2025-10-12, 00:44
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Om du blivit bjuden på mat hos en familj med små barn då kan du förvänta dig att mamman har bajsrester under naglarna. I början kan hon vara noga med hygienen men efter 100 bajsblöjor, bryr man sig inte så mycket längre.

Öhh tvättar du inte händerna efter att du torkat dig där bak? Tror du inte föräldrar tvättar händerna om de torkat bajs?

Eller är det just bebisbajs du är orolig för?
Citera
2025-10-12, 03:48
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Öhh tvättar du inte händerna efter att du torkat dig där bak? Tror du inte föräldrar tvättar händerna om de torkat bajs?

Eller är det just bebisbajs du är orolig för?

Klart att man tvättar händerna, men under långa naglar fastnar bajsrester när hon byter blöja och torkar bebisen och sen gör mamman sallad Det var information till den som startade denna tråd
Jag ville göra honom medveten om att han redan ätit bebisbajs...
om han blivit bjuden på mat av en barnfamilj eller ätit ute på restaurang.
Senast redigerad av rex144 2025-10-12 kl. 03:50.
Citera
2025-10-12, 08:04
Avslutad
Antagligen vill du inte ha barn överhuvudtaget, blöjbyte eller ej. Helt okej att inte vilja ha barn om man inte är intresserad av familj.
Citera
2025-10-12, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Jag har förlorat flera tjejer eftersom jag vägrat skaffa barn. Jag skulle aldrig klara av blöjbyte.
Jag har kompisar som har småbarn med blöja. Jag har då och då blivit medveten om då det är dags att byta bajsblöja. Det luktar.

Nån annan som har upplevt samma känslor men kommit över det?
jag kände en person som dig TS. Eller ja vi är fortfarande bekanta. Han vägrade blöjbyten på sina barn. Han har alla de klassiska maskulina dragen. Ganska ovanligg i dagens Sverige. Kanske därför du inte vill byta blöja TS. För du anser dig vara för mycket av en man.

Dock är ju barnafödandet viktigt så då får man stå ut med det ena och det andra. Om vi ska rädda vårt folk behövs det mycket barn! Seså gör en kvinna på smällen nu!
Citera
2025-10-12, 08:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Klart att man tvättar händerna, men under långa naglar fastnar bajsrester när hon byter blöja och torkar bebisen och sen gör mamman sallad Det var information till den som startade denna tråd
Jag ville göra honom medveten om att han redan ätit bebisbajs...
om han blivit bjuden på mat av en barnfamilj eller ätit ute på restaurang.
Men självklart använder man handskar. Fan vad äckligt annats
Citera
2025-10-12, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nä. Gäller bara för ts att hitta en kvinna som är ok med att pappan till hennes barn är så tunnhudad att han inte klarar av helt vanlig omvårdnad av deras gemensamma barn.

Ja men ni skriver ju att hon måste klippa sig o gå t tandläkaren
Citera
2025-10-12, 08:39
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Tror ts att alla män suktar efter blöjbyten ?

Förfan du har ju ingen eller ens gjort någon på smällen fan vad bögigt att tänka på det innan.

Sen så vänjer man sig med allt , inte så att det är mega bajs från början.
Citera
2025-10-12, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nohope444
Antagligen vill du inte ha barn överhuvudtaget, blöjbyte eller ej. Helt okej att inte vilja ha barn om man inte är intresserad av familj.
Jodå något blir det. Men det är stora beslut att fatta. Det måste bli rätt.
Jag känner att det saknas något i livet. Att komma hem till ett stort tomt hem varje dag är inget jag vill på lång sikt.

Jag trodde det fanns barnhem i sverige man kunde adoptera ifrån.

Det kanske slutar med att jag blir styvpappa ändå. Det finns säkerligen ensamma mammor med barn som söker någon stabil framtid tillsammans med någon. Vi får se vad som händer.
Citera
2025-10-12, 11:02
Medlem
Haha, jag förstår din ångest. Det är ju en rätt brutal insikt att inse hur mycket bajs som faktiskt produceras av små barn. Men allvarligt talat, det är väl inte blöjbytet i sig som skrämmer, utan hela livsstilsförändringen? Kanske du bara behöver fundera på vad du egentligen vägrar.
Citera
2025-10-12, 11:25
Medlem
Kalaskula544s avatar
Vinylhandskar och ett djupt andetag :P
Citera
2025-10-12, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Det jag kan erbjuda är stabilitet - Villkorslös kärlek och ett hem jag byggt själv. Jag kan också erbjuda ekonomisk stabilitet. Vill min tjej vara hemma med barn så är det inga problem.

Tänk hur många barnhemsbarn som längtar efter kärlek och ett stabilt hem.
Och om din tjej inte vill det då? Är faktiskt inte så kul att bara vara hemma och ta hand om barn
Citera
2025-10-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bireno
Och om din tjej inte vill det då? Är faktiskt inte så kul att bara vara hemma och ta hand om barn
Vill hon jobba heltid eller halvtid så är det inga problem. Barnen är ju i verksamhet under dagen i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in