2025-10-16, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Har hon någon make som kan ha gjort något olämpligt?

Eller om hon själv gjort något, behöver inte vara olagligt men politiskt olämpligt.... Som jag skrev tidigare, tror detta har mer privata grunder än vad som framkommit.

Tycker hon behöver precisera sig lite mer vad som hänt.

Den person som utsatts för riktigt starkt hat senaste dagarna är Jon Dahl Tomasson, och då handlar det bara om fotboll, var finns alla styrkekramar och stöd från partiledarna där?
Citera
2025-10-16, 06:56
Medlem
Jag tror att hatet och hoten kommer innefrån hennes eget parti!
Citera
2025-10-16, 06:57
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Detta är bara ytterligare ett bevis för att kvinnor inte är ledare. Dem är svagare och måste ut ur politiken. Hejdå till Hatt jäveln.
Citera
2025-10-16, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Hon svarar undvikande vilket tyder på att det inte finns något konkret, hade hon haft några tydliga exempel så hade hon tagit upp dom.
Det luktar lögn, ljuger hon om detta så sätter hon igång ett drev mot hot och hat i onödan. Efter detta kommer snart polisen knacka på för att någon skriver att en politiker tar dåliga beslut.

Ja detta börjar lukta mer och mer ruttet.

Hon tröttnade på jobbet, tog pengarna och stack.

Och hittade på en ursäkt som man inte "får" ifrågasätta?

För jag tvivlar att existensen av näthat eller politikerförakt skulle vara något hon upptäckte efter at hon tagit över för Murre...
Citera
2025-10-16, 07:04
Medlem
Hatt säger att det är en samlad bedömning och ingen enstaka händelse som gör att hon inte längre vill vara partiledare. Jag skulle gissa på att dessa eviga palestinademonstrationer utanför deras arbetsplats har fått hatet att "krypa under skinnet" på henne. Tänk att varje dag på väg till och från jobb bli mött av skrikande människor som skanderar "blod på era händer". Det är djupt obehagligt bara av att titta på detta på film sittande tryggt i sitt hem. Jag känner med varenda politiker som måste passera dessa människor för att ta sig till sin arbetsplats. Palestinademonstranterna är hotfulla, obehagliga, skuldbeläggande och kryper verkligen under skinnet på en.
Citera
2025-10-16, 07:06
Medlem
Citat:
Hon svarar undvikande vilket tyder på att det inte finns något konkret, hade hon haft några tydliga exempel så hade hon tagit upp dom.
Det luktar lögn, ljuger hon om detta så sätter hon igång ett drev mot hot och hat i onödan. Efter detta kommer snart polisen knacka på för att någon skriver att en politiker tar dåliga beslut.

Att man svarar undvikande kan även tyda på att man är rädd efter hot! Hon har blivit tystad! Den här kvinnan är ingen dumskalle. Hon var på g med förändringar. Troligen förändringar som inte passade somliga!
Senast redigerad av Ajabaja555 2025-10-16 kl. 07:10.
Citera
2025-10-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag får fan inte ihop detta, vem eller vilka har hot-hatat henne? Låter mer som Annie Lööf gnäll om att hon (Annie) minsann blev hotad och därför förtjänade mer medial snyft-journalistik än det verkliga offret i Visby, Ing-Marie Wieselgren, som blev mördad av den psykiskt sjuke.

Det är mer sannolikt att C spricker i frågan om samarbete med SD > högersidan i valet.

Hatt känns spontant jävligt ostabil och impulsdriven, typisk centerpartist alltså. Psycho.

Fattas bara att hon gör som centerpervon brukar och pullar sig själv på bussen eller pendeltåget.

Ligger en del I det, vill minnas att hatt har kläckt ur sig att C faktiskt är ett höger partiet och gjort antydningar om att gå tillbaka till rätt sida,
Kan det vara det som är den igentliga orsaken tro!
Citera
2025-10-16, 07:10
Medlem
quggels avatar
Jag tror att det var Noshis beteende i debatten som ledde till att hon tänkte "vill jag göra det här?". Sen tror jag hon syftar på de hot hennes föregångare fått, inte hon själv. Det förklarar att hon inte vill polisanmäla.

Hon var inte beredd på det höga tonläget och förstod att även hon kan bli hotad om hon dras in i den typen av hätsk "debatt" som Noshi försökte provocera fram.
Citera
2025-10-16, 07:10
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
1000 % att hot-hatet kommer inifrån partiet.

+ att hon är en vindflöjel med horigt beteende skaffar barn hej vilt och låter spädbarn bli faderlösa. Hora och opålitlig.
Citera
2025-10-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Eller om hon själv gjort något, behöver inte vara olagligt men politiskt olämpligt.... Som jag skrev tidigare, tror detta har mer privata grunder än vad som framkommit.

Tycker hon behöver precisera sig lite mer vad som hänt.

Den person som utsatts för riktigt starkt hat senaste dagarna är Jon Dahl Tomasson, och då handlar det bara om fotboll, var finns alla styrkekramar och stöd från partiledarna där?

Ja Jon Dahl Tomasson är ju utsatt för det gamla hederliga flockdrevet. Det som mobbarna i skolan har sån nytta av när någon ska knäckas.

I Hatts fall kan det ju vara så enkelt att familjen bett henne kliva av pga hot som kommit och att dom gemensamt kommit fram till att det inte är värt det när barnen inte är så gamla.
Citera
2025-10-16, 07:16
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Ja Jon Dahl Tomasson är ju utsatt för det gamla hederliga flockdrevet. Det som mobbarna i skolan har sån nytta av när någon ska knäckas.

I Hatts fall kan det ju vara så enkelt att familjen bett henne kliva av pga hot som kommit och att dom gemensamt kommit fram till att det inte är värt det när barnen inte är så gamla.

Har hon gift sig igen? 4e gubben nu? Är det nån av de avlagda karlarna som är arg på´na?
Citera
2025-10-16, 07:18
Medlem
Citat:

Jag reagerar också på den här undvikande attityden. Det verkar som att hon inte redovisar sina verkliga skäl till avgången utan att det finns ett annat tyngre skäl bakom som hon inte vill eller kan prata om.

Kanske någon form av allvarligt hot, eller kanske hon bara har blivit skräckslagen av det omöjliga i uppdraget som partiledare för ett parti som inte kan välja sida och stor risk för att åka ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in