2025-10-16, 16:25
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
För de är enbart smuts till män som utnyttjar kvinnor..
Instämmer i det, JB N*ordström beter sig som han vore ryss, i ryssland han hade gärningen inte gått till åtal även om han misshandlat målsäganden
Senast redigerad av Taggad 2025-10-16 kl. 16:30.
Citera
2025-10-16, 16:28
Medlem
TV4:s HR- och kommunikationsdirektör Karin Nyman vill enbart lämna en skriftlig kommentar:

”Vi har nåtts av informationen att en medarbetare på TV4 har åtalats. Nu får rättsprocessen ha sin gång. Under det att den pågår är medarbetaren tagen ur tjänst. Precis som vi tidigare har sagt kan vi bekräfta att det har funnits ett journalistiskt uppdrag. I övrigt har vi inte fler kommentarer i nuläget.”

Är det nu så att TV4 ska hitta på att han var där i något journalistiskt uppdrag? Vore ändå jävligt sjukt om dom försöker hitta på någon story för att skydda detta äckliga aset.
Citera
2025-10-16, 16:29
Medlem
Om han nu gjorde detta för tv4 bör inte chefen med kallas in till förhör då är ju Tv4 inblandad för medhjälp till sexköp eller nått sånt
Citera
2025-10-16, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Vissa människor befinner sig i situationer där valfriheten är nästan obefintlig.
Många som säljer sex har bakgrund med trauma, fattigdom, missbruk eller psykisk ohälsa.. Nu har jag ingen aning om vem hon är eller om det är en han men tur att detta kom fram och hon får hjälp och stöd.

Men bara för att vissa eventuellt befinner sig i en sådan situation kan man ju inte utgå från att alla gör det. Det vore att förneka att det finns kvinnor som säljer sex av egen fri vilja eftersom det är bra betalt per tidsenhet.
Citera
2025-10-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
"Förberedelse till sex" och "förberedelse till mord" har alltså båda straffvärde. Vem kunde trott.

Om du läser ordentligt så är det försök och inte förberedelse som jag svarade på.
Exempel med mord är för att folk lättare ska förstå.

En handling kan vara kriminaliserad även om den inte fullföljdes, ex om polis griper den som bokat in sex innan de hinner fullfölja.
Citera
2025-10-16, 16:36
Avstängd
Elm17s avatar
Vem är den prostituerade? Hon kanske är en pingla?
Citera
2025-10-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Förundersökningsprotokoll
Fup
Attunda tingsrätt
B 13940-25
https://files.catbox.moe/e6sjjg.pdf
Stämningsansökan
Attunda tingsrätt
B 13940-25
https://files.catbox.moe/1pr6mt.pdf

Intressant att läsa FUP:en. Det ser ju verkligen ut som att TV4 försökt göra en coverup och hävdat att JBN:s knullning skulle handla om nån sorts journalistiskt uppdrag! Hahaha!

FUP:en, sida 61:

Det menas att man har stämt träff med en prostituerad under förespeglingen att man ska
köpa sex. Detta i research-syfte och inom ramen för TV4s räkning: Detta ska ha
sanktionerats av dig
Det jag kan säga, han kom till mig med ett journalistiskt tips som han ville kolla upp. Det är
enligt rutin och vanligt. Han beskrev vad han ville göra för mig, att han skulle ta kontakt med
en person. vill inte gå in i detalj på hur han beskrev personen med hänvisning till
källskydd: Vi diskuterade hur vi skulle göra
Senast redigerad av NisseH2O2 2025-10-16 kl. 16:39.
Citera
2025-10-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
Vem är den prostituerade? Hon kanske är en pingla?
Finns i FUP. En medioker 34-åring enligt Instagram.
Citera
2025-10-16, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Förundersökningsprotokoll
Fup
Attunda tingsrätt
B 13940-25
https://files.catbox.moe/e6sjjg.pdf
Stämningsansökan
Attunda tingsrätt
B 13940-25
https://files.catbox.moe/1pr6mt.pdf

Bra med ordentlig fakta, dock något oväntad
TV4-profil som nu klev i rävsaxen. / Tack
Citera
2025-10-16, 16:39
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Inte undra på Martin löpte amok i badtunnan om han är fostrad på den där kanalen verkar ju som alla går bananas.

Bara byta VD uppenbart det sitter för mycket i väggarna knulla runt med varandra. Tänk när Lindmarker var med gamla skäggiga VD:n. Helt barockt

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, inte ett dugg barockt.
Anna och Lasse W levde tillsammans i nitton år - fram till hans död 2021, och de har ett barn tillsammans.
Det fanns inget barockt med den relationen.

Dessutom var det SVT han var VD för, inte TV4, dock hann han aldrig tillträda,

Edit.. Ser nu att han var tf VD 1994-95
Senast redigerad av Svennis7254 2025-10-16 kl. 16:44.
Citera
2025-10-16, 16:40
Avstängd
Elm17s avatar
”Jag har en relativt trång fitta även om jag knullar mycket” står det i hennes beskrivning.

Hennes föräldrar måste vara stolta.

”trevlig liten knubbig svensk man 45 år” 😂🤣
Hela FUPen bjuder på stor humor.
Senast redigerad av Elm17 2025-10-16 kl. 16:43.
Citera
2025-10-16, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
”Jag har en relativt trång fitta även om jag knullar mycket” står det i hennes beskrivning.

Hennes föräldrar måste vara stolta.

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in