2024-01-07, 11:03
Medlem
Likt andra i tråden observerade även jag att han hade ett utseende likt någon som håller på att genomgå ett byte av könstillhörighet. Intressant, då även styckmördaren Kim (fd Kristoffer) Johansson under sin tid i fängelset genomgått ett könsbyte. Då har dessa två ett par väldigt ovanliga saker gemensamt.

En annan del i det här är att Janne trycker på förmildrande omständigheter. Vid fråga om självförsvar eller skydda barnen så finns ju givetvis ett hundratals andra sätt att hantera situationen än mord, det är ju att konstatera först och främst. Men det som är mest beklämmande är ju att han slår henne med stekpannan när hon ligger och sover i samma rum som barnen. Vad hade han gjort om barnen faktiskt vaknade mitt i hans agerande? om barnen kom in medan han högg ihjäl henne? Enligt hans sökhistorik hade han även googlat saker som handlade om föräldrar som mördar sina barn. Att gå in i "autopilot" och agera utefter att hon var ett "hinder" möjliggör ju att även andra parter hade kunnat bli hinder.
Senast redigerad av oroligast 2024-01-07 kl. 11:06.
Citera
2024-02-23, 22:55
Medlem
han är en bra människa. I mitt tycke.
Citera
2024-04-22, 22:00
Medlem
Varför fick han inte livstid?
Citera
2024-07-11, 21:39
Medlem
Nu bor han i Löderup.
Vi får se hur länge det bli innan folk börjar känna igen honom och han måste flytta igen. Skiljde han sig och skaffa en ny?
Citera
2024-12-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfuckandehyena
GM intervjuas i Guldtands podcast, är nog bland det skevaste jag lyssnat på.
Lyssnade precis på den jag med.
Hur många diagnoser har denna människa? Vet allt...Skryter. En riktig beisserweisser som tycker att ingen fattar nånting förutom han själv.
Han tycker fortfarande att han inte gjort nåt brottsligt utan bara räddat sina barn genom att ha mördat och styckat deras mamma.
Vilken sjuk människa!
Citera
2024-12-31, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastrogg
Nu bor han i Löderup.
Vi får se hur länge det bli innan folk börjar känna igen honom och han måste flytta igen. Skiljde han sig och skaffa en ny?

Enligt hitta så bor han tillsammans med någon Petr* Z*mon *elkonen 32 år gammal..

* i
* P
Citera
2025-01-05, 05:15
Medlem
Någon som råkar sitta på FUP?
Citera
2025-10-20, 11:47
Medlem
Gift är han, med en 21 år yngre kvinna med ansiktstatueringar och tveksam mental hälsa.
Janne är utvandrad sedan september i år.
Citera
2025-10-20, 11:57
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Gift är han, med en 21 år yngre kvinna med ansiktstatueringar och tveksam mental hälsa.
Janne är utvandrad sedan september i år.

Vilket land har han utvandrat till?
Citera
2025-10-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilket land har han utvandrat till?

Det vet jag däremot inte, men en gissning är väl Finland.
Citera
2025-10-20, 13:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Det vet jag däremot inte, men en gissning är väl Finland.

Stackars Finland att ha fått det psykfallet isåfall.
Citera
2025-10-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Stackars Finland att ha fått det psykfallet isåfall.

Han hoppas nog på att leva anonymt… skulle gissa att hans barn finns där och han har ju försökt få tag på dem en längre tid. Hoppas verkligen INTE han lyckas med något av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in