2025-10-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FingalFuling
Shit, dit vågar man sig inte fler gånger. Hon borde väl rimligen uppleva ett visst avbräck i affärerna vid det här laget.

Definitivt. Och värre lär det bli med tiden när fler får reda på det.

Idiotiskt att avslöja sina kunder för polisen, särskilt om man planerar att fortsätta med sin verksamhet.
Citera
2025-10-18, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justdontaskme
. hon är inte självständig säljare, hennes man är inblandad
+ polisen lär ha koll på henne, hon har förekommit i 205 förundersökningar ang. sexköp.

" Vittnet El**a V*** förekommer i ett stort antal andra mål angående köp av sexuell tjänst. Av förundersökningsprotokollen 1 dessa mål framgår att utredningarna initierats efter att E*** mobil beslagtagits i samband med en koppleri utredning och att cirka 250 förundersökningar inletts angående köp av sexuell tjänst.
Dels utseendet som inte alls är min kopp te.

Men också att hon har väldigt många bilder och det är kanske 3 som visar andra människor hon verkar känna. Det är annars bara bilder på henne eller bilder som visar att hon är ute och reser. Bilder tagna från ett plan, bilder på hus, bilder på berg osv. Hon uppdaterar sin sida rätt ofta och har över 100 vänner men det är knappast många som kommenterar hennes bilder.

Kort och gott så känns sidan som att den tillhör någon som inte umgås med så många andra människor än möjligtvis den som tar bilderna på henne, vem det nu är. Får dåliga vibbar helt enkelt. Kanske färgade av att hon säljer sex när hon är höggravid också.
Citera
2025-10-19, 21:00
Medlem
Någon som har träffat Tiindraa18 från RS?
Citera
2025-10-19, 21:52
Medlem
Ja, man undrar ju lite...
Citera
2025-10-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Dels utseendet som inte alls är min kopp te.

Men också att hon har väldigt många bilder och det är kanske 3 som visar andra människor hon verkar känna. Det är annars bara bilder på henne eller bilder som visar att hon är ute och reser. Bilder tagna från ett plan, bilder på hus, bilder på berg osv. Hon uppdaterar sin sida rätt ofta och har över 100 vänner men det är knappast många som kommenterar hennes bilder.

Kort och gott så känns sidan som att den tillhör någon som inte umgås med så många andra människor än möjligtvis den som tar bilderna på henne, vem det nu är. Får dåliga vibbar helt enkelt. Kanske färgade av att hon säljer sex när hon är höggravid också.

Någon som sitter på fup med henne?
Citera
2025-10-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoidsforWin1412

Nej, men får riktigt dåliga vibbar. Att en så ung tjej annonserar, visar ansiktet och även bildernas karaktär i sig ger inte bilden av en välmående och pålitlig tjej. Om det ens är en riktig tjej och inte några rånare/utpressare bakom annonsen.

Avstå för ert eget (och hennes) bästa är mitt tips.
Citera
2025-10-20, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Någon som sitter på fup med henne?
Det beror på vad du menar "med henne".

FUP:en där hon blir förhörd efter att man hittat en "TV4-profil" i hennes mobil, finns i tråden om denna TV4-profil. FUP:en som borde finnas och då handla om misstankar mot hennes man (misstankar om koppleri) har jag inte sett. Och själv är hon vad jag vet inte misstänkt för något brott så någon anna FUP "med henne" borde inte finnas.
Citera
2025-10-20, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det beror på vad du menar "med henne".

FUP:en där hon blir förhörd efter att man hittat en "TV4-profil" i hennes mobil, finns i tråden om denna TV4-profil. FUP:en som borde finnas och då handla om misstankar mot hennes man (misstankar om koppleri) har jag inte sett. Och själv är hon vad jag vet inte misstänkt för något brott så någon anna FUP "med henne" borde inte finnas.

Nej inte den fupen utan förhör med henne angående hennes man som skulle varit anklagad för koppleri.
Citera
2025-10-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Nej inte den fupen utan förhör med henne angående hennes man som skulle varit anklagad för koppleri.
Som jag skrev, den har jag inte sett.
Citera
2025-10-20, 19:40
Medlem
En kort sammanfattning av FUPen som gäller TV4 profilen:
"Hon" vittnade i förhör men när hon blev kallad till rättegång vägrade hon med hänvisning till 36:6 RB (man behöver inte vittna när sådan skulle avslöja att man har handlat vanärande. Att sälja sex anses vara vanärande vilket innebär att prostituerade kan vägra vittna.)
Åtalet blev pga detta nedlagd. Vi får hoppas att hon fr o m nu vägrar vittna även i förhör.

Detta visar ändå att polisen kör på och försöker få prostituerade att vittna, fast de vet om 36:6 RB.

"Hon" förekommer i ungefär 250 fall där polisen sätter dit sexköpare.
Jag tror att det ofta går till på samma sätt som i det aktuella fallet:
Polisen beslagtar "hennes" telefon och använder kundlistan för att anklaga sexköpare.
Du som använder ett registrerad sim kort tar därmed en stor risk när du kontaktar tjejer för en fika.
Det finns sätt att undvika svenska registrerade sim kort, sök info på Flashback.
Självklart används detta även i andra fall där polisen besöker tjejer, nu slipper de vänta utanför och plocka in män som har haft mysig.

Utöver detta är det tydligt att "hon" är stammis hos polisen så det finns även en stor risk att åka fast om du inte använder registrerad sim kort. Jag skulle själv inte våga fika med "henne", risken är för stor.
Citera
2025-10-20, 20:41
Medlem
Någon som har fikat med trixie eller Freja i RE?
Citera
2025-10-21, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoidsforWin1412
Det ringer många varningsklockor där.
Med största sannolikhet bedrägeriförsök där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in