Citat:
Ursprungligen postat av
NisseH2O2
Vi konstaterade mest att hon inte såg speciellt nerknarkad ut.
Vad är din poäng egentligen?
Det var många kommentarer och visst, någon var just som du skriver om att hon inte såg ut som en knarkare.
Men sedan var det också de som tyckte att hon var både snygg och fräsch (visst hon är inte ful men jävligt alldaglig) vilket jag inte fattade vitsen med att påpeka. Och så var det några då som tyckte att hon inte såg ut som en hora, vilket hon ju givetvis gör. Har träffat snyggare prostituerade tjejer än henne. Mycket snyggare.
Och så då var det ju en del spekulerande i att hon verkade leva ett roligt liv med mycket resande, samt att en hel del har kallat henne för väldigt driven och då hänvisat till en mängd fastighetsaffärer hon har gjort. Och jag har ingen aning om det är sant eller ej men har man en man som misstänks för att vara hennes kopplare samt att man säljer sig nästan hela vägen till en födsel så ringer iaf en varningsklocka hos mig. Typ att hon kanske inte alls är den lyckliga horan utan att hennes man har makten över hennes liv.
Det är väl min poäng. Inte mycket mer värd än de som skriver att hon är ung, snygg, driven och lever ett lyckligt liv.