2025-10-15, 17:57
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
SD-politiker och representanter har varit modigare än vad både du och jag kan fatta!
SD-politiker är de modigaste svenska politikerna sedan socialdemokraterna år 1900. Ofattbart att Jimmies nerver hållit. Han har varit sjukskriven många gånger men är ändå villig att kämpa vidare. För Sveriges bästa.

För det nuvarande C:s åsikter är ingen villig att kämpa.
Senast redigerad av Paris24 2025-10-15 kl. 18:00.
Citera
2025-10-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Att betala 2,6 miljoner kronor för fem månaders jobb är orimligt. Skattepengarna kommer från medlemmar och sympatisörer. Centerpartiet, som talar om ansvar och entreprenörskap, borde ha tydligare avtal för korta anställningar. Detta ger bränsle åt de kritiker som ser det som rent slöseri, särskilt när partiet kämpar med låga opinionssiffror.

För att inte tala om reklamkampanjen med rätt hatt. Det är tiotals miljoner i sjön.
Citera
2025-10-15, 18:04
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Att Annie Lööf har en av de absolut galnaste blickar på denna jord går inte att komma ifrån.
Tack, ditt inlägg bevisar allt jag säger, brunhögern är skyldig!
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Snyggt försök att försöka flytta fokus.

Vi vet vem som står för hets och hot. SD med anhang är kraftigt överrepresenterade.
Citat:
Brunhögern? Jag lägger detta inlägg i brunhögen (dvs dasset).
Ahh, en misantrop och brunhöger, inte märkligt att vederbörande hatar Hatt. Det brukar vara sådana personer som ägnar fritiden med att hetsa mot meningsmotståndare, helst kvinnor då.

https://www.flashback.org/newreply.php?do=newreply&p=79352314#editor

Citat:
Ursprungligen postat av qut
Ja eller Vänstern har också sina lik i garderoben.

Kan vara så, denna gång är förövaren brunhögern, låga odds på det.
Citera
2025-10-15, 18:06
Avstängd
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
När jag läste en rapport om det för flera år sedan BRÅ:s PTU), så framkom det att SD-politiker hotades och angreps (utsattes för våld eller vandalism) mångfaldigt mer än politiker från de andra riksdagspartierna. Båda könen var ungefär lika utsatta, med undantag för SD, där kvinnliga SD-politiker angreps i avsevärt högre utsträckning än sina manliga partikamrater.

Som jag skrev, så har MP-politiker på senare år blivit mer utsatta:

Angreppen mot SD-politiker verkar ha minskat, då en förkrossande majoritet av de kvinnliga SD-politikerna hade angripits enligt PTU för flera år sedan:

https://www.dn.se/sverige/expert-om-hat-och-hot-mot-politiker-fragan-ar-om-nagon-orkar-med-i-langden/

Som du kan se här nedan i BRÅ:s sammanfattning av statistiken, så är utsattheten tämligen jämn mellan könen, nu när SD-kvinnor inte längre är lika utsatta (och även tidigare var utsattheten tämligen jämn mellan könen i de övriga partierna):

https://bra.se/statistik/statistik-fran-enkatundersokningar/politikernas-trygghetsundersokning#h-Publiceringar

Men om du anser att officiella statistiken är ”faktafel”, så får du ju gärna ge en trovärdig källa som stödjer ditt påstående.
Jag uppskattar ditt inlägg.

Undrar huruvida hatet den kvinnliga andelen av SD-representanter fått utstå idag jämfört med tidigare beror på att antalet kvinnliga representanter minskat överlag.
Citera
2025-10-15, 18:06
Medlem
ziggarillens avatar
2,6 millar för 5 månaders "jobb" inklusive 3 månader sommarlov. Synd att man inte blev centerpartist och kunde sökt tjänsten.
Citera
2025-10-15, 18:07
Medlem
Newsflash: offentliga personer får stå emot hat och hot. *Surprised pikachu face*.
Weakness disgusts me.
Citera
2025-10-15, 18:08
Medlem
Högst troligt att någon hatar Hatt så mycket att han eller hon hotar att avslöja ett skelett i Hatts garderåb som missats när hon erbjöds jobbet som partiledare.

