2025-10-23, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Så om någon är lite tjurig så kan man inte ta det som sanning?
Otroligt konstigt resonerat.
Så allt du säger faller under det då också för det ser man tydligt att det är någon tjurig bakom allt som skrivs.

Vet du vilken sida det ligger ett sms mellan C och pappan där dom säger något oschysst om Jacke?
Citera
2025-10-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag hade också velat hjälpa min bror men jag hade inte blivit sinnessjukt galen om min bror inte gjorde som jag ville och börjat kontakta alla myndigheter som finns.

Myndigheterna hade redan koll på Chrippa och om det varit min bror så hade jag låtit det gå sin gilla gång.

Jag hade definitivt inte gjort som Jocke.

Du missade att Linnea i förhör I samband med häktningen för misshandel säger att hon redan har kontakt med socialen?
Så.... Vem ringde först??
Citera
2025-10-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Mer framför allt. Kommer Snedvikt och Bölman vara där och vara så coola som bara dom kan?

Med T-shirtar som d står #freechrippa #freelinnea på 😂😂
Citera
2025-10-23, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vet du vilken sida det ligger ett sms mellan C och pappan där dom säger något oschysst om Jacke?

Inte hittat nått elakt om Jacke
Bara att han blev arg för att Chrippa inte lämna tillbaka hyrbilen som som Pappan stod på.
Att han ska betala Chrippas bredband
Pappan säger att Barnet inte behöver gå i förskolan förens hon är 6år, så då vet vi vart Chrippa fått det ifrån
Men farsan är inte så nöjd på Chrippa kan man väl kort sammanfatta det.
Citera
2025-10-23, 23:34
Medlem
Citat:
Varför påstår han det igen efter han gått ut i en video och sagt att hon inte hade gjort det?

Den säkraste källan i detta borde ju va Chrippa eller?

Dom ska bara vrida lite på detta nu för dom är lite chockade av det faktum att det finns bevis på att CHRIPPA SJÄLV säger det igen efter att han själv dementerat att d va Linnea.
Citera
2025-10-23, 23:35
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad skulle han göra menar du?
Är det en kompis eller någon han gör affärer med?

Han skriver på engelska, hans engelska är förövrigt horribel. Han tjatar på denna Damian som tillslut svarar
- Man.....
- my mother died yesterday in hospital

Vad han ska göra? Kanske tagga ner och låta stackarn få lite andrum..
Citera
2025-10-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Dom ska bara vrida lite på detta nu för dom är lite chockade av det faktum att det finns bevis på att CHRIPPA SJÄLV säger det igen efter att han själv dementerat att d va Linnea.

Nu är det ju så illa att till och med Chrippa påstår saker, inte sanning längre.
Ska dom vända sig mot honom nu också?
Bara Linnea kvar som är en säker källa. Fast hon säger att hon kommer ljuga åt Chrippa?

Också detta, vi försvarar drevet mot dom.
Och sen i samma andetag så driver dom ett värre drev mot andra?

Man blir bra snurrig.
Citera
2025-10-23, 23:42
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag kikade lite eftersom den länkades här. Betyder det att han är min idol?

Knappast.

Nej, tänkte mer på ditt "förakt" för dom som tar saker offentligt...... Pfffft!
Citera
2025-10-23, 23:46
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Hysteriskt roligt!!! Varenda jävla disskussion där krigarna krigat sig blodiga för kräftan och nu visar det sig att dom hade fel hela tiden.

Nu trillar bevisen in och bekräftar allt vi andra sagt ink Anjo o Rask m.fl

Vad händer då? Jo antingen så börjar man bete sig som att man "inte brydde sig så mkt" el fokusföflyttar.
😂

Japp! Man brukar ju säga att ett gott skratt förlänger livet så jag kommer sannolikt att bli minst 110 år! 🤣
Citera
2025-10-23, 23:48
Medlem
Citat:
Nu är det ju så illa att till och med Chrippa påstår saker, inte sanning längre.
Ska dom vända sig mot honom nu också?
Bara Linnea kvar som är en säker källa. Fast hon säger att hon kommer ljuga åt Chrippa?

Också detta, vi försvarar drevet mot dom.
Och sen i samma andetag så driver dom ett värre drev mot andra?

Man blir bra snurrig.
Ja det är löjligt hur de håller på. Ljushuvudet Chrippa känner sig nog som kung när han trollar och ljuger så frekvent att han och hans anhängare nu kan hävda att han är tjurig ibland och då ljuger han i sin tjurighet. Vilket vi nyss fick läsa ett inlägg om.

Det är som vi alla har sett sedan dag ett, Chrippa är en glappkäft och kan i sin narcissism aldrig tala sanning, endast ljuga i olika frekvens och intensitet. Fasaden han har är inte främst för att lura andra, den är främst för narcissisten själv då de är djupt osäkra innerst inne.

Edit. Min fetning, +1
Senast redigerad av Temporary5 2025-10-23 kl. 23:50.
Citera
2025-10-23, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
ALLT?
Vart är bevisen gällande misshandeln?
Vart är bevisen gällande barnmisshandeln?
Vart är bevisen om sekten?
Vart är bevisen gällande självmordet?

Anjo har pratat 3% om Chrippas ekobrott och 97% om annat. Och det samma gäller er. Så vart är bevisen för de andra 97% av sakerna ni påstått?

Skulle säga tvärtom på dom siffrorna. 97% är och har varit relevant och även bevisat innan och nu helt bevisat I.o.m fupp.
3% är löst dravel där "sekten" öppnade munnen lite för fort, tex att Linneas familj kanske varit medlemmar i en sekten.
Ekobrotten genomsyrar allt.
Citera
2025-10-23, 23:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Då spinner vi vidare lite, allt som Jocke skriver/säger tar ni som sanning. Kan nog ganska säkert säga att det finns en del tjurighet bakom det som skrivs. Så då kan vi ta bort allt det från detta drama och ni kan sluta klandra Jocke för allt.

Det är inte jag som ser korkad ut, det är du, typ HELA TIDEN i ditt kämpande för Chrippa.
Ursäkta. Skojar du med mig?
Jag betraktar Jocke som den största lögnaren av alla - men nej, det fritar honom inte från ansvar för det han gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in