2025-10-16, 00:01
Medlem
Förbud att uttala sig på sociala medier måste vara något nytt?

Det kan inte vara bra för alla drama kreatörer på Youtube
Citera
2025-10-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Inte hängt med sista tiden. Sett att han varit tyst på insta och nubkontot borta.
Vad har hänt?

Hans tystnad tror jag "bara" beror på att åklagaren anser att han påverkat vittnen som förekommer i FUP. Det är oerhört allvarligt om det stämmer.
Citera
2025-10-16, 00:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har Jocke förbud att uttala sig på sociala medier om Chrippa eller Linnea?

Ett kontaktförbud går åt båda hållen, ingen får säga något om någon.
Väldigt skönt.
Citera
2025-10-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jacke har postat på IG att han Sofia fortfarande är ihop och har det bra.

Vem startade ryktet?
Heliga Birgitta tror jag och sen kom 111-111 och alla andra rännandes.
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Flytten som nyligen var är ju rätt avslöjande om att det är slut mellan Jesper och Sofia.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han valde alltså Chrippa före Sofia. Vad oerhört avslöjande att Chrippa äntligen fick sin bror dit.
Din vinst Sofia.
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Sofia bor hos en vän just nu så får man tolka det som man vill, ingen vet vad som händer framöver, inte ens dom men kan säga att Sofia inte är överlycklig.
Hon hade ett ultimatum till Jacke och det var inga mer droger, så fort 🦞 kom in i hans liv igen så följde drogerna
Citat:
Sofia har ju tidigare berättat vad hon tycker om att han använder narkotika samt vad hon anser om Chrippa. Det är väl inte så svårt att sätta sig in i hennes sits och jag tror på att hon lämnade skeppet innan det sjunker.

Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det vet jag inget om.
Det betyder att det är så eftersom du förmodligen aldrig skulle missa en chans att ge Chrippa tjuvnyp.

Vilka brott är pojken misstänkt för? Olaga förföljelse? Jonna den toktanten hotar stackars lilla Lilo. Det trodde man inte, vilken grej.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-16 kl. 00:30.
Citera
2025-10-16, 00:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Låter inte helt osannolikt. Därav det psykotiska beteendet från vissa sen igår, inklusive psykbruden.
Gulligt att hon sitter och fabricerar egna inlägg på snap.

Det vet du ingenting om.
Citera
2025-10-16, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, jag tänker likadant. Riktig, riktigt störd reaktion ang det med tänderna, men så jobbar ju Lundström/Berg-klanerna.

Att nåt nytt skulle ske denna vecka för att försöka styra diskussionen var ju inte oväntat. Vi får se om Anjo har rätt.

Ja så jobbar dom. Men helt ärligt, 4 timmar måste ju handla om något än bara lite prat. Vi vet ju vad det handlade om förra gången polisen var länge hos dom.

Klart att det ska styras upp nu när det närmar sig. Det är alltid ett himla kacklande då. Ja vi får se om han har rätt.
Citera
2025-10-16, 00:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Förbud att uttala sig på sociala medier måste vara något nytt?

Det kan inte vara bra för alla drama kreatörer på Youtube

Vid kontaktförbud är det så.
Citera
2025-10-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Klart hon hatar Jonna. Vem gör inte det nu för tiden? Jonna är dryg så in i helvete. Swish tiggaren…

Du kan ju tala för dig själv. Det är väldigt många som tycker om henne.
Citera
2025-10-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ja så jobbar dom. Men helt ärligt, 4 timmar måste ju handla om något än bara lite prat. Vi vet ju vad det handlade om förra gången polisen var länge hos dom.

Klart att det ska styras upp nu när det närmar sig. Det är alltid ett himla kacklande då. Ja vi får se om han har rätt.
Vad tror du tantaluringen gjort mot Linnea?

Linnea, vi står med dig i denna svåra tid.
Citera
2025-10-16, 00:40
Medlem
Citat:

Det betyder att det är så eftersom du förmodligen aldrig skulle missa en chans att ge Chrippa tjuvnyp.

Vilka brott är pojken misstänkt för? Olaga förföljelse? Jonna den toktanten hotar stackars lilla Lilo. Det trodde man inte, vilken grej.

Du kan ju börja med att lägga ut bevis på dina uttalanden. Var finns beviset på att det är Jonna, lilla frun menar?
Citera
2025-10-16, 00:41
Avstängd
Citat:

Det här bygger inte bara trådsanningar utan sprider sig över nätet.

Det skapar en fejkad verklighet.

Desinformation!
Citera
2025-10-16, 00:42
Medlem
Citat:
Vad tror du tantaluringen gjort mot Linnea?

Linnea, vi står med dig i denna svåra tid.

Men hur ska man kunna svara på en sån fråga när du inte säger vilka det är men jag antar att du har noll koll som vanligt.
Men om det är tanter så är det ju varken Jonna eller Lisen 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in