2025-10-14, 23:44
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Dom tar bilen till gymmet, och sedan sitter dom bara och cyklar, går eller joggar på löpbandet..
Fan vad patetiskt.
Citera
2025-10-14, 23:52
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Jag bor i stockholm och åker i stort sett aldrig bil, men jag ser folk som inte tycks göra annat än åka bil, och min fråga blir förstås, vad fan gör ni med era liv? Hur blev det så här?

Folk sitter alltså dagligen i bilköer både till och från arbetet.

Men även på t ex en söndag åker dom i bilen, istället för att som vi andra, är ute och promenerar i solskenet så sitter dom i en bil och åker nånstans, eller från nånstans... det verkar som hela deras jävla tillvaro kretsar kring att sitta i bilen.

Vad fan är det för fel på er? tröttnar ni aldrig på att sitta i en bil jämt?

Man tittar ju på er och tänker "ok, där sitter ni i en jävla biljävel, medans vi andra sitter och chillar på en uteservering med en kall öl (ja ni dumma idioter kan ju inte ens dricka öl, för ni måste kunna köra bil) och man undrar vad fan är det för fel på er?

Varför slänger ni bort ert liv på att sitta i en plåtburk? Verkar ju helt skadad beteende.
Det är livskvalitet för dem. Finns ingen annan innehåll i deras liv än detta eviga åkande i plåtburken. Jag har har aldrig i mitt liv, och jag är en äldre tant tör jag säga, haft bil, men innehar körkort, som jag bara sporadiskt har använt. Cyklar 5 km till och från mataffären. På en vanlig cykel utan batteri.
Citera
2025-10-16, 12:47
Medlem
Landsbygdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Fan vad patetiskt.
Jo, jag kan hålla med. För att vara tydligt, så är det inget jag gör. Bra att du cyklar vanlig cykel!
Citera
2025-10-16, 14:53
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Jo, jag kan hålla med. För att vara tydligt, så är det inget jag gör. Bra att du cyklar vanlig cykel!

Model 1978.
Citera
2025-10-16, 14:54
Medlem
Landsbygdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Model 1978.
Citera
2025-10-22, 14:02
Medlem
AbuBakrAlBagDaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
"Cirka 78 % av Sveriges befolkning, 18 år och äldre, hade körkort för personbil ( Behörighet B) år 2023, enligt Trafikanalys."

Du hänger nog med luffare.

Ok, inte i min bekantskapskrets men vi bor i innerstan och har alltid gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in