Citat:
Ursprungligen postat av
darkdesires
Tja är kring 25-30 år och är en 100% straight man, men tänder på anal tappar.. Har testat ett par gånger ensam och tycker det är riktigt skönt när man kommer så känns det ju typ gånger 100 skönare fast man får en massa skuldkänslor efteråt.. Skulle vilja testa använda en under sex men hur tar man fram en sådan konversation med sambon utan att låta som en total fjolla?

Man hamnar ju försöka hinta lite smått nu som då men hur? Vi har ett ganska så långt ifrån vanilla sex liv men vet inte hur hon skulle reagera om jag skulle säga jag vill ha en anal tapp i röven.. då jag vet hon inte tycker om homosexuella fast att jag bryr mig noll om dom eftersom jag inte bryr mig om annat folk. Dock inga fingrar osv endast en plug som är intressant. Ser liksom inte så en analplugg som nått större på en man när så många säger det är homo då borde ju liksom en avsugning också va homo då homon också suger av varann eller? Hur många män här inne har testat en anal tapp alt anal play?
Har svårt att se att det finns många tjejer som inte går igång på att killen är tillräckligt säker i sig själv för att våga prova anala lekar. Ännu mer säker om hon gillar det själv.
Grattis till din nya insikt som kommer ge dig väldigt mycket skönare orgasmer. Prostatan är din bästa vän och orgasmerna är otroligt mycket starkare med prostata stimulering.