2025-10-13, 23:11
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Får faktiskt lite psykopat vibbar från JDT. Totalt empatilös över vart svensk fotboll befinner sig. Bort med skiten genast tack.
Fast jag förstår honom. Visst, han har ett ansvar i detta, men helt ärligt, hur mycket? Kanske 10-20% max? Majoriteten av problemet handlar om våra spelare, lagandan, kämpaglöden och så vidare. Landslaget är bara ett uttryck över hur det svenska samhället i övrigt mår. Sverige är söndertrasat och polariserat, där etniska svenskar och invandrare inte känner samhörighet. Varför i helvete skulle vi då spela som ett lag i landslaget?
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brennwin
Här har vi någon som förstått helheten.

Skyll inte på den stackars dansken. Resultatet hade varit detsamma oavsett vem som suttit i hans ställe.
Ingen, absolut ingen, kan klara av uppgiften att ro detta hopplösa landslag. Det finns nämligen inte ett uns av gemenskap och stolthet.
Jag råder alla att hålla på Norge istället. Fullt med unga norska stjärnor, och de spelar en fotboll som tydligt visar att de bryr sig och att de känner sig som en del av något större. Helt tvärtemot vårat eget landslag bestående av hobbyblattar och annat överbetalt löst pack.

Kikade lite på Danmark v Grekland, satan vad Parken lät.

Knäpptyst på Jordgubben och Ullevi.
Bannlyst
Enkelt att analysera, finns ingen lagmoral och Isak är inte rätt person att peppa folk med sin stela tråkiga stil.
Ingen laganda, halva laget måste bänkas.
Och dansken måste sparkas.
Avstängd
Om vi slutar 3:a har vi fortfarande chans 🤪
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
sluta han är geni
Ett missförstått geni.
Avstängd
Unobosss avatar
Olsson är bög ta bort han från studion.
Provokativ negativ tråkig bort.

men han föresvarar JDT slingrande. Fuck off svikar hora
Medlem
Vettmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Källström har tidigare beskrivit sig själv som en "världsmedborgare", han är inte sin uppgift vuxen.

Tomasson bör givetvis få lämna detta dödfödda projekt nu.
Han kan ta sin myndiga stämma och hålla sig till gothia cups handicaps turnering, där passar det bättre som världsmedborgare o allt.
2025-10-13, 23:12
Medlem
Bavaros avatar
Man kan skylla mycket på JDT men pajasarna på plan, de skiter fullständigt i Sverige, de bara bryr sig om sin egen karriär. Bara att jämföra med Norge, de älskar att spela i sin landslagsdräkt, våra spelare tycker det bara är jobbigt att behöva åka hit.
Medlem
Någon annan än jag som tittar och när kyckling reklamen kommer upp är volymen typ 50% högre så familjen börjar skrika? 20% lägre kmimatavtryck uppläst av Annie Lööf typ.
Bannlyst
Jon kan inte ta ansvar för varifrån han kommer, säger Källström till Viaplay.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/PpkBWe/kim-kallstrom-ryter-till-efter-banderollen-mot-jon-dahl-tomasson
Medlem
Franke88s avatar
Varför bryter Gyökeres när han pratar? Låter ju som en invandrare. Vilken jävla ärketönt!
Medlem
Tkr folk glömt hur usel Janne var på att ta dessa frågor. I min mening tkr jag han håller en vettig ton, framförallt sansad.

Det sitter djupare varför det inte funkar som det är nu, men om det exempelvis skulle bero på spelarnas kvalité så kan ju tränaren inte hänga ut spelare.

Spelarna säger själva när de får frågan: står bakom idén men viljan, kemi, samspelet och marginalen på Sveriges sida finns inte där än.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in