2025-10-23, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Kom ner på jorden. Vi bor inte i USA.

Läs fuuuuuuuuuuuup lilla gumman!!!
Ska jag leta fram sidan åt dej oxå på tal om blå o gul skruv?

Ni är så bortgjorda i precis allt, tror ni är så smarta o vet allt.
Citera
2025-10-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
”Ja, blekhet kan vara ett symptom på generell vitaminbrist, vilket kan inkludera D-vitaminbrist”

Lite rätt hade jag.
Du är duktig på att leka här på nätet fast du är så gammal.

Ja att få D- Vitamin i kroppen gör att man får en mer färgglad hudton, avsaknaden av D-Vitamin gör att man är urblek som paret och Rask. En gråvit Iranier, hans folk borde skämmas!
Citera
2025-10-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nu är ju inte åklagaren och Skattemyndighet överens om det - de klassar det ju som arbete.
Men nu tycker du alltså att det är Chrippas definition som gäller?

Exakt? Precis det jag menar vart vill du komma??
HAN säger att han inte jobbar, o därför inte behöver betala skatt, det är ju för faan det målet handlar om.
Citera
2025-10-23, 12:15
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja att få D- Vitamin i kroppen gör att man får en mer färgglad hudton, avsaknaden av D-Vitamin gör att man är urblek som paret och Rask. En gråvit Iranier, hans folk borde skämmas!

Inte enligt mikrovågsugnen
Därför han kanske inte vågar åka hem till sina rötter?
Citera
2025-10-23, 12:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Undrar hur mkt avdrag hon får på straffet för att hon varit samarbetsvillig.
Jag tror ganska mkt för att informationen hon gett lett åklagaren mkt framåt i utredningen.

Linnea däremot, henne kommer d ligga i fatet att hon fortsätter hävda deras oskuld.
Det stod väl i FUP att hon inte tillförde något alls. De hade redan informationen.
Nej, det kan bli ett visst avdrag i straffräkningen för att hon själv sökt upp dem - men det är inte som i USA att hela eller större delen försvinner.
Avdragen gäller dock vanligen om en person söker upp polisen innan personen blivit misstänkt för brottet. Det brukar inte gälla när redan misstänkta erkänner ...och dessutom gör hon ju inte ens det, hon förnekar brott. Hennes syfte har varit att sätta dit de andra.
Citera
2025-10-23, 12:16
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Är det så att hon har det då på papper?

Om hon har något av det så har hon det antagligen på papper ja.
Citera
2025-10-23, 12:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
”Ja, blekhet kan vara ett symptom på generell vitaminbrist, vilket kan inkludera D-vitaminbrist”

Lite rätt hade jag.
Du är duktig på att leka här på nätet fast du är så gammal.
Nej, du kan lägga ner nu.
"Blekhet" är inte en hudfärg, utan en beskrivning på en persons hudton i jämförelse med personens normala hudton.
Tur är det - för annars skulle många svenskar aldrig kunna bli bleka och visa symptom på sjukdom.

Du hade fel. Och nu lämnar jag det här för det blir off-topic
Citera
2025-10-23, 12:19
Medlem
Citat:
L fortsätter väl begå brott också, av förhören visar det tydligt att hon inte är den hon vill påskina sig vara när kameran rullar.

Det kan man ju lugnt säga, precis tvärtom kan man ju konstatera nu när detta kommit ut

Vi visste det ju redan iofs men nu är det nedprintat och lögnerna synade.
För krigarna har väl fortfarande tilltro till rättssystem... eller va tror du?
Citera
2025-10-23, 12:20
Medlem
Citat:
Inte enligt mikrovågsugnen
Därför han kanske inte vågar åka hem till sina rötter?

Inget att lägga energin på, du kan inte lära gamla kontinens kärringar rätt och fel. De är envisa om sin rätt även när de har fel.

Skribenten har oändligt med tid, nu kommer hon läsa på i 2 timmar för att sedermera komma med en indisk studie som visar att hon minsann har rätt.

Och vem fan bryr sig egentligen, mer än skribenten själv. Hon är djupt insyltad i ett drama av människor som är 3 decennier yngre.

Det om något är komedi!
Citera
2025-10-23, 12:20
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, du kan lägga ner nu.
"Blekhet" är inte en hudfärg, utan en beskrivning på en persons hudton i jämförelse med personens normala hudton.
Tur är det - för annars skulle många svenskar aldrig kunna bli bleka och visa symptom på sjukdom.

Du hade fel. Och nu lämnar jag det här för det blir off-topic

Du läser bara selektivt. Som ditt hat mot Julia o rask.
Citera
2025-10-23, 12:21
Medlem
Citat:
Gatuvärdet på vanligt kola ligger på runt 800-1000 kr. 3cmc går för 200-400 kr grammet. Dock en väldigt ful variant av kola!

Även det fake

Konstigt miljonären snålar på knark, bröllopsring till frugan, span osv.
Citera
2025-10-23, 12:23
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Inget att lägga energin på, du kan inte lära gamla kontinens kärringar rätt och fel. De är envisa om sin rätt även när de har fel.

Skribenten har oändligt med tid, nu kommer hon läsa på i 2 timmar för att sedermera komma med en indisk studie som visar att hon minsann har rätt.

Och vem fan bryr sig egentligen, mer än skribenten själv. Hon är djupt insyltad i ett drama av människor som är 3 decennier yngre.

Det om något är komedi!

Som hennes favorit tomte skulle säga, truuuuuue

Men skulle jag ha kritiserat Julia o rask så hade jag o mikrovågsugnen blivit bff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in