2025-10-12, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Åkte de till Örebro för att festa? Varför då.
Frågan kvarstår dock - varför åkte Chrippa till Örebro när hon bor i Karlskoga

C & jacke var i örebro på fest o sedan har de väl flippat därefter o fått något fling om att åka o knacka dörr hos jullan...
Citera
2025-10-12, 21:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
C & jacke var i örebro på fest o sedan har de väl flippat därefter o fått något fling om att åka o knacka dörr hos jullan...
Då borde han ju ha åkt till Karlskoga eftersom Julia bor i Karlskoga
Citera
2025-10-12, 21:49
Medlem
Citat:

Så de åkte till Örebro och sedan mer än 3h och knackade på hos Julia?
Troligt….
Citera
2025-10-12, 21:51
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Om det är sant så lär vi få det bekräftat ganska snart. För Julia har givetvis ringt polisen i så fall.
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Menar det!

Tills bevis är upplagt i tråden avfärdar jag det hela som en lögn från sektens största krigare.
Eftersom Julia inte direkt ringde polisen så ser jag 2 alternativ
1. Det har inte hänt, användaren ljuger som den brukar
2. Julia hade inga problem med att chrippa kom, och Julia tyckte inte det var obehagligt eller farligt. För hade hon tyckt det hade ju en bra mamma ringt polisen, och folk säger ju att Julia är en bra mamma nu.
Citera
2025-10-12, 21:51
Medlem
Citat:

Så klart att bröderna tattare tyckte det var en strålande idé.
Citera
2025-10-12, 21:54
Avslutad
Citat:
Då borde han ju ha åkt till Karlskoga eftersom Julia bor i Karlskoga

Ja har jag påstått något annat ????
Han var i örebro, och på den vägen sen åkt till henne o knackat på natten ????... läs ordentligt
Citera
2025-10-12, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Så de åkte till Örebro och sedan mer än 3h och knackade på hos Julia?
Troligt….

Wtf ?? 3 tim???

33 min ish till Karlskoga..

De är ju heller inte första gången c drar dit för o göra kaos.. var ju för någon månad sen också
Senast redigerad av Kommissarien1989 2025-10-12 kl. 21:59.
Citera
2025-10-12, 22:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja har jag påstått något annat ????
Han var i örebro, och på den vägen sen åkt till henne o knackat på natten ????... läs ordentligt
I Örebro . enlig dig själv

Citat:
De stämmer..
J var på fest hos jocke.. åkte sen hem o fick påknackning för att c var i örebro o var full..såg sin negativa(eller positiva) chans till o se ännu sämre ut..
Citera
2025-10-12, 22:06
Avslutad
Citat:
I Örebro . enlig dig själv

Men snälla ??? Har jag någonsin påstått att J bor där ?? Förstår ni inte och att ja måste skriva på ett pedagogiskt och ordagrant sätt ???? Plötsligt ? Hahaha okej.. vänta..

C var på fest igår. Sen fick han och sina kompanjoner sneflipp. Chipset trodde sen att de var en bra plan att ännu en gång åka hela 35 min till Karlskoga där hans x tjej bor , ni vet jullan... för att knacka dörr...
Peace out..
Citera
2025-10-12, 22:13
Medlem
Kan väl inte varit en full Jacke..han är ju drogfri 😉
Citat:
Men snälla ??? Har jag någonsin påstått att J bor där ?? Förstår ni inte och att ja måste skriva på ett pedagogiskt och ordagrant sätt ???? Plötsligt ? Hahaha okej.. vänta..

C var på fest igår. Sen fick han och sina kompanjoner sneflipp. Chipset trodde sen att de var en bra plan att ännu en gång åka hela 35 min till Karlskoga där hans x tjej bor , ni vet jullan... för att knacka dörr...
Peace out..
Citera
2025-10-12, 22:14
Medlem
Citat:

Peace out..

Du förklarar inte dåligt, vi vet att det var så och det är hemskt att utsätta dom för detta mitt i natten.
Citera
2025-10-12, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Kan väl inte varit en full Jacke..han är ju drogfri 😉

Ja just de ja.. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto