2025-05-08, 19:07
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzang93
Din idiot användare under 50 inlägg kan inte ta emot pm. Ge oss servern bara. Sluta hålla inne på infot i ett jäkla forum.
Du fick servern. Tibiara.
Citera
2025-05-09, 10:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Det känns dumt dock när Outlands(ultima online) är den absolut främsta freesharden av alla.
Ska man verkligen försöka sig på 300 online populationen när man istället kan försöka sig på 3k online istället. Kan ingenting om varesig tibia eller uo, så.
Citera
2025-05-10, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Helvete vad dumma, Realera har 3k spelare inne dygnet runt och är lika fräsch. 200 spelare på jävla Tibiara, eller Realera med 3k. Kom igen nu -.-
8.0 klient men ändå.
Dessutom är den högsta lvln faktiskt svensk trevligt nog, deras discord har en svensk kanal dessutom. Realera är fan bäst!
Citera
2025-05-10, 20:52
Medlem
Citat:
Helvete vad dumma, Realera har 3k spelare inne dygnet runt och är lika fräsch. 200 spelare på jävla Tibiara, eller Realera med 3k. Kom igen nu -.-
8.0 klient men ändå.
Dessutom är den högsta lvln faktiskt svensk trevligt nog, deras discord har en svensk kanal dessutom. Realera är fan bäst!

Låt folk spela vad dem vill?
stor skillnad på 7.4 och 8.0.
Citera
2025-05-11, 23:53
Medlem
Accidental double-post
Senast redigerad av Masygga 2025-05-11 kl. 23:56.
Citera
2025-05-11, 23:55
Medlem
Citat:
Din idiot användare under 50 inlägg kan inte ta emot pm. Ge oss servern bara. Sluta hålla inne på infot i ett jäkla forum.

Idiot? Du låter ju verklgen som en person som man vill ha med i ens v'l sammanfogade team där vi känner varandra, tar hand om & ser varandra, litar på varandra & jobbar tillsammans när vi EXPar, Questar m.m.

Jag är inte här ofta & kände inte till 50 inlägg grejen, men fixar det strax, annars se slutet i texten.

Vi är en grupp vänner som lirar aktivt & seriöst. Vi växer så det brakar, med en 50+ EK och 40+ RP, jag själv spelar på min 25 MS. Jag har köpt ett guild-House med 18 beds så jag jobbar för fullt ut på att levla mina bedmages så att jag i framtiden kan ha oändligt med runor till när jag ska börja PGa & komma ikapp med levels.

Vi söker seriösa spelare som vill lära känna & komma nära varandra så att vi kan lira ihop. Helt normalt att ha jobb osv. så man spelar så mycket som man kan.

Näst kommande är en Dicord grupp där vi kan alla prata, kommunicera & planera saker med mera.

Skriv till mig om ni vill joina!

Discord:
Haersi_
Citera
2025-05-12, 07:36
Medlem
Är en grupp som spelar på Tibiara, en 7.4 Server som startades knappt 2 månader sedan. Vi är seriösa och har det bra här. Vill gärna expandera min guild, skaffa fler polare så att vi kan levla tillsammans och bli mäktigare. Kom gäna och joina oss!

Min Discord är:
Haersi_
Citera
2025-07-28, 17:07
Medlem
Holmquists avatar
Började spela igen för 3-4 veckor sedan. Har haft ett uppehåll på ca 2 år.

Kör monk denna gången och gillar spelstilen, dock bara level 120 än så länge.
Har varit level 590 MS som högst tidigare och spelat alla vocations förutom druid på level 350+.

Känns lite som en blandning av EK och MS. Inte riktigt lika intense som att spela MS solo men inte lika repetitivt som jag tycker att EK kan bli. Har djävligt kul än så länge iallafall!
Citera
2025-08-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masygga
Är en grupp som spelar på Tibiara, en 7.4 Server som startades knappt 2 månader sedan. Vi är seriösa och har det bra här. Vill gärna expandera min guild, skaffa fler polare så att vi kan levla tillsammans och bli mäktigare. Kom gäna och joina oss!

Min Discord är:
Haersi_

Är ni kvar på tibiara? Vad nickar du där?
Citera
2025-09-07, 02:56
Medlem
Holmquists avatar
Någon mer som spelar tibia?

Level 248 på min monk nu! Börjar redan nu att göra bra xp och profit!
Citera
2025-10-20, 00:47
Medlem
Holmquists avatar
Någon mer som spelar?

Level 467 på min monk nu. Spelet fick verkligen en nystart efter att dom introducerade monk!
Citera
2025-10-22, 21:15
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Någon mer som spelar tibia?

Level 248 på min monk nu! Börjar redan nu att göra bra xp och profit!

Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Någon mer som spelar?

Level 467 på min monk nu. Spelet fick verkligen en nystart efter att dom introducerade monk!
Du drog alltså tvåhundra levels på en månad?
Vadfan har hänt med spelet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in