2025-10-17, 12:20
Medlem
Lova33s avatar
Hoppas han får tillräckligt lång tid i fängelset för att få en rimlig chans att vakna upp från vanföreställningarna och ta tag i livet till förmån för det finaste han har i livet: sin lilla dotter.

Det kommer inte att bli lätt för honom när han inser vad han faktiskt gjort, när den yttre påverkan/hjärntvätten som upprätthållit denna misär väl försvinner.
Insikten när han tvingas att möta verkligheten kommer bli väldigt smärtsam, så jag hoppas innerligt att han tar emot den professionella hjälp som krävs för avprogrammeringen (skam och ångest blandat med overklighetskänslor som sedan vänds till styrka, lycka och frihet). Dottern är värd ALLT och mer därtill.

Tror detta är första steget till ett liv för Chrippa och hans dotter. Ekobrotten (och annat pågående ytligt/äckligt) är utöver denna livsviktiga uppvaknandetid totalt irrelevant.
Citera
2025-10-17, 12:21
Medlem
wicks avatar
Han påstår att han ska fira nu på sociala medier. Kan det vara att han fått veta något som inte vi fått ta del av, allmänheten?
Citera
2025-10-17, 12:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Hans handlingar har lett till allt. Punkt

Så om du gör något dumt.

Har jag rätt att starta ett hatdrev mot dig då?

Är det du som fått mig att dreva då?
Eller är det jag själv?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Och,
Åklagaren yrkar alltså på att Christofer Lundström betalar skatt på dessa inkomster plus ett skattetillägg på 40 procent.

(Från Aftonbladet)
Brotten Christofer Lundström åtalas för:
Tre fall av grovt bokföringsbrott
Grovt skattebrott
Bokföringsbrott
Näringspenningstvätt
Försvårande av skattekontroll
Två fall av främjande av olovligt spel
Grovt folkbokföringsbrott

Om han inte kan betala det här direkt så kommer det bli ränta varje år på 17,5 % per år så kan i längden bli väldigt jobbigt. Men han kanske har pengar att betala🤷‍♂️
Citera
Medlem
Citat:
Han påstår att han ska fira nu på sociala medier. Kan det vara att han fått veta något som inte vi fått ta del av, allmänheten?

Han ska väl fira att han får gratis husrum och käk på skattebetalarnas bekostnad.

Han kanske kan utbilda sig också till ekonom inne på kåken även det bekostat av dig och mig.
Citera
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:

Han spelar tuff som alltid, fasaden måste hållas tilö varje pris
Citera
2025-10-17, 12:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Inte från snap men hon har likeat och kommenterar på Cluees senaste insta-post
https://ibb.co/CNkmt3h
(Notera att hon inte ens är länkad i ursprungskommentaren så hon sitter uppenbarligen och läser lite överallt.)

Hon som inte var ute efter uppmärksamhet och att bli känd 🙄🤣🤣
Det är väl inte så förskräckligt vanligt att man blir kända av att skriva i kommentarsfält -- och Linnea är ju dessutom redan ganska känd ..
Citera
2025-10-17, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
"Rolexen" försvann nog vis senaste skuldindrivningen
Ingen gråter, ingen bryr sig om honom eller Linnea bara deras brott och förnekelse.
Dom är förlöjligade och hatade inför hela svenska folket.
Även om gemen man inte bryr sig om honom men dom ser ändå hans brott på Aftonbladet och avskyr honom för det.

Snacka visa sig ute, mamma Annika o pappa Tomas och Linneas föräldrar måste va såååå stolta
Hon träffar en kille och blir åtalad för ett grovt brott

Alltså så jävla pinsamma

Nej, normala människor upplever in starka känslor mot något i media utöver barndråp möjligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Hon väntade tills de bad henne välja på att komma eller bli hämtad plus fortsatte ta emot Chrippas svarta pengar efter det.

Ses nog inte som samarbete.

Hon har samarbetat hela vägen men sen om det räcker för rätten det kan ingen veta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Shoutout till alla krigare som krigat så svetten lackat och som nu krigar vidare med att försöka förminska utgången.
Hur vad det nu... skulle vi få skämmas när anklagelserna inte stämde kring idolen???
Vem ska skämmas nu.. låt mej tänka...
Du kan inte tänka själv. Jag har aldrig skrivit nåt som ens liknar det dära.

Men du skriver till fel användare. Skriv inte detta till mig som aldrig skrivit det du påstår.

Papegoja
Senast redigerad av Pallal 2025-10-17 kl. 12:31.
Citera
2025-10-17, 12:26
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Så om du gör något dumt.

Har jag rätt att starta ett hatdrev mot dig då?

Är det du som fått mig att dreva då?
Eller är det jag själv?

Ja det har du om du är en idiot som skapat det själv, om du utfört handlingar som gör att drevet skapas så ja.
Citera
2025-10-17, 12:27
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Han spelar tuff som alltid, fasaden måste hållas tilö varje pris

Men alltså även han måste ha en gräns? Han har varit knäpptyst nu ska han fira från ingenstans? Han måste ju fått veta nått positivt för sin egen del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in