2025-09-16, 15:13
Medlem
bo-jerrys avatar
Om du litar på att din tjej gillar dig kan du säga som det är.
Citera
2025-09-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Du har helt rätt i att både män och kvinnor har anal, men den finns ju där av en anledning. Att det sedan finns kvinnor och betamän som hellre vill bli knullade i den är en annan sak.

Att du känner skuldkänslor tycker jag är ett tecken på att du inte är helt utom räddning. Det är manligheten inom dig som säger att det inte är ok att bli påsatt i röven. Känner du ingen skam är du förlorad.

Vad som dock gör mig orolig är att du hellre vill ha en analtapp i röven än ett litet finger.
Det är inget fel i att vara gay, det är bara fel när man inte vågar stå för det. Så länge du förnekar ditt homosexuella begär kommer du att känna skuld.

Tur du inte förstår hur torr och osäker du låter. Inte direkt ”alfa”.

Killars anatomi är samma oavsett sexuell läggning. Det är en erogen zon precis som många andra ställen. Är det skönt så är det skönt. Det som avgör om man är gay är något helt annat.
Citera
2025-09-20, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nooraa
Tur du inte förstår hur torr och osäker du låter. Inte direkt ”alfa”.

Killars anatomi är samma oavsett sexuell läggning. Det är en erogen zon precis som många andra ställen. Är det skönt så är det skönt. Det som avgör om man är gay är något helt annat.
Jag har aldrig påstått att jag skulle vara "alfa". Det är en benämning osäkra män använder sig av för att stärka sin svaga maskulina sida. De som gillar att bli påsatta i röven.
Citera
2025-09-23, 11:27
Medlem
Jag la upp det lite snyggt och sa att jag ville prova min granne punkt och hon undrade ju direkt vart den var eller troligen låtsades som att hon inte visste.
Och det började med att hon hade latexhandske och använde finger för att vi sedan köpte buttplugs som sen blev buytplugs av flera modeller och nu senast så köpte vi Strapon till henne att knulla mig med och orgasmerna jag får när jag blir tagen analt är helt galet sköna.
Citera
2025-10-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ande80
Jag la upp det lite snyggt och sa att jag ville prova min granne punkt och hon undrade ju direkt vart den var eller troligen låtsades som att hon inte visste.
Och det började med att hon hade latexhandske och använde finger för att vi sedan köpte buttplugs som sen blev buytplugs av flera modeller och nu senast så köpte vi Strapon till henne att knulla mig med och orgasmerna jag får när jag blir tagen analt är helt galet sköna.

Låter riktigt härligt! 😀
Citera
2025-10-09, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkdesires
Tja är kring 25-30 år och är en 100% straight man, men tänder på anal tappar.. Har testat ett par gånger ensam och tycker det är riktigt skönt när man kommer så känns det ju typ gånger 100 skönare fast man får en massa skuldkänslor efteråt.. Skulle vilja testa använda en under sex men hur tar man fram en sådan konversation med sambon utan att låta som en total fjolla? Man hamnar ju försöka hinta lite smått nu som då men hur? Vi har ett ganska så långt ifrån vanilla sex liv men vet inte hur hon skulle reagera om jag skulle säga jag vill ha en anal tapp i röven.. då jag vet hon inte tycker om homosexuella fast att jag bryr mig noll om dom eftersom jag inte bryr mig om annat folk. Dock inga fingrar osv endast en plug som är intressant. Ser liksom inte så en analplugg som nått större på en man när så många säger det är homo då borde ju liksom en avsugning också va homo då homon också suger av varann eller? Hur många män här inne har testat en anal tapp alt anal play?

Har svårt att se att det finns många tjejer som inte går igång på att killen är tillräckligt säker i sig själv för att våga prova anala lekar. Ännu mer säker om hon gillar det själv.
Grattis till din nya insikt som kommer ge dig väldigt mycket skönare orgasmer. Prostatan är din bästa vän och orgasmerna är otroligt mycket starkare med prostata stimulering.
Citera
2025-10-18, 14:32
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkdesires
Tja är kring 25-30 år och är en 100% straight man, men tänder på anal tappar.. Har testat ett par gånger ensam och tycker det är riktigt skönt när man kommer så känns det ju typ gånger 100 skönare fast man får en massa skuldkänslor efteråt.. Skulle vilja testa använda en under sex men hur tar man fram en sådan konversation med sambon utan att låta som en total fjolla? Man hamnar ju försöka hinta lite smått nu som då men hur? Vi har ett ganska så långt ifrån vanilla sex liv men vet inte hur hon skulle reagera om jag skulle säga jag vill ha en anal tapp i röven.. då jag vet hon inte tycker om homosexuella fast att jag bryr mig noll om dom eftersom jag inte bryr mig om annat folk. Dock inga fingrar osv endast en plug som är intressant. Ser liksom inte så en analplugg som nått större på en man när så många säger det är homo då borde ju liksom en avsugning också va homo då homon också suger av varann eller? Hur många män här inne har testat en anal tapp alt anal play?

Det är jävligt skönt att knulla med en plugg i röven speciellt när det går för mig, jag rekommenderar det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in