Elementärt kära valboskap.
Citera
2025-10-15, 18:08
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Att Annie Lööf har en av de absolut galnaste blickar på denna jord går inte att komma ifrån.
Tack, ditt inlägg bevisar allt jag säger, brunhögern är skyldig!
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Snyggt försök att försöka flytta fokus.

Vi vet vem som står för hets och hot. SD med anhang är kraftigt överrepresenterade.

(FB) Är Annie Lööf en psykopat/sociopat?
Citat:
Brunhögern? Jag lägger detta inlägg i brunhögen (dvs dasset).
Ahh, en misantrop och brunhöger, inte märkligt att vederbörande hatar Hatt. Det brukar vara sådana personer som ägnar fritiden med att hetsa mot meningsmotståndare, helst kvinnor då.

https://www.flashback.org/newreply.php?do=newreply&p=79352314#editor

(FB) Är Annie Lööf en psykopat/sociopat?

Citat:
Ursprungligen postat av qut
Ja eller Vänstern har också sina lik i garderoben.

Kan vara så, denna gång är förövaren brunhögern, låga odds på det.
Citera
2025-10-15, 18:10
Medlem
Egentligen är jag mest förvånad att Hatt väljer att avgå. På den här nivån drar man till sig uppmärksamheten från hela landets dårar, så är det bara.

De sinnesjuka sitter där framför tv-burkarna och blir arga och sedan kan de ägna hela sitt liv åt att skriva hotelser i sociala media eller direkt i mailboxen till sina hatobjekt.

Men är man en ledare för ett parti och uppbär en lön som de allra flesta av oss bara kan drömma om, så får man nog vara lite tåligare.

Nu hamnar väl C i en lika osäker situation som L är i eftersom de inte har någon bra ersättare. Alla namn som nämns är personer som mest egentligen är administratörer, de är inte politiska ledare.

Vilket inte Hatt egentligen var heller.
Citera
2025-10-15, 18:10
Avstängd
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Ja, SD-företrädare har säkert fått utstå en hel del. Ser du det som svaghet att inte stå ut med det?
Det är ingen svaghet.

Om ”systemet” hatar dig kan ingen säga att det är en svaghet att inte orka stå emot konstant hat från alla håll.

Däremot är det en svaghet när sossar lipar om ”hat”. De vet inte ens vad det betyder i sammanhanget. DE är svaga lipsillar och borde få en örfil för att vakna upp.
Citera
2025-10-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Polisanmäler inte...

dvs riggar så att media kan skylla på SD.
Det hade media gjort ändå men media behöver all hjälp de kan få för att fjärma de fortsatt "naiva" från verkligheten.

"Hat och hot" används eftersom media och 7-klövern satt det epitetet på SD, gjort att "hat och hot" betyder SD.

Det är viktigare att SD smutskastas än att brottsligheten inte fortgår.
Vet ingenting om kvinnan Hatt men subtil förefaller hon inte vara.

Det kan slå bakut att anmäla hot som inte finns helt enkelt.

Detta handlar inte om SD utan snarare Hatt själv och dom djupa problemen som Center-pedofilerna står inför.
Pengar i partiet spelar mindre roll när man inte vet vilket ben man ska stå på politiskt sett. Bara förljugenheten i att kalla sig ett liberalt parti..
Citera
2025-10-15, 18:13
Avstängd
Korv-Bajss avatar
Efter att under 5 minuter ha snabbspolat igenom partiledardebatten från i söndags
kan jag bara säga att om jag hade varit AKH, eller vilken annan partiledare som helst,
så hade jag avgått i redan i måndags, senast.

Jag råkade se att Magda minsann också hade blivit utsatt för hot och hat
när hon under Pride-tåget "blev filmad väldigt VÄLDIGT aggressivt av någon form av Vit Makt rörelse"!
https://www.svtplay.se/video/eYqqYxM/agenda/partiledardebatt-del-2?video=visa&position=1472

Var det här Magda blev väldigt VÄLDIGT aggressivt filmad?
https://youtu.be/Rw5DrzMCXTI?t=80
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in