2025-10-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Var inte hon jättearg på chrippa för att det var han som fick Jacke att börja droga? Eller fick återfall kanske det var. Och brukar inte hon försvara Jacke med näbbar och klor så fort han hamnar i nåt bråk på SoMe?
Korrekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Jacke är verkligen lika vidrig som sin bror, hur kan man outa Ben på detta sätt? Vissa saker lägger man lixom inte ut...moral o heder är nog ord som aldrig sagts i Familjen Berg.
Dom är inte uppfostrade med moral och heder.

Catch me if you can.

13/17
Citera
2025-10-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ännu bättre.
Får se vad ditt sunda förnuft säger efter 17/10 👍

Jag kommer att ha åsikter om det när det är aktuellt.
Citera
2025-10-13, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jag kommer att ha åsikter om det när det är aktuellt.

Ja det blir ju svårt före den 17/10 men tack för info.
Citera
2025-10-13, 19:00
Medlem
Citat:
Precis. Diskussioner om Jocke hör väl hemma i hans tråd.

Ibland går diskussioner om Chrippa och Jocke i varandra.
Citera
2025-10-13, 19:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Sorry, men jag tror faktiskt inte jag läst mer ett par, tre inlägg från dig där du INTE nämnt någon annan. Resterande handlar om att L är snygg. Men eftersom du säger att det inte är så; ser du ingen skillnad på att barn syns på ett normalt sätt i familjevloggar där man får följa deras liv i vardagen vs bilder på en liten flicka som håller i pappas svarta 500-ingar och foton som används med tillsammans med texter som tydligt visar att den lilla bara är en bricka i hans spel? Kom igen nu Micro, till och med du borde kunna se skillnad på exponering och exponering?!
Nej, jag ser ingen direkt skillnad på materialet som läggs ut -- möjligen då att Chrippas i högre utsträckning enbart visat barn i situationer som varit barnanpassade.
Om hon nu skulle ha hållit i en femhundring, tror du hon har begrepp om ifall den är skattad eller inte.
Jag ser skillnad på exponering och exponering och den som hela tiden exponerar sitt barn - och i syfte att tjäna pengar - är inte Chrippa.
Senast redigerad av micro113 2025-10-13 kl. 19:13.
Citera
2025-10-13, 19:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nu blandar du ihop. Det är Linnea som brukar ringa Jocke vid bråk med Chrippa. Eller ringa Cluee och be honom ringa Chrippa.
Men det är förståeligt. Inte lätt att hålla reda på alla myter, lögner och fokusförflyttningar.
Eftersom du tydligen simmar helt i det blå så tycker jag du låter bli att kommentera.
Jocke stöttar Julia, vilket han både själv berättat om och finns dokumenterad bla i vårdnadstvisten.
Citera
2025-10-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ni är inte ensamma, vissa är väldigt kränkta. Men kan skriva vilken skit som helst och vilka lögner som helst.

Ny outfit från TEMU till rättegången?
https://ibb.co/35Tv5jDg

Catch me if you can.

13/17

Den outfiten går inte av för hackor 😂
Citera
2025-10-13, 19:16
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Men jag har ingen aning. Nån undrade var Sofia tagit vägen och jag började också undra.
För har svårt att tänka mig att hon tycker att lillebror Berg beter sig normalt på sistone.
Och sen gillar hon ju inte storebrorsan, det har hon ju själv sagt.
Flytten som nyligen var är ju rätt avslöjande om att det är slut mellan Jesper och Sofia.
Jesper Berg la nyligen ut en video där han fortsätter tjata om att han inte varit i Karlskoga. Varför är det så viktigt för honom att tjata om det i hela 4 storys 😂 Han borde lägga ned med att läsa Flashback dag ut o dag in.. det är rätt många sidor per dag som skapas..inte ens jag läser alla sidor. Han lät lite slöddrig i videon. Kanske han självmedicinerar med ADHD medicin och benzo för att orka med denna soppa som hans brorsor ställt till med.
Citera
2025-10-13, 19:20
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Detta snack om att chrippa med tutten har försökt hämta ut ett pass.. hur skulle det gå till? Trodde han att nån gammal hagga till polis i Motala skulle vara så dum att hon råkar lämna ut ett nytt pass till han när han fota sig på nytt pga efternamns bytet 😂
Citera
2025-10-13, 19:23
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag ser ingen direkt skillnad på materialet som läggs ut -- möjligen då att Chrippas i högre utsträckning enbart visat barn i situationer om varit barnanpassade.
Om hon nu skulle ha hållit i en femhundring, tror du hon har begrepp om ifall den är skattad eller inte.
Jag ser skillnad på exponering och exponering och den som hela tiden exponerar sitt barn - och i syfte att tjäna pengar - är inte Chrippa.

Åh herregud.... really? Har inte C tjänat pengar på sin youtube-kanal menar du? Jo en jäkla massa pengar där den lilla varit med. Svarta dessutom. Konstigt ni inte har någon åsikt om det.

Nej den lilla flickan har inte hållit i en 500-ing. Det är ett helt LASS med 500-ingar (det kan ses i Anjos video om pengatvätten). Och nej, den lilla förstår varken att de inte är skattade men inte heller värdet i det hon håller i, hon ser det troligen endast som sånt man lämnar till tanterna i affären när man handlar. Så vem tror du hans "meddelande" är till för? Och vem använder han till att få ut sitt meddelande? Den lilla är bara en bricka i hans spel. Synd att du inte kan se det.
Citera
2025-10-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Detta snack om att chrippa med tutten har försökt hämta ut ett pass.. hur skulle det gå till? Trodde han att nån gammal hagga till polis i Motala skulle vara så dum att hon råkar lämna ut ett nytt pass till han när han fota sig på nytt pga efternamns bytet 😂
Det vet nog bara idioten själv hur det skulle ha kunnat gå till.
Citera
2025-10-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Flytten som nyligen var är ju rätt avslöjande om att det är slut mellan Jesper och Sofia.
Jesper Berg la nyligen ut en video där han fortsätter tjata om att han inte varit i Karlskoga. Varför är det så viktigt för honom att tjata om det i hela 4 storys 😂 Han borde lägga ned med att läsa Flashback dag ut o dag in.. det är rätt många sidor per dag som skapas..inte ens jag läser alla sidor. Han lät lite slöddrig i videon. Kanske han självmedicinerar med ADHD medicin och benzo för att orka med denna soppa som hans brorsor ställt till med.

Jacke har helt rätt i det han säger.

Det är väl inte det minsta konstigt att han reagerar när han verkligen vet hur det här hatdrevet påverkar alla i familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in