2025-10-11, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jocke tyckte att det var bättre att hon följde med på resor än att ta ansvar och sköta sitt jobb.

Jocke tyckte att det var bättre om Linnea gjorde sig en karriär på sociala medier.

Han irriterades över att Linnea inte såg upp till honom tillräckligt mycket.

Kan han velat få henne utomlands för att få lite sol och vitaminer? Hon såg ju väldigt blek och deprimerad ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Det gjorde det. Daxpaxx mår inte bra.

Jag kan förstå det och detta blir bara en större härva av skit för att man vill förstöra Jockes liv men tack och lov så verkar dom flesta förstå vad som är lögner och inte och för varje dag närmar sig en sanning om hur allt gått till.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jocke har ju själv berättat om hur Chrippas youtube pengar gick in på deras företag.

Typ 5 månader ja.
Citera
2025-10-11, 12:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skull KFM ha kontaktat Jocke från ingenstans .. Chrippa var ju inte anställd av honom.

För de såg Chripas lön kommit dit. Har man jobb och lön vet man hur det funkar.
Citera
Avstängd
Citat:
Jocke har kontaktat kronofogden, det har han själv berättat och pratat om.

Efter KFM kontakta honom ja.
Citera
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Vad är det du inte förstår denna gång?

Att Jocke har ett eget ansvar?

(Det tar inte ifrån Chrippa att han begått grov ekonomisk brottslighet. Så kom inte med att jag försöker skydda någon. Jag anser att ingen ska skyddas. )

Newsflash; Alla människor har ett eget ansvar. DU har också ett eget ansvar, som anonym eller ej. Ändå sitter du här och påstår en massa saker som om det vore sanning, när det inte är det. Du kommer bara med en massa antaganden, för att du tror en massa. Antaganden som sedan blir trådsanning. Du VET inte och det är ganska uppenbart.

Du skriver ovan "Det tar inte ifrån Chrippa att han begått grov ekonomisk brottslighet".
OKEJ! När var rättegången? Och vad blev han dömd till?
Va?! har inte rättegången varit än?? Och ändå sitter du här och påstår att han HAR begått ekonomisk brottslighet.... Gör oss ALLA en tjänst; sätt dig i ett mörkt hörn och vänta på att det går över!
Citera
2025-10-11, 12:04
Avstängd
Citat:
Så Jocke tvingade med Linnea på resor, bra då vet vi det

Bättre solresor än Chrippas knarkresor med Jacke 😁

Cypern: sol, stort hus, mkt sällskap.

Jocke tyckte det var bra läge lära känna Linnea så men hon tjurade bara på sitt rum. Hon var så avundsjuk på Olivia och Jonna och på att barnen fick leksaker men inte hon.
Citera
2025-10-11, 12:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Inte kan han tvinga, de måste ju då finnas bevis på att han slängt henne i en resväska o dragit med henne eller under hot.. haha seriöst..

Jocke hade en redbull i handen och var jättefarlig 😆
Citera
2025-10-11, 12:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
För de såg Chripas lön kommit dit. Har man jobb och lön vet man hur det funkar.
Hur skulle de se en icke-deklarerad lön menar du?
Du som vet.
Citera
2025-10-11, 12:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag kan förstå det och detta blir bara en större härva av skit för att man vill förstöra Jockes liv men tack och lov så verkar dom flesta förstå vad som är lögner och inte och för varje dag närmar sig en sanning om hur allt gått till.

Det är ingen som vill förstöra Jockes liv.
Citera
2025-10-11, 12:08
Avslutad
Citat:
Jocke hade en redbull i handen och var jättefarlig 😆

Haha eller hur !
Jag mötte jocke första gången på en kryssning för herrans massa år sen I sitt dåliga jag.. har alltid tagit han med en nypa salt o insett att de han kastat ut sig varit i för snabb affekt. Kolla vart han är idag, större än många andra och kan stå för sina misstag men som inte haft en bra uppväxt liksom. Han har aldrig skrivit skit till mig som andra påstår att han snabbt gör om man inte är på hans sida. Jag har kunnat diskutera med jocke oavsett.
Citera
2025-10-11, 12:09
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Chrippa hade inget bolag eftersom han inte fick ha ett bolag.

Jocke skulle således inte ha varit behjälplig till att begå ytterligare ekonomisk brottslighet.

Och betalar man ut medel som löneutbetalning så är man skyldig att göra skatteavdrag.

Hahahahahahaha, alltså nu har jag försökt. FLERA gånger. Och det är fanemej lönlöst!!!! 😂😂
Vi avslutar denna "diskussion" här innan jag får en stroke av alla skrattanfall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in