Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Uppriktigt sagt tycks det inte finnas någon uthållighet i kärringen. Hon tycks också sakna verklighetsuppfattning och överdriver sin egen kapacitet.
Låt oss titta på Hatts privata liv: tre korta äktenskap på 6, 3 och 1 år (eller 1år och 10mån). Lär hon sig inte av sina misstag?
Det sista barnet var 6mån (!) gammalt när paret skilde sig på hösten 2011 och observera noga: vid det läget tävlade hon med Annie Lööf om ordförandeposten! Är hon från vettet? Nyskild med ett spädbarn och två andra ungar och hon ska minsann ta över den rollen.. 🤔
Det skulle troligtvis ha slutat som nu..
Lite får man nog tåla både privat och på jobbet. Klarar hon inte av mer än en kvart privat bådar det inte gott heller i arbetslivet.
Absolut, lite får man tåla, det håller jag absolut med om. Men i det ingår enligt mig inte att bli hotad, eller familjen bli hotad, av en massa drägg på antingen vänster eller högerkanten eller av nån religiös uppfattning. Man får fanimej kunna bete sig även som "vanlig svensk från LHS"! Man ska inte tolerers ett annat beteende från nån bara för att den inte själv har tillgång till maktens korridorer, är frustrerad, dåligt uppfostrad, har taskig genuppsättning, anser nåt strider mot sin religiösa uppfattning etc, etc. Vanligt jävla hyfs får folk ha! Jag är jävligt trött på alla pappskallar som går och gapar på gator, skriver på nätet om än det ena än det andra de saknar all förmåga och bildning att fatta. De som ansvarar för saker i detta lsndet hsr inte tid att förklara och svara så alla jävla idioter kan fatta. Det var bättre förr när den som inte begrep lämnade eslutsfattande till de som begriper, höll käften och jobbade på med sitt. Då la man sig inte i på samma sätt och skulle aldrig drömma om att skämma ut sig genom att skrika hot till en partiledare! Herregud, tänk om det kom ut att du inte kunde bete dig!
Hur hon fixar sitt privatliv med hemmaman, barnvakt, aupair, whatever skiter jag i så länge hon gör ett bra jobb.