana intervjuer med andra gäddor? Och finns det någon som skulle kunna länka till dom intervjuerna med hank och raketmannen? Har försökt leta men ej lyckats hitta dom.. Det var väldigt underhållande att lyssna på dessa intervjuer😀🤣
Citera
2025-10-26, 12:08
Medlem
Redfogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Det finns en rolig snubbe som jag inte kommer på vad han heter eller kallar sig nu men han har ringt upp både hank och raketmannen och uppgett sig för att vara en journalist som vill fälla dumpen typ och dom går ju på detta och gladeligen pratar med honom..

Finns det några mer sådana intervjuer med andra gäddor? Och finns det någon som skulle kunna länka till dom intervjuerna med hank och raketmannen? Har försökt leta men ej lyckats hitta dom.. Det var väldigt underhållande att lyssna på dessa intervjuer😀🤣
Här är iaf raketmannen.

Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det bästa är ju när han blir uppringd och trollad av Gräv.
Titulerar sig som smart IT-expert och vet allting om dumpen men har ingen aning om vem "Kim" är som ringer gäddor och har blivit något av en legend.

https://www.facebook.com/share/v/17Vwy364Yv/
Varning för blandning mellan skratt och skämskudde.
Citera
2025-10-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redfog
Här är iaf raketmannen.

tack så mycket, underbart att lyssna på😃
Citera
2025-10-26, 13:22
Medlem
Då var det Söndag igen och dags för veckans Söndagsupplaga. Veckan som varit var relativt blek, höjdpunkten var nog pedofildoktorn så vi får se om Dumpen drar till med nått extraordinärt idag.
Citera
2025-10-26, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda

Har också letat efter #292 Hanks intervju, men hittar bara samtalet sammanfattat i textform här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Tillägg: Haha jag svarade på exakt samma fråga från dig, med samma svar, den första augusti i år:

Senast redigerad av LabanssonsKorvAB 2025-10-26 kl. 13:36.
Citera
2025-10-26, 13:40
Medlem
Citat:
Har också letat efter #292 Hanks intervju, men hittar bara samtalet sammanfattat i textform här:

Tillägg: Haha jag svarade på exakt samma fråga från dig, med samma svar, den första augusti i år:

Ja du ser.. man börjar bli senil🤣 men hade vart så kul at få lyssna på hanks intervju igen.. underhållning på hög klass....
Citera
2025-10-26, 14:11
Medlem
Hur går det för tidningsbudet? Eller cykeljournalisten kanske det heter

ingen disrespect för hederliga sådana såklart
Senast redigerad av usr1 2025-10-26 kl. 14:25.
Citera
2025-10-26, 14:15
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Hur går det för tidningsbudet? Eller cykeljournalisten kanske det heter

Blindstyret är ett ganska bra smeknamn med tanke på kombinationen av arbete och fordon. Hoppas att han inte har något jobb inom journalistik längre.
Citera
2025-10-26, 14:56
Avslutad
Citat:
Det här är väl inga nya fakta för de mest insatta detektiverna men jag skriver ändå för att upplysa andra om att personen bakom det Dumpen-fientliga Instagramkontot @dumpadumpen är samma person som är gädda #588 Raketmannen Linköping

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/

Han avslöjar sig själv i sin reel-post som inleds med:
"Detta är ett klipp där ett försök att kontakta en sk "fiskare" via Snapchat för frågor." där det finns ett klipp på telefonens skärm där han försöker få kontakt med en fiskare, som exakt ordagrant svarar med repliken "Du får kontakta Sara. Jag diskuterar inte såna här frågor då jag endast är volontär" varpå Raketmannen skriver "Svara?"

Precis denna sekvens finns sparad på Dumpen från Raketmannens chattlogg, se bild:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/03/Screenshot-2025-03-30-06.42.00.png

Sen gör han ett stort antal uppringningsförsök helt psykopatmaniskt och försöker få svar, vilket syns både på Dumpen i slutet av chattloggen (en bit nedanför bilden ovanför) och i klippet hos @dumpadumpen

Dessutom förnekar stollen på @dumpadumpen att han skulle vara Raketmannen i posten som inleds med texten:
"Ni upprepar ständigt "Raketmannen i era kommentarer. Hate to break it men "jag" är..."

(jag har inte Instagram så jag kan inte läsa inläggen där, men med hjälp av sajten Picuki så har jag kunnat läsa inledande texter men inte se inläggen i sin helhet, samt kolla på reels = korta videoklipp).

För er som i likhet med mig inte har Instagram,
gå till https://picuki.site/ och skriv dumpadumpen i sökfältet.

Raketmannen #588 är så jävla dum i huvudet!
Raketmannen #588 Sebastian gör sig dessutom skyldig till brott mot upphovsrätten, eftersom han använder Dumpens logotyp med gäddan på sitt eget Instagramkonto @dumpadumpen. Hoppas någon anmäler så skiten blir avstängt snart.

Sara, eller någon i Saras närhet; rapportera gärna hans konto på Instagram.
Citera
2025-10-26, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ten
En annan gädda som når hög komisk nivå är dansgäddan #153.
Ja det var en bonnig typ med sluddrigt tal.

https://dumpen.se/2022/09/29/dansgaddan-napp-153-lulea/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in