2025-10-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Genrellt är väll fängelset "enklare" än häktet?

Nej, det är värre. Då handlar det bara om spel och överlevnad. Kräftan är en gapapa så han kommer få det varmt.
Citera
2025-10-24, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Häkte är jobbigare än anstalt, så du har nog fel där. Han kommer nog snabbt anpassa sig till anstalten och de rutiner som finns där.

Nej. Inte ett jävla dugg
Citera
2025-10-24, 16:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av So.far.so.good
Nej, det är värre. Då handlar det bara om spel och överlevnad. Kräftan är en gapapa så han kommer få det varmt.

Citat:
Nej. Inte ett jävla dugg

Det beror väl mest på var han kommer att sitta.
Citera
2025-10-24, 16:42
Avstängd
Cluees senaste om Anjo och Rasks förtal mot Chrippa och Linnea är en banger:

https://youtu.be/UnUiXji3_Ss?si=fsKa1ND_Epehhp5c
Citera
2025-10-24, 16:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Även om det är den stökigaste avdelningen så lär det nog var bättre än spanskt fängelse - och det klarade han ju av.
Häkte däremot bryter ner människor p g a isoleringen - och det har Chrippa själv också berättat om

Citat:
Cluees senaste om Anjo och Rasks förtal mot Chrippa och Linnea är en banger:

https://youtu.be/UnUiXji3_Ss?si=fsKa1ND_Epehhp5c
Ja, den var riktigt bra.
Citera
2025-10-24, 17:34
Medlem
Citat:

Nej, det har ingen betydelse. Klass två hamnar han på. På klass två, finns det klass 1r, som har kommit närmare sin frigivning. De står alltid i högre rang.

Det är sällan gapapor uppskattas. De stör ordningen. Man ska ha väldig pondus för att få respekt. Det kommer han inte få. Han kommer få gå omkring i den urtvättade fleecen, gråa urtvättade joggingbyxor… Kommer vara 0 personer som finner honom tillräckligt intressant.

Han kommer få sitta med pärlpattor el något annat skit.

Ingen gillar skrytpellar. Ingen bryr sig mer än med irritation om gapapor.

Allt därinne är ett spel & du måste spela det väldigt bra för att överleva utan stryk.
Citera
2025-10-24, 17:37
Avstängd
Citat:
Vad fick polisen bra info om igår?

Eftersom det verkar viktigt att ta upp här så kanske du skulle förklara dig lite bättre?

Angående att de försökt sprida ett falskt rykte att Jocke våldtagit en tjej som tagit livet av sig. Har du missat det helt? Finns ju tom spår av det i FUPen.
Citera
2025-10-24, 17:40
Avstängd
Citat:

För många är nog häkte värre. För Christopher tror jag fängelse kommer vara värre. Han kan inte anpassa sig till miljön där. Tänk han och 39 andra på en avdelning. Han tar ju luft för 45 st.
Citera
2025-10-24, 17:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
För många är nog häkte värre. För Christopher tror jag fängelse kommer vara värre. Han kan inte anpassa sig till miljön där. Tänk han och 39 andra på en avdelning. Han tar ju luft för 45 st.

Ja tror tvärtom. Jag tror han kommer klara sig bra. Kanske får han lite nya kompisar.
Det kommer göra honom gott att vara ifrån Snean och internet. Finns det bara tillgång till
att lyfta lite skrot så.
Citera
2025-10-24, 17:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag sa att jag fick se konversationer på detta, vi har diskuterat så många ggr nu, jag har inte sparat konversationer men det kanske någon annan gjort.
Och detta som kom upp i Discord hos Anjo vet jag inget om jag skrev bara till Ebbe att det är bra om det anmäls för det är fult att hitta på dessa saker för att sätta dit Jocke.
Jag vet inte ens vem det är som skriver detta på Anjo Discord så släpp detta nu.

Det är klart att det ska anmälas och så verkar det ha gjorts. Utöver det är det ju ingenting att diskutera än så länge.
Citera
2025-10-24, 17:48
Medlem
Citat:

Precis. Där kan han inte ta luft. Finns ingen pondus att komma med. 😉
Citera
2025-10-24, 17:49
Avstängd
Citat:

Jag tror inte heller att han kommer att anpassa sig ffa om det blir några år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in