2025-10-23, 01:33
Medlem
Eftersom det verkar som att Chrippa och Linnéa ljuger i sina anmälningar mot Anjo och Rask gjorde jag en snabb googling.

"Ja, att medvetet ljuga i en anmälan kan vara brottsligt och leda till straff som falsk angivelse, falsk tillvitelse eller förtal, beroende på omständigheterna. Brottet kräver att man lämnar falska uppgifter som antingen har syftet att få någon dömd för ett brott (falsk angivelse) eller som sanningslöst tillvitar någon en brottslig gärning (falsk tillvitelse)."
Citera
2025-10-23, 01:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Eftersom det verkar som att Chrippa och Linnéa ljuger i sina anmälningar mot Anjo och Rask gjorde jag en snabb googling.

"Ja, att medvetet ljuga i en anmälan kan vara brottsligt och leda till straff som falsk angivelse, falsk tillvitelse eller förtal, beroende på omständigheterna. Brottet kräver att man lämnar falska uppgifter som antingen har syftet att få någon dömd för ett brott (falsk angivelse) eller som sanningslöst tillvitar någon en brottslig gärning (falsk tillvitelse)."
Vad skulle dom ljuga om menar du och vart är bevisen för denna rättskandal?
Citera
2025-10-23, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Linnea lurade i han ryska hackare ja. Sedan när Christofer kom hem och kollade datorns IT historik såg han att Linnea gjort intressanta saker på nätet 🙂
Hur vet du det?
Citera
2025-10-23, 01:53
Medlem
Citat:

Ge specifika exempel på vad Chrippa och Linnea ljugit om i sina anmälningar mot Anjo och Rask. Kan du inte formulera exempel på detta bör du hålla käften.

Ingen bryr sig om dina "googlingar".
Citera
2025-10-23, 02:38
Medlem
Citat:

Hoppas att det slår tillbaka på dem själva.
De är så stora i käften, men kan inte ens få ihop en vettig anmälan. ”Fru-kan-få-ihop-orden-så-bra” och ”herr-talets-gåva”.
Citera
2025-10-23, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så paret tillbringade gårdagens kväll i skilleras stream...? Och idag åker de till Stockholm för att träffa densamme och två onlyfanshoror - det är utförligt dokumenterat på sociala medier under dagen. Det är viktigt att visa upp, av nån anledning.

Samtidigt - i den riktiga världen - var det idag sista dag för crirstopher att komplettera handlingarna i vårdnadstvisten. Han har inte ens skaffat ett juridiskt ombud, än mindre skickat in nåt till domstolen.

Det är bottenlöst sorgligt - jag blir faktiskt ledsen när jag tänker på det. Kan ingen tänkande människa - typ den där negern från Vega - bara trycka upp kräket mot en vägg och örfila honom tills han minns att dottern existerar bortom sociala medier..?

Så bonnrasisten chripphich har alltså träffat vänsterextremisten AFA axel i fjollträsk igår😳. Hur fan går det ihop tro? Organisationen ANTI FASCISTISK ACTION umgås aldrig med onda rasister! Om man får tro deras artiklar via EXPO tidningen det går ju helt emot deras religösa tro för dessa skriker ju DÖDA när dom ser rasister och nazister framför sig. Afa axel måste vara helt bakom flötet om han förråder sina Bröder i AFA om han ska umgås med fienden
Citera
2025-10-23, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Säger Julia det? Då skulle jag INTE ta det som fakta. Dessutom så är det viktiga att barnet inte varit i rummet.

En video kan du inte räkna som bevis på att de har narkotika i blodet.

Vadå Julia? Var kommer hon in i bilden? Detta ständiga tjat när man inte tror på nåt att det kommet från Julia.

Nej de livesände porr när man vet att de hade flickan.

Okej men han har ju torskat på tester via Soc. Btw kolla i Fupen. Christopher och pappan pratar uppenbart om knark.
Citera
2025-10-23, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Du menar videon där Anjo är tydligt påverkad, och man kan bara gissa att även chrippa är påverkad, då man hör barn i bakgrunden? Ja det var riktigt vidrig av Anjo och Chrippa, och att Jocke och Julia stöttade detta beteenden gör det ännu sjukare. Men det var ju 1,5-2 år sen snart. Vi vet ju inte om Chrippa och Anjo fortfarande håller på med droger eller om de slutat

Jag har inget behov att försvara Anjo.

Läs FUpen om du inte tror på droger i nutid.
Citera
2025-10-23, 04:32
Medlem
Citat:
Finns det provsvar som bevisar att han tagit droger när han haft dottern är det en sak.

En video räcker inte eftersom det skulle börja användas av alla som som vill sätta dit någon de inte gillar.

Det räcker så klart inte men då får han pissa rent hos soc några månader. Klarar han det?
Citera
2025-10-23, 04:32
Medlem
Citat:
Den som påstår att någon knarkar eller är narkotikapåverkad har bevisbördan.

Kolla upp innebörden av bevisbörda.

Läs fupen.
Citera
2025-10-23, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
crirstopher borde gått ut grundskolan.

Hur har du tänkt det skulle ske? Skulle sättas i åk 8 och 3 år senare vara nere i åk 6
Citera
2025-10-23, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Är du rolig eller???, ”det viktigaste är att barnet inte är i rummet”

Jag har trauman från när min mamma knullade massa random gubbar i rummet bredvid när jag var liten, och det är inget socialtjänsten ser med blida ögon på.

Att spela in porr (som man får anta inte är knäpptyst) i kommersiellt syfte att tjäna pengar på samtidigt som ens barn är väggen bredvid är så jävla dåligt föräldraskap så de finns inte.

Du har en mycket förvrängd verklighetsbild.

Kul för barnet när de spelar in porr live och man hör ungen börja gråta eller skrika...

Onlyfsns och vanligt sex är en helt annan sak men mupparna här förstår inte skillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in