2025-10-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
De skrev han ju till mig på Instagram.
20 september: "Det dom lever på är att dom tror min rättegång börjar torsdag nästa vecka, dom har inte ens väckt åtal än, jag kommer inte få en enda dag i ett fängelse dom börjar få panik nu, man ser det på Instagram storys videos osv. vi kämpar på jag lovar dig att allt blir bra tillslut"... by chrippa him self

Han har påstått i 2 år nu att alla andra "har panik nu" "det syns o märks nu att paniken är stor" osv.

Vart/när kommer bangern? Vilken panik pratar han om? 😂😂
Citera
2025-10-15, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Inte en enda Svensson har anmält Chrippa och Linnea. Det är bara tv-zapparslödder som anmäler för att Jockiboi ber dom.

Svenssons är inte vitt slödder som hoppade av skolan, som röker och spottar, har kamphund, barn med konstiga barnnamn, svårigheter att hantera alkohol eller droger, med ansiktstatueringar, missprydande piercingar, som engagerar sig i dokusåpor med sina tonåringar och som använder oprocessade barndomstrauman som ursäkt till att inte ta tag i sina liv.

Svensons är folk som gått ut gymnasiet, har villa och Volvo, tre tatueringar, en Sture och Agnes och ett trevligt sällskapsdjur.

Skylla på att paret förtjänar anmälningar för att dom är otrevlig mot nån snorunge med pissig attityd?

Alla som anmäler utan att veta att nån farit illa eller begått brott, ska sitta på psyket.
Öppna Vipeholm direkt, testdjur finns.

Och vem är det som anmäler "sekten"? Enligt ditt resonemang är det alltså paret själva för det kan ju inte vara ngn annan som anmäler saker säger ju du?
Citera
2025-10-15, 17:10
Medlem
Nu har Linnea lagt ut om att någon ska ha ringt dit polisen igår och att de var där i fyra timmar.
Ska vara en trebarnsmamma, kreatör, som hotat henne. ”Vi får se vad anmälan blir. Om det blir olaga hot eller stämpling till misshandel.”
Citera
2025-10-15, 17:13
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu har Linnea lagt ut om att någon ska ha ringt dit polisen igår och att de var där i fyra timmar.
Ska vara en trebarnsmamma, kreatör, som hotat henne. ”Vi får se vad anmälan blir. Om det blir olaga hot eller stämpling till misshandel.”

Hinken är säkert oskyldig
Citera
2025-10-15, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Han kom på sin anmälningsplikt idag, hade förhör och fick kontaktsförbud mot Jocke enligt uppgifter. Kan @Banal kolla upp för det är väl offentliga handlingar? Man får inte kontaktförbud bara så där, så det stärker ju att nåt hänt.

Bra det behövdes!
Har för mig att det är väldigt svårt att få kontaktförbud?
Citera
2025-10-15, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jag vet väl inte mer än det som syns
Därför undrar jag vart ryktet kommer ifrån.

Du skrev att hon har en aktiv, sund fritid.
Hur vet du det?

Jag tror för övrigt inte att hon dragit. Tror inte han skulle hålla ihop alls då faktiskt, han verkar ganska skör.
För Jackes skull hoppas jag i alla fall att han har henne kvar nu när stormen börjar.
Eftersom det inte är hans storm, men han blir indragen.
Citera
2025-10-15, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Att Jacke säger ifrån på IG är inte alls konstigt.

Ska han bara ta emot hat och hot?

Eller anser du att han ska besvara alla som skickar hat, hot och falska påståenden?

En människa som är flexibel och tar in information och omformar sina åsikter efter det är sund.

Då är d inte konstigt att Anjo och rask m.fl besvarar lögner och hot från chrippa o Co heller då enligt dig?
För det går åt båda hållen fattar du väl?
Det kan inte bara vara rätt från ena hållet., det är omöjligt förstår du.

Finns inget att omforma när det kommer till Chrippa, det är han själv som skrikigt att alla andra ljuger kring hans förehavanden och aldrig begått ekobrott, han har pengar, han själv har beskyllt alla andra för det han själv gjort miljoner ggr värre.
Sen har sanningen lagts fram och då har han skrikigt ännu mer med nya lögner och påhopp igen om vad alla andra gör.
Blir man påkommen med en lögn bör man chilöa ner o va tyst men det gör inte fam Berg dom skriker ännu högre.
Därför är dom hatade av alla (utom er lilla klick)
Citera
2025-10-15, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Då är d inte konstigt att Anjo och rask m.fl besvarar lögner och hot från chrippa o Co heller då enligt dig?
För det går åt båda hållen fattar du väl?
Det kan inte bara vara rätt från ena hållet., det är omöjligt förstår du.

Finns inget att omforma när det kommer till Chrippa, det är han själv som skrikigt att alla andra ljuger kring hans förehavanden och aldrig begått ekobrott, han har pengar, han själv har beskyllt alla andra för det han själv gjort miljoner ggr värre.
Sen har sanningen lagts fram och då har han skrikigt ännu mer med nya lögner och påhopp igen om vad alla andra gör.
Blir man påkommen med en lögn bör man chilöa ner o va tyst men det gör inte fam Berg dom skriker ännu högre.
Därför är dom hatade av alla (utom er lilla klick)

Exakt och det har ingenting med tex Jocke att göra. Det är det som är så märkligt i detta dvs det är alltid Jocke som påverkar vad vi ska tycka enligt denna lilla skara. Man kan inte ha egen åsikt tydligen.
Det är Chrippa och endast Chrippa som har betett sig på ett sätt som bara ett fåtal kan tycka om. De flesta människor har också rättspatos vilket vissa personer helt saknar.
Citera
2025-10-15, 17:30
Avstängd
Citat:

Hon får bestämma sig om det är en han eller en morsa som "hotat"...
Så klart ska stämpling nämnas, kallas fokusförflyttning.
Och inte supersmart att tjafsa online ifall kontaktförbud nyss utfärdats som involverar sambon ;-)
Men det är samtidigt bra, fortsätt göra bort dig Linnea, kör en live som du säger och spåra ur.
Hämtar popcorn.

17/10 närmar sig, paniken är uppenbar.
Citera
2025-10-15, 17:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Om du vet allt detta så tvärsäkert, så vet du säkert om hon bor kvar eller flyttat också.
Varför frågar du andra?
Brukar du vara tvärsäker när du säger att du "tror" (eller inte tror)?
Citera
2025-10-15, 17:33
Medlem
Citat:

Om det är sant tror jag inte polisen sa vem som gjort en anmälan.
Hon är knäpp. Hon är ju helt skev och borde ha hjälp.

4 timmar för en falskanmälan. I går var hon livrädd hos polisen. Varför livrädd? Herrejösses vilken dramaqueen hon är.
Citera
2025-10-15, 17:39
Avstängd
Citat:

Intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in