2025-10-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tycker nästan synd om ap-armen.

Som det gamla ordspråket lyder, u cant fight stupid!

Kämpa Jockeboy!! Sanningen kommer fram när åklagaren förhör Anjo och Skeleton 🤣

Det tar inte bort chrippa och Linneas brott och vidriga beteende. Det tar inte bort att Chrippa förlorat vårdnaden om sitt barn.
Det tar inte bort att chrippa är skuldsatt.
Citera
2025-10-11, 17:16
Medlem
Citat:
På vilket sätt tar Julia ansvar? Hon jobbar ju inte ens, bor hemma hos morsan och ligger och scrollar hela dagarna med vapen i mungipan, morsan är säkert jättestolt över hennes driv.

Varför ljuger du? Julia har egen lägenhet.
Citera
2025-10-11, 17:18
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Nej men man kanske skulle plocka ut uppgifter på inkomster och ett skuldsaldo.

Tror hon flyttat till en soc-lägenhet om hon inte gjort en Rask och hyrt bostad med borgensman.
Soc lägenhet, fy fan vilken misär, man förstår varför hon är avundsjuk på Chrippish, blir inga fler gratisresor till Arabiska halvön.
Citera
2025-10-11, 17:18
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Varför ljuger du? Julia har egen lägenhet.
Betald av soc, mycket imponerande
Citera
2025-10-11, 17:22
Medlem
Citat:

Vartfall mer imponerande än att lyckas förlora vårdnaden om sin unge och vara skuldsatt for life 😅😅😅😅😅😅

Samt snart på anstalt med dubbelbeläggning.

Dela cell med bror Abdullah 7-9 kvadrat och tvingas arbeta i fängelset verkstad eller nåt för 13 kr timmen?!?!?!? ✌️✌️✌️✌️🏋️🏋️🏋️🏋️🏋️
Senast redigerad av DSJ95 2025-10-11 kl. 17:30.
Citera
2025-10-11, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Men snälla du, hur kan du tro på allt dom säger? Desinformationssekten famlar alltid efter halmstrån.

Jag kommer bevisa att dom tre vännerna och Jocke ljuger om att Chrippa och Linnea använder mitt konto. Efter förväntar jag mig att alla fyra ger Chrippa och Linnea en offentliga ursäkter för den hära beskyllningen.

Detta är det sista dom tre vännerna och Jocke behöver på sitt cv innan shit hits the fan.

OM dom blir dömda kommer dom betala sina böter och gå vidare med livet. Fortsätta tjäna pengar på YT.
Dokumentären inte SVT kommer inte ändra ngt för Chrippa och Linnea, vi har hört deras lögner och försök att sparka sig ur dom förut.
Så vad är "shit hits the fan"?
Hade Chrippa och Linnea suttit på ngt stort hade dom släppt den bomben för länge sen.
Inget dom säger kommer ändra på ngt, en ev dom mot Anjo och Rask kommer inte ändra på ngt.
Så vad är det ni väntar på???
Citera
2025-10-11, 17:23
Avstängd
Citat:

Julia ligger tom sämre till än Rask ekonomiskt.

Dyster framtid.
Citera
2025-10-11, 17:23
Medlem
Citat:

Först gnäller du på att hon bor hos mamma och nu är det fel att hon ev får hjälp av soc.
Så allt är bara fel vad Julia gör?
Jag har inte tagit del av att det är en soc lägenhet det är något som kommer från offerkoftan.
Citera
2025-10-11, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vet du att det förekommer hot eller är det ett nytt påhitt mytomanen kommit dragandes med?
Du kanske är en farlig mytoman du också.

Tror inte en åklagare skulle ha med det i sitt anförande i rätten utan bevis så det kan vi vara säkra på att det hänt.
Att försöka påverka vittnen lär ju inte låta "snälla vittna inte mot mej, jag ber om ursäkt och ska bättra mej" direkt.
Citera
2025-10-11, 17:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Julia ligger tom sämre till än Rask ekonomiskt.

Dyster framtid.

Christopher dock sämst.
Citera
2025-10-11, 17:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
OM dom blir dömda kommer dom betala sina böter och gå vidare med livet. Fortsätta tjäna pengar på YT.
Dokumentären inte SVT kommer inte ändra ngt för Chrippa och Linnea, vi har hört deras lögner och försök att sparka sig ur dom förut.
Så vad är "shit hits the fan"?
Hade Chrippa och Linnea suttit på ngt stort hade dom släppt den bomben för länge sen.
Inget dom säger kommer ändra på ngt, en ev dom mot Anjo och Rask kommer inte ändra på ngt.
Så vad är det ni väntar på???

Vem har sagt att en dom mot Anjo och Rask skulle förändra särskilt mycket för Chrippa och Linnea?

Upprättelse får de absolut men skadan de orsakat dem kommer inte repareras på många år.

En dom mot Anjo och Rask kommer däremot förändra mycket för just Anjo och Rask.
Citera
2025-10-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jo det har han.
Chrippa anklagade Jocke för att inte ge chrippa hans pengar. Då gick Jocke ut och förklarade att han hade kontaktat BÅDE Skatteverket och Kronofogden eftersom pengarna låg i hans företag, och Jocke ville kolla så han gjorde rätt och att hans företag inte fick problem om han gav pengarna till chrippa.
Jocke fick information att behålla pengarna i företaget medans det togs ett beslut att kronofogden skulle ta pengarna.
Därför betalade inte jocke pengarna till chrippa, och Chrippa blev arg.

Jag vet att Jocke ofta ljuger, men jag tyckte Jockes historia var trovärdig gällande detta.
Men bra att ni kan bevisa att Jocke ljög.
Undra varför jocke ljuger om något sånt?

Du inser att Jocke inte behövt ljuga...? Din slutsats följer inte av premisserna. Han kan ha varit en av tipsarna, det vet vi inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in