2025-10-15, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Fast det här är ju tekniskt sett ett brott. Vandalism. Skulle studenter som har rätt mycket på spel riskera något sånt? Och hur skulle dom hinna med. Sånt här skulle ta rimligtvis ta mycket tid planering och mannar. När man ser hur enorma och komplexa en del cirklar är
Där förklarat du ganska bra varför ingen vill "ta på sig äran".
Citera
2025-10-15, 21:35
Medlem
Viktor79xs avatar
Här har vi han.. John Lundberg, Doug and Daves "arvtagare". Styltmännen

https://www.youtube.com/watch?v=AErU25oKqSY&t=8s

Får faktiskt en hel del bedragarvibbar här. Det var för övrigt John som låg bakom filmen Mirage men
Han kan spelet..

https://www.youtube.com/watch?v=eRuSy8vhcqw
Citera
2025-10-15, 21:36
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Där förklarat du ganska bra varför ingen vill "ta på sig äran".

ja en duktig graffitimålare lämnar iaf en signatur efter sig. Och dom åker fast förr eller senare
Citera
2025-10-15, 21:39
Medlem
Viktor79xs avatar
Underskatta aldrig det mänskliga egot
Citera
2025-10-16, 09:35
Avslutad
Citat:
ja en duktig graffitimålare lämnar iaf en signatur efter sig. Och dom åker fast förr eller senare

Citat:
Underskatta aldrig det mänskliga egot
Avsaknad av signatur = utomjordingar 🤔
Citera
2025-10-16, 10:06
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Avsaknad av signatur = utomjordingar 🤔

Ditt förslag? Kläm fram med det bästa du har nu
Citera
2025-10-16, 10:11
Avslutad
Citat:
Ditt förslag? Kläm fram med det bästa du har nu
Människor. Jag tycker Snakes teori är bra. Om det är studenter kan det vara ett ganska stort antal som deltar. Jag kan inte förklara hur de går till väga men min brist på insikt härom räcker inte för mig att hamna i teorin om att det är utomjordingar. Det är minst lika oklart hur de skulle gå till väga för att åstadkomma mönstren. Och eftersom jag tror att det finns människor men inte att det finns utomjordingar på jorden så blir den logiska slutsatsen för mig att mönstren gjorts av människor.
Citera
2025-10-16, 10:18
Medlem
Viktor79xs avatar
Ja om du inte kan ta in den om andra livsformer så blir den mänskliga logiskt sett närmast till hands. Ännu ett olöst mysterium att gnaga vidare på
Citera
2025-10-16, 10:26
Avslutad
Citat:
Ja om du inte kan ta in den om andra livsformer så blir den mänskliga logiskt sett närmast till hands. Ännu ett olöst mysterium att gnaga vidare på
Mycket av dina tankar handlar om hur lång tid det tar att åstadkomma de stora komplicerade mönstren. Jag håller med dig där. Men visst borde det vara möjligt för 50 personer att hinna med det på en natt? Även om det är oklart exakt hur de gör.
Citera
2025-10-16, 10:39
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Mycket av dina tankar handlar om hur lång tid det tar att åstadkomma de stora komplicerade mönstren. Jag håller med dig där. Men visst borde det vara möjligt för 50 personer att hinna med det på en natt? Även om det är oklart exakt hur de gör.

Allt är möjligt. Människor kan bygga hypermoderna skyskrapor ute i öknen med rätt manskap, kunskap, ekonomi, maskiner, tid och planering osv

Men fram till att ingen kan redogöra hur dom gått till väga med dom mest avancerade cirklarna så kvarstår en del frågetecken. Och varför gick CIA så hårt på cirkel experten Colin Andrews och andra om det nu bara var bustreck?
Citera
2025-10-16, 10:51
Avslutad
Citat:
Allt är möjligt. Människor kan bygga hypermoderna skyskrapor ute i öknen med rätt manskap, kunskap, ekonomi, maskiner, tid och planering osv

Men fram till att ingen kan redogöra hur dom gått till väga med dom mest avancerade cirklarna så kvarstår en del frågetecken. Och varför gick CIA så hårt på cirkel experten Colin Andrews och andra om det nu bara var bustreck?
Ingen aning. Vet inget om det får jag erkänna. Han kanske är ett problem av någon annan anledning.
Citera
2025-10-16, 12:44
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Människor. Jag tycker Snakes teori är bra. Om det är studenter kan det vara ett ganska stort antal som deltar. Jag kan inte förklara hur de går till väga men min brist på insikt härom räcker inte för mig att hamna i teorin om att det är utomjordingar. Det är minst lika oklart hur de skulle gå till väga för att åstadkomma mönstren. Och eftersom jag tror att det finns människor men inte att det finns utomjordingar på jorden så blir den logiska slutsatsen för mig att mönstren gjorts av människor.

Studenter skulle innefatta ett stort antal genom åren, sen är man bara student under en viss tid.

Om det vore studenter skulle det läcka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in