2025-10-21, 21:33
Medlem
Citat:
Planerar du åka utomlands i närtid?

Absolut inte. Jag ska inte åka utomlands. Min dotters mamma har spärrat min dotters pass så
jag åker ingenstans utan min dotter

Då ska vi se... tåget till Köpenhamn och flyget till spanien räknas inte som utomlands?
Citera
2025-10-21, 21:33
Medlem
Vickilems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Så om man laddar ner den första, gofile, så får man med allt?
Yes stämmer bra.
Ladda man ner från gofile, så finns alla FUP med aktbilagor där.
Citera
2025-10-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jag har redan lyssnat och inte hört Jacke säga att båda föräldrarna hade missbruk. Och uppenbarligen kan inte du heller hänvisa till när Jacke säger det.
Har Chrippa-hatarna något fel som gör att de inte förstår skillnaden på fakta och spekulationer/påståenden? Chrippa-hatarna verkar tro att åtal = dömd skyldig på alla punkter, de verkar inte förstå hur saker fungerar.

Kolla dokumentären om Jocke där Jacke medverkade.
Citera
2025-10-21, 21:44
Medlem
Alla som har åsikter om hur det gick till när "jocke tog chrippas pengar," och hur förfarandet gick till kring avtal och utbetalningar kan läsa Stefan Hallgrens förhör i FUP:en.
Sen kan ni va tysta, för är d ngn som vet är det personen på ninetone som betalade ut pengarna. Början sida 938.
Citera
2025-10-21, 21:46
Medlem
En artikel på Aftonbladet kom idag.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wgMeAL/chrippa-visade-upp-lyxliv-misstanks-ha-tvattat-pengar-via-familjen?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2025-10-21, 21:48
Medlem
Gå direkt i fängelse utan att passera gå
Citera
2025-10-21, 22:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Stooor framsida på Aftonbladet nu

"Jag har aldrig haft en Rolex"...... på bilden under: en Rolex
Killen är så korkad så Rollen stannar
Citera
2025-10-21, 22:04
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
"Jag har aldrig haft en Rolex"...... på bilden under: en Rolex
Killen är så korkad så Rollen stannar

Hahaha, också en annan rolig rubrik:

Citat:
Så lite tjänar personerna i ”Chrippas” entourage
Citera
2025-10-21, 22:33
Medlem
Menethils avatar
Vet inte om det delats här
https://www.expressen.se/noje/anjo-p...al-av-chrippa/
Citat:

Influencern Christofer ”Chrippa” Lundström, tidigare Berg, har länge legat i öppet bråk med youtubern och ”Biggest loser”-profilen Pontus ”Anjo” Björlund.

Citat:
Själv menar han att han och Christofer Lundström haft en uppgörelse.

– Det här har varit ömsesidigt, det har varit något som alla har varit med på, säger ”Anjo” i videon och syftar på att båda parter lagt ut negativt innehåll om varandra.
Ska bli kul att se Anjo bevisa att chrippa har sagt okej till alla videos som Anjo gjort, eftersom de ska ha haft en uppgörelse
Citera
2025-10-21, 22:45
Medlem
jag sa redan när allt det här började att ingen behöver vara orolig för att polis/myndigheter skulle missa något. och utredningen visar att jag hade rätt i den saken. roligt är att dessa spelar gangsters och står och mimar till gangster rap för 13 åringar, och när förhören börjar så är dom precis 13 år gamla.

så nu kan alla 13 åringar släppa tanken på att det fanns något imperium med pengar. det är växel pengar, men tillräckligt med pengar att alla 4:a kommer att få göra skön tid.

grön skruv i grön låda. röd skruv i röd låda. memorera det nu, börja öva för det är så framtiden kommer se ut framöver. repetera. och gör igen. såja. ni kommer in i det om några dagar så kommer ni inte blanda ihop det så det blir fel.

se positivt på framtiden nu. skulderna kommer fortsätta ticka medans ni plockar skruvar.
Citera
2025-10-21, 22:51
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jag har redan lyssnat och inte hört Jacke säga att båda föräldrarna hade missbruk. Och uppenbarligen kan inte du heller hänvisa till när Jacke säger det.
Har Chrippa-hatarna något fel som gör att de inte förstår skillnaden på fakta och spekulationer/påståenden? Chrippa-hatarna verkar tro att åtal = dömd skyldig på alla punkter, de verkar inte förstå hur saker fungerar.

Och om inte Chrippas fanboys var så jäkla lata så hade dom enkelt kunnat lyssna en gång till, utan att få allt serverat på silverfat. Är jag din personliga assistent? Jag har lyssnat på Jacke i podden, jag föreslår att du gör det igen. Eller är du rädd att du har fel och jag har rätt? Lättare att bara slå ifrån sig..... Men kommentera, ja det ska du göra....
Pfffft!
Citera
2025-10-21, 22:54
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Jag ser fram emot dokumentären som ska sändas på bästa sändningstid, som kommer att få alla att gråta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in