2025-10-19, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Kanske klassas som en drog? Ja vet inte? Har man tex benso på recept klassas även det som drog då?

Trodde också det klassades som en drog var helt säker på det 🙈
Citera
2025-10-19, 16:07
Medlem
bralesss avatar
Känns för övrigt som att tråden dött ut lite sista dagarna? Kan det här ha varit spiken i kistan för clownens semi-kända liv. Lågan kommer brinna ut, folk är inte intresserade av honom längre.
Citera
2025-10-19, 16:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Trodde också det klassades som en drog var helt säker på det 🙈

Har man recept på skiten så klassas det ju inte som en drog utan läkemedel men köper ja det svart är det en drog.
Jag vet ingenting om anabola så jag kan inte yttra mig om det.
Citera
2025-10-19, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Är du rolig eller???, ”det viktigaste är att barnet inte är i rummet”

Jag har trauman från när min mamma knullade massa random gubbar i rummet bredvid när jag var liten, och det är inget socialtjänsten ser med blida ögon på.

Att spela in porr (som man får anta inte är knäpptyst) i kommersiellt syfte att tjäna pengar på samtidigt som ens barn är väggen bredvid är så jävla dåligt föräldraskap så de finns inte.

Du har en mycket förvrängd verklighetsbild.

Håller med dig det är opassande speciellt om det är live också då kanske man inte kan vara diskret direkt.
Citera
2025-10-19, 16:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Håller med dig det är opassande speciellt om det är live också då kanske man inte kan vara diskret direkt.

Han får väl bygga sig en ljudisolerad studio i någon av sina alla lägenheter han har
*Pappa betalar*
Citera
2025-10-19, 16:17
Medlem
Citat:
Känns för övrigt som att tråden dött ut lite sista dagarna? Kan det här ha varit spiken i kistan för clownens semi-kända liv. Lågan kommer brinna ut, folk är inte intresserade av honom längre.

Jaa verkligen…. Cirka 950 inlägg sen i fredags eftermiddag talar ju verkligen för att tråden är på väg att dö ut hahaha….
Cirka 20 inlägg i timmen..
Citera
2025-10-19, 16:26
Avslutad
Någon som sett hans "logga" på YT? 😂
CHRIPPA
Mr Worldwide
Citera
2025-10-19, 16:28
Medlem
wicks avatar
Citat:

Nej precis det enda som återstår nu är ju rättegången samt fup:en som kommer släppas.
Citera
2025-10-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Det förlängdes. Mupparna kommer få se imorgon. De sitter bara och chansar här.
Precis som vanligt. Tyvärr besvaras trollen.
Citera
2025-10-19, 16:32
Medlem
Citat:
Men det kanske har kommit fram via soc när han lämnat prover? en tanke bara.
Det gjorde det.
Citera
2025-10-19, 16:35
Avstängd
Citat:
Är du rolig eller???, ”det viktigaste är att barnet inte är i rummet”

Jag har trauman från när min mamma knullade massa random gubbar i rummet bredvid när jag var liten, och det är inget socialtjänsten ser med blida ögon på.

Att spela in porr (som man får anta inte är knäpptyst) i kommersiellt syfte att tjäna pengar på samtidigt som ens barn är väggen bredvid är så jävla dåligt föräldraskap så de finns inte.

Du har en mycket förvrängd verklighetsbild.

Människor har sex även efter att de fått barn.

Har man sex med random gubbar med barnet hemma förstår jag att barnet kan bli traumatiserat.

Nu har väl inte Chrippa och Linnea random gubbar med sig i sovrummet vad vi vet.

Jag pratar om normalt sex.

Men du kanske har köpt porr av dem så du vet bättre?

Dessutom så vet inte vi om de spelar in när barnet är där.

Ingen av oss är eller kan bli riktigt insatta. Vi kan enbart spekulera utifrån de påståenden som görs. Kom ihåg det när du pratar om verklighetsbild.
Senast redigerad av LimboLife 2025-10-19 kl. 16:38.
Citera
2025-10-19, 16:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Människor har sex även efter att de fått barn.

Har man sex med random gubbar med barnet hemma förstår jag att barnet kan bli traumatiserat.

Nu har väl inte Chrippa och Linnea random gubbar med sig i sovrummet vad vi vet.

Jag pratar om normalt sex.

Men du kanske har köpt porr av dem så du vet bättre?

Dessutom så vet inte vi om de spelar in när barnet är där.

Ingen av oss är eller kan bli riktigt insatta. Vi kan enbart spekulera utifrån de påståenden som görs. Kom ihåg det när du pratar om verklighetsbild.

Normalt sex?
Mm kanske mindre kul när man sitter där i Förskolan/skolan med lärare och andra föräldrar med vetskapen om att dom ev stirrat rakt in i ens rövhål
Men det är normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in