2025-10-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Varför de?

Så han får ännu mer huvudvärk ;-)
Citera
2025-10-10, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Det är inget datum, det är en nedräkning.

6 timmar och fem minuter kvar då?
Citera
2025-10-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hahah nu visar snean upp nån slags ”rumpa” på snap och säger att hon har jobbat hårt för den haha Hon är ju tvär blind. Hennes arsle är plattare än ett A4. Hon får jobba lite till.

Det gör hon endast för att folk kritiserat den här på FB.
Vilket jag BTW inte står bakom. Prata inte om kvinnors kroppar öht! Ingen kvinna!!
Det är bara lowlifes som gör det.

Men det är därför hon gör det så klart, de läser maniskt här.
Citera
2025-10-10, 18:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Nu drömde du lite
På vilket sätt "drömde jag"?

Citat:
😅😅😅😅😅😅😅😅
Vi säger så

Om du vill hävda att jag har fel, berätta då på vilka punkter jag har fel.
Citera
2025-10-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det stora frågetecknet är snarare hur du och andra i svansen lyckats glömma precis ALLT ANNAT som varit.

Det är ju PRECIS det vi INTE gjort🤭
Citera
2025-10-10, 18:13
Medlem
Citat:
Hmm .. om jag inte missminner mig så var det Anjo som trakasserade ett telefonbolag för att Linnea var anställd där.
Han hade t o m "spioner" ute för att kolla om och var hon sökte arbeten.

Linnea har fattat egna beslut. Hon valde Christoffer - och det är ju det som somliga har svårt att acceptera.

Sluta hitta på egna historier och vrid på allt, det blir inte mer sant för att du maniskt kämpar för att ändra narrativet.
Nån skickade meddelande till Anjo att hen sett Linnea söka på jobb på ett ställe.
Hur får du det till att Anjo trakasserade telefonbolaget? Började hon ens jobba där?

Och kunde inte bry mig mindre att hon valde honom, som din idol säger.
Ingen bryr sig.
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-10-10 kl. 18:16.
Citera
2025-10-10, 18:14
Medlem
Citat:
Att du inte läst konversationerna som låg ute är tydligt, och därmed kan jag förstå din ignorans.

Vad stod det i dom konversationerna då?
Citera
2025-10-10, 18:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Vad stod det i dom konversationerna då?
Det stod bland annat att hennes arbete inte var viktigt för hon tjänade inte lika mycket som Chrippa och Jocke. Hon skulle vara tacksam osv .. Men hon var inte det, hon ville inte följa med - hon ville inte ha mer frånvaro och riskera sitt arbete, vilket hon var tydlig med.
Citera
2025-10-10, 18:21
Medlem
Citat:
Det stod bland annat att hennes arbete inte var viktigt för hon tjänade inte lika mycket som Chrippa och Jocke. Hon skulle vara tacksam osv .. Men hon var inte det, hon ville inte följa med - hon ville inte ha mer frånvaro och riskera sitt arbete, vilket hon var tydlig med.

Vem skrev det?
Lägg in skärmdumpar här.
Det enda jag hört är att Linnea berättar att hon INTE ville följa med på vissa resor men att Chrippa krävde det.
Det finns på video. Jag kan länka den om du vill?

Konversation finns ju även på film när Julia säger att hon måste jobba så hon inte blir av med jobbet, när Chrippa kräver att hon ska följa med till Spanien. För hennes jobb var inte viktigt enligt honom.
Kanske du blandar ihop?

Nu har jag inte mer tid för dig, ska på middag.
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-10-10 kl. 18:24.
Citera
2025-10-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men poängen är fortfarande att det hade inte inte blivit en spridning om Linnea inte publicerade den om man kollar TikTok tex så sprids denna bild runt lite överallt.
Men blir Anjo dömd för det så är det så.
Ingen här inne kan se om dom blir dömda eller vad dom blir dömda för.

Och ingen kommer bry sig heller, om Anjo o Rask skulle bli dömda.
Ingen av deras följare skulle ens rycka på axlarna. Vi har sett allt och alla bevis så bara för att det nu ev skulle bli en dom ang förtal så innebär ju inte det att Anjo sagt inte stämmer!

Det är bara chrippa lovers som skulle se det som en upprättelse och har ngn våt dröm att Anjos liv skulle rämna.
Dom tror att alla skulle ändra sina åsikter om dessa 2 och fam Berg.

Dom kommer att bli extremt besvikna för alla kommer tycka PRECIS som nu, alla kommer hata dom lika mkt som nu.
Citera
2025-10-10, 18:28
Medlem
Citat:
Och ingen kommer bry sig heller, om Anjo o Rask skulle bli dömda.
Ingen av deras följare skulle ens rycka på axlarna. Vi har sett allt och alla bevis så bara för att det nu ev skulle bli en dom ang förtal så innebär ju inte det att Anjo sagt inte stämmer!

Det är bara chrippa lovers som skulle se det som en upprättelse och har ngn våt dröm att Anjos liv skulle rämna.
Dom tror att alla skulle ändra sina åsikter om dessa 2 och fam Berg.

Dom kommer att bli extremt besvikna för alla kommer tycka PRECIS som nu, alla kommer hata dom lika mkt som nu.

Blir de dömda för grova förtal och man samtidigt lallat runt i en SVT-dokumentär så kommer Youtube 100% agera och banna kanalerna. Det kan man vara helt och håller säker på.
Citera
2025-10-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Tillåter man detta och samtidigt lever på dessa pengar så har man varit medhjälpare och har inte blivit använd.

Förstår inte riktigt det här offergörandet av Julia.

Det är Christofer som använt Julias kontot. Alltså använt Julia och hennes konton. Hon är medbrottsling till det hela men hon har inte tvättat sina pengar på Christofers konton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in