2025-10-23, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Avdelning: En idiot som beundrar en annan idiot! Sagoberättarna är dom som bara kommer med känsloargument och åsikter!
Dramadokumentären "Age of disclosure" med dramatisk filmmusik kommer bara att innehålla alla tidigare kända sagoberättare.

Inget annat än detta faktum har påvisats i den här tråden.
Citera
2025-10-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Beror nog på vad sorts energifält som omger dessa farkoster. Vem vet hur dom förvränger det vi ser och kan fånga på kamera?

Kan du göra en liknande film om det nu är så enkelt?

Vad jag kan spelar naturligtvis ingen roll. Det är inte ett argument.

Menar du att det är svårt att göra sådana videos?

Förvränger det vi fångar på kamera? Men om de filmar ett UFO så borde ju ”förvrängningen” isåfall synas på ett eller annat sätt i filmerna/bilderna? Eller är det massa historier om folk som påstått att de filmat UFO men att aliens har ”förvrängt” bort filmerna?

Fysiska aliens är ju biologiska varelser? Kan de också förvränga filmer?
Citera
2025-10-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ja se där, 7.3. Klart godkänt. 170 recensioner redan

7.3 är ett bra betyg om en film eller dokumentär funnits tillgänglig i något år eller två. 7.3 för något som är nytt och som visats för ett utvalt antal människor är extremt lågt, det kommer sjunka till 5 eller kanske 6.

En NY dokumentär där alla inblandade i det röstat på IMDB brukar ligga på 8.5 eller 9, men sen dalar det efter de som ej varit inblandade börjar rösta.
Citera
2025-10-23, 19:03
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Är du inte läskunning din idiot? Läs mina föregående inlägg. Eller be dina vårdare att läsa dom för dig.

Nu väntar jag på att du ska presentera dina motbevis?

Nej just det! Det finns inga! Du är bortgjord!
Schack matt!
Asså det krävs ju inga motbevis om det inte finns bevis som talar för? Eller har jag missat något här? Hallå någon? Är vi på SFI?
Citera
2025-10-23, 19:07
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Asså det krävs ju inga motbevis om det inte finns bevis som talar för? Eller har jag missat något här? Hallå någon? Är vi på SFI?

Är det där du brukar gå? På SFI? Det förklarar ju en hel del om dig i så fall! Obildad!

Jo som jag redan slagit fast finns det massor med bevis! Men du är för korkad för att förstå det!

Du får be någon förklara det för dig, någon som är på din nivå. D.v.s valfri femåring!
Citera
2025-10-23, 19:08
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scribble
7.3 är ett bra betyg om en film eller dokumentär funnits tillgänglig i något år eller två. 7.3 för något som är nytt och som visats för ett utvalt antal människor är extremt lågt, det kommer sjunka till 5 eller kanske 6.

En NY dokumentär där alla inblandade i det röstat på IMDB brukar ligga på 8.5 eller 9, men sen dalar det efter de som ej varit inblandade börjar rösta.

Då får vi se om det sjunker
Citera
2025-10-23, 19:14
Medlem
Vi kommer inte ens ut ur vårat lilla solsystem men dom är givetvis här efter en resa på 500 miljoner år eller nått. Hoppas dom duschat annars måste jag stänga fönstret.

Hur många gånger ska UFO, tomtar och troll mm "avslöjas" egentligen? Nästa gång kommer det också vara största avslöjandet, bästa bevisen hittills osv. AI-filmer kommer snart vara så pass bra att det kanske lurar många fler nästa gång.
Citera
2025-10-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Vi kommer inte ens ut ur vårat lilla solsystem men dom är givetvis här efter en resa på 500 miljoner år eller nått
Tajmingen är verkligen perfekt. De reser i 500 miljoner år och kommer fram precis innan "Age of Disclosure" på Amazon Prime
Citera
2025-10-23, 19:35
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Är det där du brukar gå? På SFI? Det förklarar ju en hel del om dig i så fall! Obildad!

Jo som jag redan slagit fast finns det massor med bevis! Men du är för korkad för att förstå det!

Du får be någon förklara det för dig, någon som är på din nivå. D.v.s valfri femåring!
Vi väntar spänt här i tråden på dina bevis
Citera
2025-10-23, 19:38
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Vi väntar spänt här i tråden på dina bevis

Lär dig läsa pappskalle! Och lär dig använda sökfunktionen!

Vilka " vi"? Är du mer än en person? Eller pratar du om din pojkvän här i tråden?

Två nollor som beundrar varandra!
Citera
2025-10-23, 19:41
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Tajmingen är verkligen perfekt. De reser i 500 miljoner år och kommer fram precis innan "Age of Disclosure" på Amazon Prime

Dom var här även på romarnas tid. Finns många rapporter om flygande ”silversköldar”
Citera
2025-10-23, 20:03
Medlem
Citat:
Dom var här även på romarnas tid. Finns många rapporter om flygande ”silversköldar”
Det fanns sagoberättare och psykopater redan då. Helt sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in