Citat:
Ursprungligen postat av
zzang93
Din idiot användare under 50 inlägg kan inte ta emot pm. Ge oss servern bara. Sluta hålla inne på infot i ett jäkla forum.
Idiot? Du låter ju verklgen som en person som man vill ha med i ens v'l sammanfogade team där vi känner varandra, tar hand om & ser varandra, litar på varandra & jobbar tillsammans när vi EXPar, Questar m.m.
Jag är inte här ofta & kände inte till 50 inlägg grejen, men fixar det strax, annars se slutet i texten.
Vi är en grupp vänner som lirar aktivt & seriöst. Vi växer så det brakar, med en 50+ EK och 40+ RP, jag själv spelar på min 25 MS. Jag har köpt ett guild-House med 18 beds så jag jobbar för fullt ut på att levla mina bedmages så att jag i framtiden kan ha oändligt med runor till när jag ska börja PGa & komma ikapp med levels.
Vi söker seriösa spelare som vill lära känna & komma nära varandra så att vi kan lira ihop. Helt normalt att ha jobb osv. så man spelar så mycket som man kan.
Näst kommande är en Dicord grupp där vi kan alla prata, kommunicera & planera saker med mera.
Skriv till mig om ni vill joina!
Discord:
Haersi_