2025-10-01, 17:44
Medlem
Ny tryptamin som det finns ingen info alls om förutom några trådar på reddit.
Vad tror vi?
Säljs inrikes som 20 mg pellets.
Citera
2025-10-01, 18:17
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Vad tror vi?

Verkar vara i princip samma som 4-Aco-MET som jag älskade när det begav sig. Väldigt lite mindfuck men i övrigt likt Psilocybin.

Dock priset? Läste på Reddit att man behöver åtminstone 20mg för att trippa, och det kostar 349kr där inrikes där jag kollar. Alldeles för dyrt.

Ärligt, bättre att ge sig ut och plocka toppisar nu så får man the real deal gratis.
Citera
2025-10-02, 11:51
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Helt sanslöst dyrt! Det var bättre back in the days när man fick ett helt gram dyngpotent 4-ho-met för 1100kr hos Prisman. Fyrtio stycken trippar på 25mg styck, fast nu blev det ju emellanåt högre doser än så... Det var tider det. Saknar den kemikalien.

Med den där prissättningen så lär det inte bli mycket sålt...
Citera
2025-10-03, 13:51
Medlem
funplacess avatar
4-pro-MET är i princip en okänd kusin i tryptaminfamiljen. Tidiga rapporter pekar mot 4-AcO-MET-känsla, lätt i huvudet, färgstark men inte överväldigande. Problemet? Priset dödar det. 349 kr för en tripp gör det mer som en nyfikenhet än en gamechanger. Om historien upprepar sig blir det nog bara nischade psykonauter som provar, om inte priset går ner.
Citera
2025-10-15, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funplaces
4-pro-MET är i princip en okänd kusin i tryptaminfamiljen. Tidiga rapporter pekar mot 4-AcO-MET-känsla, lätt i huvudet, färgstark men inte överväldigande. Problemet? Priset dödar det. 349 kr för en tripp gör det mer som en nyfikenhet än en gamechanger. Om historien upprepar sig blir det nog bara nischade psykonauter som provar, om inte priset går ner.
Håller med. Priset bör gå ner en hel del. Annars är det en helt okej tryptamin, definitivt bra.

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Helt sanslöst dyrt! Det var bättre back in the days när man fick ett helt gram dyngpotent 4-ho-met för 1100kr hos Prisman. Fyrtio stycken trippar på 25mg styck, fast nu blev det ju emellanåt högre doser än så... Det var tider det. Saknar den kemikalien.

Med den där prissättningen så lär det inte bli mycket sålt...
Det där är mer normalt realistiskt pris.
Senast redigerad av R0b0t 2025-10-15 kl. 22:34.
Citera
2025-10-16, 19:05
Medlem
Nu är det slut i lager.
Citera
2026-02-06, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Vad tror vi?

Denna är en prodrug åt 4-Ho-Met och den är mångas favorit tryptamin och även min. Den är riktigt fet för ger knappt något head fuck eller head space som de säger men jag säger head fuck och ger otroligt fina och magiska hallucinationer och jag tog denna 6-8 gånger och gick så högt som 120mg i en kapsel men fick ändå inte särskilt mycket head fuck men 30-35mg är min sweet spot och dom jag gav till tog även de 30-35mg var och alla sa det samma det var det fetaste de upplevt hitintills mest för den är så snäll men ha respekt ändå för den kan fortfarande fucka upp en om man ej gör det försiktigt. Jag testade 4-Aco-Met oxå och den var fet fast lite annorlunda rus men mycket mera insikter och sånt.
Så denna är 20-25mg minst skulle jag säga ger en bra lugn tripp fast 30-35mg är det jag tar av 4-ho-met fast tydligen är det ändå lite delad mening men jag har väntat på just denna en evighet och sagt till shoppar förr att ta in denna men ingen har lyssnat såklart men nu är den här och folk älskar den vilket jag visste dom skulle då 4-Ho-Met är den som alla säger är väldigt speciell just för den är en snällare tryptamin men magisk som fan.
Citera
2026-02-13, 01:17
Medlem
Bakaxels avatar
Har vi alltså en analog till den uppskattade 4-ho-met med likvärdiga effekter? Som dessutom är oklassad för stunden.

Verkar omöjlig att hitta dock, och även om man gjorde det verkar priset hutlöst.
Citera
2026-02-13, 11:28
Medlem
Yerros avatar
Ingen som har en aning om var den går att få tag på? Hade kunnat tänka mig testa även om det är till överpris.
Citera
2026-02-14, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yerro
Ingen som har en aning om var den går att få tag på? Hade kunnat tänka mig testa även om det är till överpris.

Googla. Finns säkert i Kina.
Citera
2026-02-18, 14:35
Avslutad
Ni som har tagit detta, hur mycket motsvarar en tripp på en lapp LSD på 100 mcg i denna substans typ? Har inte provat denna tidigare. Har beställt från Växtbutik*n, ska bli spännande att testa!
Citera
2026-02-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomten111
Ni som har tagit detta, hur mycket motsvarar en tripp på en lapp LSD på 100 mcg i denna substans typ? Har inte provat denna tidigare. Har beställt från Växtbutik*n, ska bli spännande att testa!

Tycker det är svårt att jämföra svamp och syra rakt av. Psilocybinliknande substanser har ju ett betydligt kortare och inte lika stimulerande rus som LSD. Men om man tänker "psykedelisk instensitet" under peaken så tycker jag att 20mg 4-pro-met går att likställa med 100ug LSD.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in