2025-10-17, 11:04
Medlem
Undra om hennes man E är hennes Pimp?
Han är 25.
Citera
2025-10-17, 11:05
Medlem
Anso10765s avatar
Varför i h-vete är det lagligt att sälja sex men inte köpa?

Som i detta fall. Såg på hennes instagram. Ute o reser och verkar inte va nåt nerknarkat offer.

Tycket det är helt sjukt att män straffas för att köpa sex, men en kvinna kan ha det som sitt jobb o även tjäna riktigt bra med cash , men hon får inget straff.

Borde rimligtvis vara förbjudet med ALL form av försäljning av sex!
Citera
2025-10-17, 11:06
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Att sälja och köpa sex borde vara lagligt denna dam är ett exempel på det. Hon kan resa och leva livet.

Det är mängder med män som köper Sex. Det handlar bara om moralpanik. Om båda är med på det och det finns samtycke varför bryr sig folk ?
Ja det är ett konstigt ingrepp på vuxnas fria vilja och frihet att ingå köp av olika tjänster. Rent praktiskt, hur skiljer det sig om jag lejar någon att med handen ge mig utlösning mot att tex. leja någon att massera min rygg med samma händer? Det är samma kroppar, det är samma händer... Det är på rent moralistiska grunder man har den här lagen och den är dessutom otroligt snedfördelad som mig veterligen inget annat land praktiserar. Det är som att köparen av knark skulle begå brott men säljaren kan fortsätta då hen befinner sig i en otrygg situation eller vad nu anledningen sägs vara.

Om den nu är så otrygg, reglera marknaden då. Då var problemet nästintill löst. Men det vill man inte för då legitimerar man köp av sex vilket man på moralistiska grunder inte vill trots att båda de som genomför transaktionen av tjänsten mycket väl själva kan vilja det.

Den senaste lagen där exempelvis onlyfans förbjöds är faktiskt ännu larvigare. Ingen tar någon skada där alls och vill du kan du ju vara helt anonym. De enda som där påverkas är de tjejer som tidigare kunnat tjäna stora pengar. Men fyyy säger moraltanten, gå nu i kyrkan och bikta dig och sitt i kassan på Ica som alla andra! Vet hut. Usch för allt snusk, samlag har man efter äktenskapet och bara för att alstra avkommor.
Citera
2025-10-17, 11:06
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Att sälja och köpa sex borde vara lagligt denna dam är ett exempel på det. Hon kan resa och leva livet.

Det är mängder med män som köper Sex. Det handlar bara om moralpanik. Om båda är med på det och det finns samtycke varför bryr sig folk ?

Borde vara OLAGLIGT! Varför ska hon kunna sälja nåt som är olagligt att köpa!?
Citera
2025-10-17, 11:07
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Varför i h-vete är det lagligt att sälja sex men inte köpa?

Som i detta fall. Såg på hennes instagram. Ute o reser och verkar inte va nåt nerknarkat offer.

Tycket det är helt sjukt att män straffas för att köpa sex, men en kvinna kan ha det som sitt jobb o även tjäna riktigt bra med cash , men hon får inget straff.

Borde rimligtvis vara förbjudet med ALL form av försäljning av sex!
Skitsamma om dom är offer av den mening att dom ser sexsälj som sista utväg att köpa knark. Ändå fri vilja. En tjuv som stjäl för sin fix döms. Dessutom är sexlust ett behov så hororna är i viss beroendeställning på samma sätt som knarklangare mot sina kunder.

Paolo är ett bra exempel på ett förstört rykte.

Tennis Björn kan vifta bort att han dragit kokain men hade han sagt att han köpt horor hade svenska folket vänt han ryggen. Bränt hans kalsonger osv.
Senast redigerad av Unoboss 2025-10-17 kl. 11:10.
Citera
2025-10-17, 11:08
Medlem
Många som säljer 6 mår inte bra, kan finnas trauma /övergrepp från barndom eller tonåren bakom det hela. Psykisk ohälsa syns inte alltid på ytan. (Tänker på att många anser att hon ser frisk ut)
- Men att hon DÖPT sin DOTTER efter NAMNET hon använt på sidor när hon SÅLT 6 på, det är ju inte friskt någonstans.

& ibland är det på grund av att ens partner eller annan individ är den drivande av säljandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Jag är för att det ska vara straffbart att ta betalt för sex.
Grip horan!
Citera
2025-10-17, 11:09
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justdontaskme
Många som säljer 6 mår inte bra, kan finnas trauma /övergrepp från barndom eller tonåren bakom det hela. Psykisk ohälsa syns inte alltid på ytan. (Tänker på att många anser att hon ser frisk ut)
- Men att hon DÖPT sin DOTTER efter NAMNET hon använt på sidor när hon SÅLT 6 på, det är ju inte friskt någonstans.

& ibland är det på grund av att ens partner eller annan individ är den drivande av säljandet.
Många som begår brott mår inte bra men man döms ändå.

Skärp dig! Kom med något bättre än det där kortet.
Citera
2025-10-17, 11:09
Medlem
Hennes man är afghan.
Citera
2025-10-17, 11:10
Medlem
Läste du det andra jag skrev? Barnet döpts efter hennes alias hon har när hon h*rar. Skum situation överlag.
Citera
2025-10-17, 11:12
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justdontaskme
Hennes man är afghan.
Hon ser ut att ha ett bättre liv med frihet och resor än vad jag har 10 ggr om.

Men det hör inte till saken egentligen. Jag vill inte göra det hon gör.

Ska bli intressant om hon haft fler profilerade kunder och om åtalet ogillas eller ej.
Citera
2025-10-17, 11:14
Medlem
Hmm.

Hennes man: " E bor tillsammans med 6 personer: Ka**il A*i, Ga**s Rit**ks, O*ars Ga**ans, Ric***s Maci*au**s, K**hma T**er, Tar** T**er . Du kan se alla personer på adressen under Registrerat på adressen. Emil är gift med Elina A*neli V*rn.
Citera
2025-10-17, 11:15
Medlem
Hon bodde ihop med sin man i en liten ungdomsbostad där "brottet" (köpet) skedde som tråden handlar om. (Sollentuna)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in