Citat:
Ursprungligen postat av
Schmutskii
Varför i helafriden skulle vi tillåta MP att säga något längre.. jag hoppas innerligt att de skitpartiet försvinner till nästa val..
Det låter förjävligt, men jag hoppas också på att flera gamla hårdbitna 80+ åriga sossejävlar också får somna in. Så jävla trött på att dom får röster "för jag har röstat på dom sedan 40 talet"...
Sug
Jo det är ett aber det där också !
De lever kvar i det gamla "
hederliga folkhemmet " som är över för länge sedan och tror fortfarande att man kan reda upp alla problem med ledord (floskler) som "frihet ,jämlikhet och solidaritet" och i nutid hållbarhet också

när dom inte ens föstår längre att dom är högst ansvariga via röstsedeln för vad som komma skall i Sverige om vi inte ser upp.
Visst låter flosklerna fantastiskt men den nya adeln vi importerat i parti och minut senaste 50 åren (tack vare Palme) skiter väl i "folkhemmet , dom har en helt annan agenda och det förstår inte dessa alzheimer-patienterna men rösta får dom.
Visst ska man ha respekt för gamla gaggiga gamlingar , ibland har dom faktiskt en del VISDOM vi inte känner till men inte i det här fallet ska vi nog inte ha så stora förhoppningar, jag är så trött på dom också för dom kommer aldrig inse orsak och verkan på sina tidigare val vid valurnorna.
Dom har varit högst ansvariga för att förstöra Sverige , medvetet eller omedvetet spelar ingen roll för mig längre.