Citat:
Bägge åtalen är intressanta men på olika sätt och vis.
Håller med om att det är korkat att sätta sig i en sådan sits. Kommer att få stora konsekvenser för alla inblandade och ja, störst konsekvenser för Chrippa.
När det gäller det andra så handlar det inte lika mycket om att vara korkade. Mer illvilja och en tro på att det är okej på YT.
Det ena åtalet handlar om skada mot staten och det andra handlar om rena personskador.
Min åsikt är att personskador är värst.
Håller med om att det är korkat att sätta sig i en sådan sits. Kommer att få stora konsekvenser för alla inblandade och ja, störst konsekvenser för Chrippa.
När det gäller det andra så handlar det inte lika mycket om att vara korkade. Mer illvilja och en tro på att det är okej på YT.
Det ena åtalet handlar om skada mot staten och det andra handlar om rena personskador.
Min åsikt är att personskador är värst.
Dina idoler har åsamkat personskador likaväl, dina idoler har skrikit, skickat runt nakenbilder, suttit i otalet streams, videos, tiktok, snapchat, insta och YT och spytt galla, förtal och lögner över andra.
"Sekten" har oxå blivit utsatta för hot och diverse men det är inget ni tänker på?
Dina idoler har varit med på tåget, dom har provocerat, hållt igång dramat.
Dina idoler har skrytit om deras leverne, mobbat andra, uttalat sig rasistiskt, uttalat sig vidrigt om människovärde och svarat folk på de mest vidriga sätten i kommentarsfält.
Dina idoler har njutit av uppmärksamheten så länge tills det faktiskt kom till den punkt att dom va bortgjorda, när dom insåg att åtalet blev verklighet och dom inte kunde ljuga kring det mer.
Korthuset föll så att säga och då helt plötsligt blev det synd om dom, då har det här varit den hemskaste perioden, samtidigt som dom suttit kaxiga innan "catch me if you can" "ingen kan röra mej, jag är på toppen av näringskedjan" och allt dom har uttryckt.
Ni vill föra fram det som att ingen annan blivit utsatt för ngt, det har ju spelats upp framför våra ögon och sen har det hänt saker bakom kulisserna.
Dom är inga offer!!