Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Hur har han snålat på ringen?
Vi bor i Sverige ... inte USA. Det är i USA det brukar lägga tre årslöner på en ring.
Här är en slät guldring inte ovanligt.
Hennes var dock inte slät, hon har en ”diamant” på förlovningen och en rad på vigsel. Förmodligen så fejk som det går. Hade den varit slät hade det varit vanligt, men det är skrattretande hur liten sten han valde med tanke på vad han lägger på klockor och märken i sina ögon 😅
Ps. I usa är ”riktmärket” att lägga tre månadslöner på ringen.