2025-10-13, 22:55
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomat
Herregud. Är helt säker på att Henrik Rydström eller Kim Hellberg t.ex. Hade gjort ett bättre jobb.
Fuck Kim Hellberg och skalleper.

Lägg bara fucking ner och ner jag snackar inte till just dig du håller ju med mig.

Håkan Ericsson.

Men kanske säga ursäkta och ge Olof det han vill ha.

han ville ha bonusar och det ville dom inte. Vi kanske hade varit i VM nu med värsta lagkänslan.

Vem orkar lyssna när KimKällström pratar och rodnar varje andetag som en fet kvinnlig säl?
Och dansken?! vem kom på den idén? Oh, JDt fick sparken från Blackburn, ring honom!
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
han har inte gjort mål i liverpool än heller så det är nog samma där

Isak försökte ju iaf några gånger. Gyökeres rörde ju aldrig bollen ens.

Tycker nog att Isak är den ende som kan vara värd att behålla. Resten av spelarna, inkl överreklamerade Bergwall, Larsson, Elanga m.fl kan vi skicka åt helskotta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Han valdes på årsmötet.
Jo det fattar jag, men vilka jävlar valde honom?
Medlem
Är det fel på tränaren eller spelarna?
Medlem
Tomasson och Källström kan packa väskan och bytas ut mot något nytt. För såhär kan det inte definitivt inte få fortsätta
2025-10-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Inte på pappret, det borde bli playoff via nations league plats. Men andraplatsen är körd. Även matematiskt tror jag även om Sverige slår både Slovenien och Schweiz och får 7 p. Kosovo har redan 7. Skulle de stanna på det är de före Sverige på inbördes möte.

Målskillnad före inbördes i FIFA-turneringar. Inte för att det är någon räddningsplanka direkt...
2025-10-13, 22:57
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Är det fel på tränaren eller spelarna?
Spelarna, men tränaren får skulden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Tänk vilken slakt det blivit om vi hamnat i en svår grupp i kvalet.

Jag tror nästan det hade gått bättre om de inte hade varit förväntade att vinna. De klarar inte pressen. Har väl sett bättre ut mot Schweiz än mot Kosovo och Slovenien.
Medlem
Vettmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Tänk vilken slakt det blivit om vi hamnat i en svår grupp i kvalet.
Ja sinnes, jag har sett fram emot det här playoffet just för att det har varit så dåliga lag och en till synes enkel uppgift. Så blir det såhär.
Medlem
Topptipparens avatar
Är detta Reinfeldt-effekten?
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Jag tror nog att det skulle gå om vi hade perfekt timing med just rätt spelare. Saken är att det kanske hade kunnat gå 2004 om antingen Larsson som sköt i ribban mot Holland i kvartsfinalen i förlängningen eller vi kunde vara liiite bättre på straffar. Hade inte alls varit omöjligt. Samma i VM 2002 egentligen om Svenssons skottstolp gått in innan Camaras skott tvärtom gick stolpe in bakom Hedman. Hade vi vunnit den hade vi mött Turkiet. Och sedan direkt i semifinal mot Brasilien.

Nej det hade inte gått. Jag skulle skrivit det också, att efter 2018 förstod jag att stolpträffen mot Senegal och matchen mot Holland inte var otur - utan resultatet av en kollektiv, mental blockering från att gå riktigt långt i en turnering. Att Tommy Svensson lyckades ta Sverige till semifinal beror till stor del på att han jobbade med den mentala biten, att vänja spelarna vid tanken att de skulle kunna vinna VM. Inga övriga FK sverige haft har förstått vikten av detta, utan de har haft deltagarmentalitet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Det undrar nog alla. Undrar om det är medvetet eller bara demoinskt på något sätt.

Bra skrivet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in